Lars Baron/Getty Images

Automoto

19.10.2019 | 12.27 > 12:30

Zašto je Rikardo Ferstapenov idealni timski kolega?

Vozač Red Bula Maks Ferstapen rekao je da je dinamika koju je imao u odnosu sa Danijelom Rikardom u timu bila idealna za njega.

Daniel Ricciardo, Max Verstappen

Robert Cianflone/Getty Images

Iako je ove godine napravio korak napred u odnosu na prethodne, i to pošto je Rikardo otišao u Reno, mladi Holanđanin kaže da je za njega najbolja situacija bila kada mu je timski kolega bio veliki rival. Sada nije takav slučaj, pošto prvo Gjer Gasli nije mogao nimalo da mu parira, a isti slučaj je i otkako je Francuza zamenio Aleksander Albon.

Želim timskog kolegu sa kojim mogu da se borim, a koji može da me tera da budem bolji. Mislim da je idealna situacija bila kada je tu bio Danijel. Kada sam stigao u tim, bio sam novajlija, a on je tu bio već nekoliko godina. Tada možete da učite i napredujete, ali u nekom trenutku je sve postalo teže za njega jer smo bili veoma bliski sve vreme“, rekao je Ferstapen, koji je nešto više od dve i po godine bio u timu sa Rikardom.

Iako rivalstva između dvojice odličnih vozača mogu da budu intenzivna, Ferstapen kaže da je ta situacija bolja i za tim jer se tako bolid brže razvija.

Takođe želite nekoga ko radi u istom pravcu što se tiče podešavanja, a i želi isto od bolida. Zbog toga se i bolid brže razvija. U takvoj situaciji vozači mogu da imaju drugačije programe u petak, možete da se oslonite na obojicu i dobijete prave informacije. Te stvari su izuzetno važne za mene, ali i za tim“, naglasio je Ferstapen.

Što se tiče Albona, kojem je ovo debitantska sezona u Formuli 1, a započeo ju je u ekipi Toro Roso, pre nego što je tokom letnje pauze prebačen u Red Bul, Ferstapen kaže da napreduje.

Ne možete da očekujete da sve bude kako treba u njegovoj prvoj godini, isto kao i za povratne informacije koje daje, ali za sada je sve kako treba“, istakao je mladi Holanđanin, koji je ove sezone upisao dva trijumfa.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se Velikom nagradom Meksika 27. oktobra.

Komentari (3)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

f3

Rikardo bio bolji i od Vetela i Verstapena!

Odgovori 3 6

Relja

Da su samo bili malo pametniji u RedBulu možda bi i uspeli da zadrže Rikarda bez obzira na sve. Mislim da je najteže a ujedno i najbolje imati dva jaka vozača u timu, baš zbog ovoga što kaže Maks, izvlače najbolje jedan oz drugoga. Ali nisu smeli toliko očigledno da favoritizuju Maksa, to se ne radi vozaču kao što je Daniel. Najbolji primer je Meksiko prošle godine, Rikardo osvaja pol poziciju a Maks ostaje drugi i Helmut Marko se hvata za glavu i pada u agoniju od razočaranja. Bio im je dobar Rikardo sve dok je iza Maksa, ne daj Boze da ga nekad ugrozi. E normalno da ovom to nije bilo pravo pa je odličio da ide. Nisu bili svesni da ne samo da gube odličnog vozača nego gube i i čoveka koji je učestvovao tolike godine u razvoju tog bolida, gube njegov 'feedback' za koji je sam Njuji uvek govorio da je izuzetno precizan i koristan a da ne pričam kakvu su marketinšku alatku izgubili, bukvalno svi vole Rikarda zbog njegovog karaktera i na stazi i van nje...i sve to nije bilo dovoljno.

Odgovori 40 3

HARIS

Kakva laz, pa Ferstapen je glavni krivac sto je Rikardo otisao iz Red Bula. Na stazi se redovno cukali, cak i pokazivali srednji prst jedan drugome. Prosle sezone bili bas u ocajnim odnosima, konstantno se zalili ekipi na radiju jedan na drugoga i sve tako u krug. Sada extra prijatelji jer nisu vise u istom timu.

Odgovori 22 8

* Sva polja su obavezna

Pireli ipak ne testira nove pneumatike u petak

Pireli ipak ne testira nove pneumatike u petak

Pireli ipak ne testira nove pneumatike u petak

Fabrika Pireli koja snabdeva timove Formule 1 pneumaticima neće testirati u petak pred Veliku nagradu 70-godišnjice Formule 1 novu još mekšu komponentu guma. Razlog za to je veliki broj pucanja pneumatika na završnici prethodne trke u Silverstonu.

Vratio se Srđan, vratio se i Lap 76

Autor

Vratio se Srđan, vratio se i Lap 76

Vratio se Srđan, vratio se i Lap 76

Posle opravdane pauze ponovo je tu podkast Lap 76, a u 18. epizodi, prvoj od početka sezone u Formuli 1, Srđan Erceg i Pavle Živković analiziraju Veliku nagradu Britanije i tri trke koje su joj prethodile.

Pireli: Gume pucale zbog ekstemno dugog korišćenja

Pireli: Gume pucale zbog ekstemno dugog korišćenja

Pireli: Gume pucale zbog ekstemno dugog korišćenja

Snabdevač pneumaticima u Formuli 1 Pireli objavio je da je do pucanja pneumatika na tri bolida pri kraju Velike nagrade Britanije došlo zbog ekstremno dugog korišćenja na zahtevnoj stazi.

Samo 90 minuta akcije pred kvalifikacije u Imoli

Samo 90 minuta akcije pred kvalifikacije u Imoli

Samo 90 minuta akcije pred kvalifikacije u Imoli

Trkački vikend za Veliku nagradu Emilije Romanje Formule 1 u Imoli biće na programu samo u subotu i nedelju, a vozači će imati samo jedan slobodan trening u trajanju od 90 minuta da se pripreme za kvalifikacije i trku.
Loading...