Heineken vodi na trku u Monci

Formula 1 10. avg 201713:30 > 13:37
Adam Pretty/Getty Images

Od početka ove sezone Heineken je zvanični partner Formule 1 kao, i velikog broja događaja koji se organizuju pod okriljem Svetskog šampionata Formula 1, između ostalih i u Srbiji, koji donose lepe nagrade.

U to ime, Heineken je pripremio zanimljivo iznenađenje za sve fanove ovog prestižnog takmičenja u Srbiji. Reč je o nagradnom konkursu koji se do 24. avgusta sprovodi u svim IDEA, Roda i Mercator objektima u Srbiji. Svi potrošači koji kupe četiri Heineken limenke biće u prilici da se takmiče za putovanje na trku „Formula 1 Gran premio Heineken D`Italia2017“ u Monci. Potrebno je da na računu pronađu specijalan kod koji predstavlja ulaznicu za kviz znanja o iz oblasti Formule 1 i odgovorne konzumacije i unesu ga na Heineken Srbija Viber Public Account. Potrošač koji sakupi najviše bodova, u periodu do 24. avgusta, moći će da ostvari svoj san i osvoji dve karte za putovanje na trku na čuvenoj stazi u šampionatu Formule 1 koja se održava 3. septembra.

Pored nagradnog konkursa, kroz Formula 1 kampanju Heineken ističe svoju dugoročnu posvećenost odgovornoj konzumaciji piva. Sa vozačima F1, kao pionirima za bezbednost na putevima i legendom Ser Džeki Stjuartom, Heineken šalje jasnu poruku protiv vožnje pod dejstvom alkohola.