Mark Thompson/Getty Images

Automoto

25.12.2019 | 18.06 > 18:10

Kako je Sains postao 'Smooth Operator'

Vozač Meklarena Karlos Sains konačno je otkrio zašto je toliko puta ove sezone putem radio veze svom timu pevao pesmu „Smooth Operator“.

Carlos Sainz junior

Francois Nel/Getty Images

Sains je posle petog mesta na Velikoj nagradi Mađarske svom inženjeru poručio: „Tomase, znaš li šta je ovo bilo?“, a zatim zapevao hit pesmu iz 1984. godine popularne pevačice Šade. Od tada, ljubitelji Formule 1 su počeli da povezuju mladog španskog automobilistu sa tom pesmu u brojnim porukama na društvenim mrežama.

Posle četvrtog mesta u Brazilu, koje je posle kazne koja je izrečena Luisu Hamiltonu preinačeno u prvi podijum u njegovoj karijeri, Sains je ponovo zapevao. A kada je upitan kako mu je baš ta pesma pala na pamet, Španac je odgovorio da se sve desilo nekoliko

Ta pesma je stalno išla na radiju u našem automobilu tokom vikenda za Veliku nagradu Britanije. Tek sam je prvi put čuo, a navodno je izuzetno poznata“.


Od „Hungaroringa“, ‚Smooth Operator‘ je postao Sainsov nadimak, a obično se koristi kao izraz za nekoga ko izuzetno kontroliše situacijom.

Posle trke sam počeo da pevam pesmu, a da nisam ni znao značenje. Posle su mi ljudi u timu rekli šta to znači i shvatio sam da mogu da kažem za sebe da sam takav i to je pokrenulo šale. Ali, nisam pevao jer sam sebe smatrao takvom osobom jer nisam ni znao šta je tačno ‚Smooth Operator‘“, otkriva Sains.

View this post on Instagram

Smooth-podium @f1 #carlossainz #smoothoperator

A post shared byCarlos Sainz(@carlossainz55) on


Komentari (8)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

Nemojte

Tako,Miodrag je INZINJER i ima svoje firme u inostranstvu hahhhahhahhaaa

Odgovori 6 1

Real Madrid

Nema Carlos Saints je stvarno Smooothh operatorrrrr !!!

Odgovori 2 0

Miodrag

Pa šta ako je čuo pre par nedelja ni ja nisam čuo za tu pesmu. Kakve veze ima. Ja slušam samo jednu vrstu muzike(južni vetar). To je prava stvar.

Odgovori 3 13

* Sva polja su obavezna

Raikonen na čelu drugog dana testiranja

Raikonen na čelu drugog dana testiranja

Raikonen na čelu drugog dana testiranja

Vozač Alfa Romea Kimi Raikonen završio je na vrhu drugi dan predsezonskih testiranja na stazi „Katalunja“, a u centru pažnje našao se Mercedesov novi dvoosni sistem upravljanja.

Mercedesov novi sistem u centru pažnje na "Katalunji"

Mercedesov novi sistem u centru pažnje na "Katalunji"

Mercedesov novi sistem u centru pažnje na "Katalunji"

Ekipa Mercedesa isprobala je novi sistem upravljanja prednjim točkovima drugog dana predsezonskih testiranja na stazi „Katalunja“, a iako mnogi sumnjaju u to da li je on po pravilima ili ne, iz nemačkog tima sve uveravaju da jeste.

Lekler objasnio "špijunsku sliku " sa testiranja

Lekler objasnio "špijunsku sliku " sa testiranja

Lekler objasnio "špijunsku sliku " sa testiranja

Vozač Ferarija Šarl Lekler uslikan je tokom testiranja na stazi "Katalunja" sa sveskom u kojoj su mogle da se vide njegove beleške, što je postalo hit na društvenim mrežama.

Imola se nudi da uskoči umesto Velike nagrade Kine

Imola se nudi da uskoči umesto Velike nagrade Kine

Imola se nudi da uskoči umesto Velike nagrade Kine

Čelnici staze „Enco i Dino Ferari“ ponudili su da u Imoli bude vožena trka kao zamena za Veliku nagradu Kine, koja je odložena zbog epidemije koronavirusa, ali su i sami svesni da će to biti nemoguća misija.
Loading...