Getty Images/Getty Images

Automoto

15.04.2019 | 20.17 > 20:20

Volf upozorava: Timske naredbe kao "crvljiva konzerva"

Autor

Navikli smo da godinama slušamo priče o timskim naredbama u Mercedesu, a nakon treće trke u ovogodišnjem šampionatu imamo situaciju da Mercedes upozorava Ferari da će svojim timskim naredbama napraviti presedan u Formuli 1.

Toto Volf

Mark Thompson, Getty Images Sport

Toto Volf

Luis Hamilton slavio je na Velikoj nagradi Kine, drugi je bio njegov timski kolega Valteri Botas je Ferari je morao da se zadovolji trećim mestom na podijumu, a i to zahvaljujući timskoj naredbi kojom je Šarlu Lekleru naloženo da propusti Fetela.

U Ferariju su se verovatno nadali da će Fetel imati više šanse da se bori sa dve Mercedesa na liderskim pozicijama pa je Lekleru naloženo da propusti svog kolegu.

Već smo sličnu situaciju videli u prvoj trci kada je Lekler realno mogao da pretekne Fetela, ali mu je rečeno da to ne radi.

Viđali smo to godinama - da se Hamiltonu po timskoj naredbi klupske kolege sklanjale, a sada Toto Volf upozorava da će Ferari "otvoriti crvljivu konzervu" i dovesti do presedana u sportu.

"To je nezahvalna situacija. Jasno je da želite da vaš brži automobil juri rivale. Fetel je ocenio da je on brži i odluka je pala da on ide u borbu. Donekle to mogu i da razumem. Ali, kada počnete da radite ovakve stvari, postaje komplikovano jer postavljate presedan za budućnost i onda može da dođe do toga da to radite u svakoj trci jer će vozač koji je ispred svog kolege uvek moći da kaže 'ja mogu da budem brži'", rekao je Volf.

Volf svakako govori iz iskustva jer je konstantno u sitiaciji da vodi po dvojicu vrhunskih vozača. Morao je da balansira kada je Hamiltonu kolega bio Niko Rozberg, ali i sada kada je tu Valteri Botas. Sećate se svi prošlogodišnje Velike nagrade Rusije u Sočiju.

"To nije laka situacija. I mi smo je imali sa Nikom i Luisom, imali smo je i sa Vaterijem i Luisom. Imali smo je i sada u Kini jer su njih dvojica jako pritiskali jedan drugog i rizikovali da na kraju oba ostanu bez podijuma. Nije to samo problem Ferarija. Svaki tim ima svoje probleme ako ima dvojicu snažnih vozača", dodao je Volf.

Komentari (11)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

Vlada

HahahahaahahahshH ko im kaze hahahahahah

Odgovori 26 9

The Wolf

Od kada su timske kolege Hamilton i Botas, odnos pol pozicija je 23 - 7 u korist Hamiltona, 11 - 2 u 2018. godini. U kvalifikacijama ne postoji mogućnost propuštanja drugog vozača kao što je to slučaj u trci. Učinak u kvalifikacijama jedan je od razloga zašto je Botas od polovine prošle sezone dobio ulogu drugog vozača u Mercedesu. Na početku 2018. godine Botas je imao zeleno svetlo da se trka sa Hamiltonom (vidimo na osnovu prve tri trke da ima i u 2019. godini). Prošlu sezonu Botas Australiju započinje sa petnaestog mesta zbog udesa u kvalifikacijama. U Bahreinu, Kini i Azerbejdžanu imao je prilike da pobedi, nije ih iskoristio. Španiju završava na drugom mestu iza Hamiltona koji pobeđuje sa pol pozicije. Monako počinje i završava kao peti. Kanadu završava na drugom mestu iza Fetela koji pobeđuje sa pol pozicije. Francusku sa drugog mesta završava kao sedmi zbog kontakta sa Fetelom u prvom krugu. Austriju počinje sa pol pozicije, trku ne završava zbog kvara na bolidu. Britaniju počinje i završava kao četvrti. PRVA TRKA na kojoj dobija timsko naređenje je 11. trka sezone u Nemačkoj koju započinje kao drugi iza Fetela, gde mu posle svih dešavanja na trci tim izdaje naredbu da ne napada Hamiltona. U tom momentu Hamilton ima 163 boda, Botas 104 i ova odluka je sasvim logična zbog borbe za titulu šampiona u konkurenciji vozača. Mađarku počinje kao drugi iza Hamiltona posle kišnih kvalifikacija, u trci pomaže Hamiltonu usporavajući Ferari koji je očigledno brži na suvoj stazi u Mađarskoj. Italiju započinje kao četvrti, pomaže Hamiltonu u trci usporavajuću Raikonena odlukom tima da duže ostane na stazi sa starim gumama. POSLEDNJA i najočiglednija timska naredba biva u Rusiji gde prepušta pobedu Hamiltonu. Mercedes je odredio vozača broj 1 na polovini prošle sezone kada je već bilo očigledno da Botas ne može do titule u konkurenciji vozača, za razliku od Ferarija koji se već na startu nove sezone odlučio za vozača broj 1, dokazi za to su timske naredbe u sve tri dosadašnje trke!

Odgovori 36 10

S.Nemanja §93§

ne znam samo zašto mu nalupaste minuse čovek je objasnio

11 4

* Sva polja su obavezna

Hakinen: Ferari ne sme da igra igre sa Mercedesom

Hakinen: Ferari ne sme da igra igre sa Mercedesom

Hakinen: Ferari ne sme da igra igre sa Mercedesom

Nekadašnji svetski šampion Formule 1 i vozač Meklarena Mika Hakinen smatra da Ferari ne treba da brine brige oko timskih naređenja i da mora da se fokusira na bitku sa Merecedesom, ako uopšte mogu da pariraju ovom timu.

Binoto: Ako je Šarl ljut, u pravu je

Binoto: Ako je Šarl ljut, u pravu je

Binoto: Ako je Šarl ljut, u pravu je

Na trci za Veliku nagradu Kine Šarl Lekler je morao da propusti timskog kolegu Sebastijana Fetela. To je kasnije mladog vozača iz Monaka koštalo čak i četvrte pozicije jer ga je pretekao Maks Ferstapen.

Hamilton posle trijumfa u Kini: Dobra timska strategija

Hamilton posle trijumfa u Kini: Dobra timska strategija

Hamilton posle trijumfa u Kini: Dobra timska strategija

Vozač Mercedesa Luis Hamilton ističe da je vrlo ponosan na činjenicu da je trijumfovao u 1000. trci Formule 1.

FP3: Ponovo Botas ispred Fetela, udes Albona

FP3: Ponovo Botas ispred Fetela, udes Albona

FP3: Ponovo Botas ispred Fetela, udes Albona

Treći slobodan trening za Veliku nagradu Kine prekinut je zbog udesa vozača Toro Rosa Aleksandra Albona, ali kako se to dogodilo u završnici treninga do tada su Mercedes i Ferari ponovo imali vremena za odmeravanje snaga.
Loading...