Dan Istitene/Getty Images

Automoto

14.10.2019 | 13.10 > 13:13

Lekler: Samo ja sam kriv

Vozač Ferarija Šarl Lekler rekao je da je on jedini krivac za udes sa Maksom Ferstapenom zbog kojeg je zaradio kaznu na Velikoj nagradi Japana.

Charles Leclerc

Dan Istitene/Getty Images

Mladi Monegašanin je loše startovao sa drugog mesta, što je Ferstapenu omogućilo da ga pretekne, a onda je loše procenio svoju brzinu u drugoj krivini i izgurao vozača Red Bula sa staze. Iako je holandski automobilista nastavio trku, nedugo zatim se povukao iz trke, dok je Lekler morao u boks po novo prednje krilo. Na kraju je kao šestoplasirani prošao kroz cilj, ali je posle kazne pomeren za jednu poziciju.

Imao sam loš start, malo mi je Sebastijan svojim kretanjem odvukao pažnju i sporo sam reagovao. Sam start mi nije bilo toliko loš, ali reakcija jeste. Što se tiče Maksa, samo sam napravio grešku, bio sam sa spoljne strane i pošto sam bio iza Sebastijana i Luisa izgubio sam kontrolu nad prednjim krajem. Obično treba da predvidite takve stvari, a ja nisam to učinio, tako da sam samo ja kriv za sve“, rekao je Lekler.

Lekler je nastavio sa slomljenim prednjim krilom, pa su delovi otpadali sa njegovog bolida, a čak je u jednom trenutku sam držao levi retrovizor. Na kraju je potpuno otpao, ali Monegašanin kaže da to nije uticalo na performanse bolida kada mu je prednje krilo zamenjeno.

SK


S vozačke strane, malo sam gubio kontrolu nad prednjim krilom, ali ne mislim da me je to previše koštalo. Da je uticalo na zadnji deo bolida, mnogo bih gubio, ali to je bilo to“, istakao je Lekler.

Prvobitno je direkcija trke objavila da udes Leklera i Ferstapena ne mora da bude pod istragom, ali je zatim ta odluka promenjena.

Dobili smo nove dokaze koji nisu bili dostupni u to vreme i odlučeno je da istraga bude otvorena. Zbog onoga što je prvobitno bilo dostupno, doneta je odluka da istraga nije potrebna. Potom su se pojavili snimci koje nisu imali i to su morali da uzmu u obzir, pošto je bilo novih elemenata“, naglasio je trkački direktor Majkl Masi.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se Velikom nagradom Meksika 27. oktobra.

Komentari (17)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

Spasilac

Guranje sa staze je bio Maxov specijalitet svi su se žalili zbog toga, e sad mu je mladi momak iz Monaka pokazao da i od ludjeg ima ludji. Navijam za Mercedes, al mislim da je Lekler buduci veliki šampion.

Odgovori 24 4

Ralf

Nemoj da im se pravdas samo vozi i budi jos zesci

Odgovori 26 7

Hahahah

A nesto nema Gordona "vernog navijaca"hamiltona od 2014

Odgovori 6 5

* Sva polja su obavezna

Red Bul pomera granice (VIDEO)

Red Bul pomera granice (VIDEO)

Red Bul pomera granice (VIDEO)

Ekipa Red Bula poznata je po tome što pomera granice, kao i postavljanju rekorda u brzini promene pneumatika, a sada je postala prvi tim koji je obavio pitstop pri nultoj gravitaciji.

Red Bul obavio pitstop u bestežinskom stanju

Red Bul obavio pitstop u bestežinskom stanju

Red Bul obavio pitstop u bestežinskom stanju

Ekipa Red Bula poznata je po tome što pomera granice, kao i postavljanju rekorda u brzini promene pneumatika, a sada je postala prvi tim koji je obavio pitstop pri nultoj gravitaciji.

Svetski rekord Red Bula, četiri točka za 1,82 sekunde!

Svetski rekord Red Bula, četiri točka za 1,82 sekunde!

Svetski rekord Red Bula, četiri točka za 1,82 sekunde!

Austrijska ekipa Formule 1 „Red Bul”, obavila je u nedelju najbrži pit-stop u istoriji šampionata sveta najbržeg cirkusa na četiri točka.

Fetel: Sramota za tim; Lekler: Ostavićemo ovo iza sebe

Fetel: Sramota za tim; Lekler: Ostavićemo ovo iza sebe

Fetel: Sramota za tim; Lekler: Ostavićemo ovo iza sebe

Vozači Ferarija Šarl Lekler i Sebastijan Fetel, koji se se sukobili na trci za Veliku nagradu Brazila, pozvani su na saslušanje kod upravnika tog Gran Prija.
Loading...