Mark Thompson/Getty Images

Automoto

18.01.2020 | 21.42 > 21:44

Tod: 25 trka? Biti u F1 je privilegija, nije za kukanje

Prvi čovek Svetske automobilske federacije Žan Tod rekao je da ljudi koji rade u Formuli 1 ne treba da se žale zbog sve većeg broja trka, već da shvate da negde u svetu ima ljudi koji nemaju šta da jedu.

Jean Todt

Alexander Hassenstein/Getty Images

Ovogodišnji šampionat će brojati rekordne 22 trke, a propisi dozvoljavaju da kalendar bude proširen do 25. To je dovelo do zabrinutosti kako će to uticati na one članove timova koji putuju na sve trke, zbog čega se razmatra opcija rotiranja osoblja.

Izvršni direktor Formule 1 Čejs Keri priznao je da bi potencijalno širenje kalendara dovelo do problema, ali se razmatra skraćivanje trkačkih vikenda i manje aktivnosti četvrtkom, pre početka akcije u petak. Međutim, Tod je pokušao da umanji značaj tih promena.

Smatram da će biti dug proces pre nego što dođemo do 25 trka. Verovatno se previše značaja daje tim spekulacijama, pošto bi u ovom trenutku trebalo da se koncentrišemo na 22, takva je situacija trenutno. Što se tiče toga šta bi ta promena mogla da predstavlja, ovo je moj stav – osećam da svi, uključujući mene, treba da se osećamo privilegovano što smo u svetu koji volimo i u kojem radimo. Osećamo strast, a ko god da je u Formuli 1 privilegovan je. Naravno, to donosi određene obaveze. Kada sam bio na drugim funkcijama, radio sam po 18 sati dnevno, šest ili sedam dana nedeljno, pošto sam osećao strast i želeo sam rezultat. Naravno, tu je i porodica, ona će razumeti, ali to ne radite celog života“, naglasio je Tod, prenosi autosport.com.

Tod je nagovestio da su njegove posete zemljama u razvoju u okviru uloge predsednika FIA, ali i one koju obavlja za Ujedinjene nacije, dovele do takvog stava.

Verujte mi, radim mnogo toga u životu i srećem ljude koji ako imaju sreće zarađuju 30 dolara mesečno u određenim zemljama. Ne bi trebalo to da zaboravimo. Imamo populaciju od osam milijardi ljudi, a od toga 800 miliona nemaju šta da jedu, piju ili dobiju potrebne vakcine. Mi smo tu da bismo pričali o Formuli 1, ali ne treba da zatvaramo oči i zaboravimo šta se dešava drugim ljudima. Osećam da smo mi privilegovani, svi koji su u Formuli 1 imaju mnogo veće plate nego u drugim poslovima. To ne znači da ne rade vredno, već je to jednostavno takva pozicija“, istakao je Tod.



Komentari (4)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

Poznavalac stvari

Upropastili ste F1, ne lici ni na sta. Trke nezanimljive, gotovo sterilne. Ova F1 i ona iz 50', 60', 70' pa i 80' ne mogu da se mere. Tada je u jednoj trci bilo vise uzbudjenja nego sada u jednoj celoj sezoni. Tada je bilo vise obilazenja u jednom krugu nego sada u celoj trci... Pri tome nikad vise nepravdi i navlacenja za odredjene (povlascene) vozace i razumevanja za njihove svinjarije. Koliko glupih pravila koja stite najbogatije timove. A gledaoci, gomila razmazene decurlije, niti poznaju ovaj sport, niti ga razumeju. Kada opravdavaju svinjarije svojih miljenika, upinju se da ni sami ne veruju u ono sto su videli. Ali zato se poklanjaju organizacije trka prema diktatu novca i politickih interesa, dok na kraju jednom ne bude kamila istrcala na stazu, kao sto je onaj poklopac na sahtu demolirao bolid... Ali tada nije bilo bitno sto je zivot pilota bio onako drasticno ugrozen... Ovome na slici kada vidis tu malu misju facu, jasno ti je koliko voli kintu i sta je sve spreman da uradi za nju. Trebace F1 da prezivi dok seici ne poizlece sve svoje komplekse... Sada F1, fudbal, onomad rukomet... Pa dokle bre vise?!? Kakve sve sportske nacije i koje sve drzave nemaju F1 trku, a ovi bi u svakoj oazi da naguze po jednu trku F1.

Odgovori 12 5

Pile

Uvedite dolivanje goriva... Bice mnogo zanimljivije

Odgovori 8 2

Miodrag

I zapaljivije.

4 1

* Sva polja su obavezna

Kubica ispred svih na Katalunji

Kubica ispred svih na Katalunji

Kubica ispred svih na Katalunji

Prvog dana drugog vikenda testiranja na stazi Katalunja kod Barselone najbrži je bio, pomalo iznenađujuće, Robert Kubica u Alfa Romeu.

Raikonen na čelu drugog dana testiranja

Raikonen na čelu drugog dana testiranja

Raikonen na čelu drugog dana testiranja

Vozač Alfa Romea Kimi Raikonen završio je na vrhu drugi dan predsezonskih testiranja na stazi „Katalunja“, a u centru pažnje našao se Mercedesov novi dvoosni sistem upravljanja.

Mercedesov novi sistem u centru pažnje na "Katalunji"

Mercedesov novi sistem u centru pažnje na "Katalunji"

Mercedesov novi sistem u centru pažnje na "Katalunji"

Ekipa Mercedesa isprobala je novi sistem upravljanja prednjim točkovima drugog dana predsezonskih testiranja na stazi „Katalunja“, a iako mnogi sumnjaju u to da li je on po pravilima ili ne, iz nemačkog tima sve uveravaju da jeste.

Lekler objasnio "špijunsku sliku " sa testiranja

Lekler objasnio "špijunsku sliku " sa testiranja

Lekler objasnio "špijunsku sliku " sa testiranja

Vozač Ferarija Šarl Lekler uslikan je tokom testiranja na stazi "Katalunja" sa sveskom u kojoj su mogle da se vide njegove beleške, što je postalo hit na društvenim mrežama.
Loading...