Mark Thompson/Getty Images

Automoto

12.10.2019 | 17.01 > 17:03

F1: Šest timova se protivi propisima za 2021. godinu

Većina timova Formule 1 protivi se novim tehničkim propisima koji bi trebalo da budu uvedeni 2021. godine, a predložili su ih čelnici šampionata, prenosi BBC.

Formula 1

Dan Istitene/Getty Images

Šest od deset timova je u upitniku koji su spremili Ferari, Mercedes i Red Bulu, odgovorilo da nisu saglasni sa planovima. Samo su se Alfa Romeo, Meklaren, Reno i Vilijams izjasnili da su više za nova pravila, u odnosu na postojeća. Dva od četiri ta tima su, inače, predložili promene pravila.

Predstavnici timova će se ponovo sastati 16. oktobra kako bi nastavili pregovore. Još ranije je određeno da je 31. oktobar poslednji rok za utvrđivanje tehničkih propisa 2021. godine, a iz Svetske automobilske federacije i Formule su naglasili da ga neće pomerati. Ukoliko se ne nađe kompromis, Ferari ima pravo na veto na paket propisa, ali su iz italijanskog tima nagovestili da se nadaju da neće doći do toga.

Tri najbolja tima su poslala upitnik posle sastanka na Velikoj nagradi Singapura na kojem su svi dobili poslednji nacrt pravila. Prema brojnim zvaničnicima, u njima su uvedene oštrije restikcije po pitanju slobode u dizajniranju. Na tom sastanku prvi čovek FIA Žan Tod je rekao da ne želi da se uvedu pravila bez dogovora, a tom prilikom je zatražio da timovi kažu šta misle o tome i da predlože alternative ako ih imaju.


Čelnici Formule 1, pod vođstvom tehničkog direktora Rosa Brona, radili su više od dve godine na setu novih tehničkih propisa, koji za cilj ima smanjenje razlike između tima i povećanje uzbuđenja, sa akcentom na preticanja. Ograničenje budžeta je već dogovoreno, uz podršku najvećih timova, ali se nastavljaju pregovori oko planiranih promena na samim bolidima.

Iz Formule 1 žele da promene aerodinamiku da bi vozačima bilo lakše da prate jedan drugoga, pa tako i pretilu. Takođe, zatraženo je ograničenje dizajnerske slobode koju timovi imaju trenutno da bi se sprečilo da oni timovi koji imaju veće resurse imaju prednost u odnosu na druge.

Komentari (9)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

SM1999

gasi im svima elekreoiku i ostalih milion pomagala pa da vidim dal neko od njih i zna uopste da upravljam autom bez pomagalaova danasnja f1 dozvoljava milion gresaka vozaca i opet se dosta izlece a zamisli ih u onom nekada bolidu sto su vozili Senna ili Prost? hahahahah ovo je peta liga u odnosu na njih...

Odgovori 8 6

aleksandar

pa u doba Sene I Prosta je i bilo najvise elektronike. Prostova poslednja titula je osvojena u Williamsu kome je elektronika kontrolisala ama bas sve, od tad elektonika smanjuje.

0 0

Nakala

Nikada nece F1 biti sto je nekada bila...pocev od vozaca, koje tate guraju u timove, do timova koje bolje da ne komentarisem...

Odgovori 18 4

* Sva polja su obavezna

Fetel: Pokušavao sam da ne vidim istinu

Fetel: Pokušavao sam da ne vidim istinu

Fetel: Pokušavao sam da ne vidim istinu

Sebastijan Fetel kaže da su još na početku sezone rezultati Ferarija, koji je bitno zaostajao za Mercedesom bili veoma zabrinjavajući. Ipak Nemac poručuje da je tada pokušavao da se na to ne obazire.

Hamilton bolji nego ikada ranije

Hamilton bolji nego ikada ranije

Hamilton bolji nego ikada ranije

Iako je šestostruki svetski šampion postao tek u novembru, na Velikoj nagradi Sjedinjenih Država, već posle osam trka je bilo jasno da je titula njegova. Na putu do nje nije bilo mnogo trenutaka od kojih zastaje dah, ali je izvesno ova sezona najbolja u karijeri Luisa Hamiltona.

Volf propušta prvu trku otkako je na čelu Mercedesa

Volf propušta prvu trku otkako je na čelu Mercedesa

Volf propušta prvu trku otkako je na čelu Mercedesa

Šef ekipe Mercedesa Toto Volf neće prisustvovati ovonedeljnoj Velikoj nagradi Brazila, što će biti prva trka koju propušta od dolaska u nemački tim.

Hamilton razmišlja o poslu u Mercedesu posle F1

Hamilton razmišlja o poslu u Mercedesu posle F1

Hamilton razmišlja o poslu u Mercedesu posle F1

Šestostruki svetski šampion Luis Hamilton rekao je da mu je zanimljiva opcija da ostane u Mercedesu po završetku karijere i bude više umešan u rad kompanije Dajmler.
Loading...