Mark Thompson/Getty Images

Automoto

12.10.2019 | 17.01 > 17:03

F1: Šest timova se protivi propisima za 2021. godinu

Većina timova Formule 1 protivi se novim tehničkim propisima koji bi trebalo da budu uvedeni 2021. godine, a predložili su ih čelnici šampionata, prenosi BBC.

Formula 1

Dan Istitene/Getty Images

Šest od deset timova je u upitniku koji su spremili Ferari, Mercedes i Red Bulu, odgovorilo da nisu saglasni sa planovima. Samo su se Alfa Romeo, Meklaren, Reno i Vilijams izjasnili da su više za nova pravila, u odnosu na postojeća. Dva od četiri ta tima su, inače, predložili promene pravila.

Predstavnici timova će se ponovo sastati 16. oktobra kako bi nastavili pregovore. Još ranije je određeno da je 31. oktobar poslednji rok za utvrđivanje tehničkih propisa 2021. godine, a iz Svetske automobilske federacije i Formule su naglasili da ga neće pomerati. Ukoliko se ne nađe kompromis, Ferari ima pravo na veto na paket propisa, ali su iz italijanskog tima nagovestili da se nadaju da neće doći do toga.

Tri najbolja tima su poslala upitnik posle sastanka na Velikoj nagradi Singapura na kojem su svi dobili poslednji nacrt pravila. Prema brojnim zvaničnicima, u njima su uvedene oštrije restikcije po pitanju slobode u dizajniranju. Na tom sastanku prvi čovek FIA Žan Tod je rekao da ne želi da se uvedu pravila bez dogovora, a tom prilikom je zatražio da timovi kažu šta misle o tome i da predlože alternative ako ih imaju.


Čelnici Formule 1, pod vođstvom tehničkog direktora Rosa Brona, radili su više od dve godine na setu novih tehničkih propisa, koji za cilj ima smanjenje razlike između tima i povećanje uzbuđenja, sa akcentom na preticanja. Ograničenje budžeta je već dogovoreno, uz podršku najvećih timova, ali se nastavljaju pregovori oko planiranih promena na samim bolidima.

Iz Formule 1 žele da promene aerodinamiku da bi vozačima bilo lakše da prate jedan drugoga, pa tako i pretilu. Takođe, zatraženo je ograničenje dizajnerske slobode koju timovi imaju trenutno da bi se sprečilo da oni timovi koji imaju veće resurse imaju prednost u odnosu na druge.

Komentari (8)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

SM1999

gasi im svima elekreoiku i ostalih milion pomagala pa da vidim dal neko od njih i zna uopste da upravljam autom bez pomagalaova danasnja f1 dozvoljava milion gresaka vozaca i opet se dosta izlece a zamisli ih u onom nekada bolidu sto su vozili Senna ili Prost? hahahahah ovo je peta liga u odnosu na njih...

Odgovori 1 0

Nakala

Nikada nece F1 biti sto je nekada bila...pocev od vozaca, koje tate guraju u timove, do timova koje bolje da ne komentarisem...

Odgovori 12 3

...

Manje elektronike.

Odgovori 14 1

* Sva polja su obavezna

"Šta još Lekler treba da uradi da bi bio kažnjen?"

"Šta još Lekler treba da uradi da bi bio kažnjen?"

"Šta još Lekler treba da uradi da bi bio kažnjen?"

Vozač Red Bula Maks Ferstapen bio je izuzetno ljut na Šarla Leklera posle trke za Veliku nagradu Japana u nedelju.

Botas: Znao sam da je sve moguće

Botas: Znao sam da je sve moguće

Botas: Znao sam da je sve moguće

Vozač Mercedesa Valteri Botas rekao je posle trijumfa na trci za Veliku nagradu Japana da je veoma srećan zbog velikog uspeha.

Lekler se raspao na stazi, ali tražio da ostane (VIDEO)

Lekler se raspao na stazi, ali tražio da ostane (VIDEO)

Lekler se raspao na stazi, ali tražio da ostane (VIDEO)

Vozač Ferarija Šarl Lekler doživeo je incident na početku trke za Veliku nagradu Japana. 21-godišnji vozač je udario Maksa Ferstapena nakon čega mu je savijena granična ploča pravila probleme na stazi. Uprkos velikom oštećenju, vozač iz Monaka je od svog tima tražio da ostane na stazi.

„Suzuka“ je Botasova, Mercedes za istoriju!

„Suzuka“ je Botasova, Mercedes za istoriju!

„Suzuka“ je Botasova, Mercedes za istoriju!

Vozač Mercedesa Valteri Botas trijumfovao je na Velikoj nagradi Japana, 17. trci ovogodišnjeg šampionata Formule 1, na kojoj je nemački tim obezbedio titulu u konkurenciji konstruktora.
Loading...