Dan Istitene/Getty Images

Automoto

13.02.2020 | 18.37 > 18:41

Okon zna koje tajne sme da odaje, a koje ne

Vozač Renoa Esteban Okon izjavio je da su se francuski tim i Mercedes, čiji je test vozač bio do ove godine, usaglasili koje tajne može da otrkije.

Esteban Ocon

© RENAULT SPORT

Okon je potpisao dvogodišnji ugovor sa Renoom, gde se pridružio Danijelu Rikardu, ali ostaje povezan sa Mercedesom. Šef nemačkog tima Toto Volf čak je izjavio da je Francuz „danas rođak porodice Mercedesa“.

Francuski automobilista je istakao da će određeno znanje koje je stekao u Mercedesu preneti na Reno, ali unutar određenih granica. Okon je istakao da za razliku tehničkog osoblja, vozači nemaju određen period odsustva kada menjaju timove.

Iz Mercedesa sam izašao mnogo bolji nego što sam bio ranije, sa većim znanjem tehničke strane, ali i drugih aspekata organizacije, načina kako vide stvari u drugačijim uslovima, kako se ponašaju u svakoj situaciji“, rekao je Okon,Sve sam to uvideo, sve je drugačije nego što bi bio slučaj da sam vozio prošle sezone. I to mi je definitivno pomoglo. Naravno, do određenog nivoa to želim da prenesem ovde, ali morate da budete profesionalni i ne odajete tajne, posebno zbog inženjera, koji moraju da pauziraju godinu dana pre nego što promene tim, a sa vozačima nije takav slučaj. Sve što otkrivam je unutar granica, onoga što su se dva tima dogovorila“.

Za sada sve funkcioniše kako treba, kaže Okon, koji ističe da Reno ne zaostaje mnogo u odnosu na Mercedes što se tiče strukture i svega iza kulisa. Francuz je ranije bio rezervni vozač za francuski tim, a iza sebe ima dve sezone u Formuli 1, koje je proveo u Fors Indiji i Menoru.

Nije velika razlika između dva tima. Ali, količina napora koji je uložen u razvijanje tima od 2016. godine – kada sam stigao u Enston izgubio sam se na ulazu, krenuo sam levo, ranije su to bile stepenice, a sada je tu potpuno nova prostorija u kojoj sede dizajneri. Ima mnogo nove opreme, mašina, prostorija, kompjutera, sve je novo“, otkrio je Okon.

Naredne srede počinju prva ovosezonska testiranja na stazi „Katalunja“, a sezona startuje Velikom nagradom Australije 15. marta.

Komentari (4)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

NikolaR95

Kako mi je ovaj lik odvratan od onda kad izgura mucki Maxa u Brazilu.

Odgovori 5 13

Hahaha

eeeh koliko je maks mucki udarao rivale pa niko nista

14 1

NikolaR95

ja nisam nikakav fan Maxa samo kazem da je ono bilo nesto najruznije u Formuli 1 covek koji ako se ne varam zaostaje krug i trka se sa vodecim udara ga i izbacuje sa staze i ko pobedjuje pogodite Hamilton.

4 1

* Sva polja su obavezna

"Uzbuđenje je isto svake godine, bolid ide glatko"

"Uzbuđenje je isto svake godine, bolid ide glatko"

"Uzbuđenje je isto svake godine, bolid ide glatko"

Vozač Mercedesa i šestostruki svetski šampion Formule 1 Luis Hamilton je govorio o novoj sezoni u kojoj bi mogao da izjednači rekord Mihaela Šumahera po broju titula.

Mercedes pokazao bolid za sedmu duplu krunu

Mercedes pokazao bolid za sedmu duplu krunu

Mercedes pokazao bolid za sedmu duplu krunu

Mercedes AMG Petronas je pokazao prve slike svog bolida W11 kog će u 2020. godini voziti Luis Hamilton i Valteri Botas. U nemačkoj ekipi se nadaju da je to vozilo koje će im doneti sedmu duplu krunu u Formuli 1 i sedmu titulu u kategoriji vozača za Luisa Hamiltona.

Najbogatiji Britanac ne kupuje Čelsi

Autor

Najbogatiji Britanac ne kupuje Čelsi

Najbogatiji Britanac ne kupuje Čelsi

Ser Džim Retklif je u prethodnom periodu povezivan sa kupovinom Čelsija od Romana Abramoviča, ali je u ovom trenutku odbacio takvu mogućnost uz komentar da su procene vrednosti najboljih engleskih klubova "pomalo blesave".

Volf: Kina je važno tržište, ali zdravlje je najbitnije

Volf: Kina je važno tržište, ali zdravlje je najbitnije

Volf: Kina je važno tržište, ali zdravlje je najbitnije

Šef Mercedesa Toto Volf nada se da će se trka za Veliku nagradu Kine voziti u aprilu, ali ističe da je zdravlje ipak najvažnije.
Loading...