Getty Images/Getty Images

Automoto

19.02.2020 | 13.56 > 17:38

Mercedes dominirao prvog dana testiranja u Katalunji

Tandem Mercedesa Luis Hamilton - Valteri Botas obeležio je prvi dan testiranja na stazi Katalunja u Barseloni.

Botas i Hamilton

Charles Coates, Getty Images Sport

Botas i Hamilton

Najbolje vreme na prvom treningu zabeležio je Finac za volanom nemačkog tima Botas koji je najbrži krug, od ukupno 78, izvozio za 1:17.313.

Drugo vreme imao je Serhio Perez u Rejsing pointu (+0.062), a dok je treći bio Maks Ferštapen u Red Bulu sa vremenom 1.17.787. Ferštapen je izvozio najviše krugova - ukupno 91.

Na stazi su bili i Karlos Sajnc, Esteban Okon, Džordž Rasel, Šarl Lekler, Robert Kubica, Kevin Magnusen i Danil Kvjat.

Na popodnevnom treningu najbolje vreme ostvario je trostruki uzastopni šampion Luis Hamilton sa vremenom 1:16.976. Britanac je na stazi proveo 70 krugova.

Iza tandema Mercedesa u sredu su bili Serhio Perez (Rejsing Point, 1:17.375), Maks Ferstapen (Red Bul, 1:17.516), Danil Kvjat (Alfa Tauri, 1:17.698). U prvih deset završili su još Karlos Sainc (Meklaren, 1:18.001), Esteban Okon (Reno, 1:18.004), Danijel Rikardo (Reno, 1:18.096), Džordž Rasel (Vilijams, 1:18.168) i Lens Strol (Rejsing Point, 1:18.282).

Umesto Leklera je trebalo da se na stazi nađe Sebastijan Fetel, ali je on prepustio bolid mlađem kolegi jer se nije osećao dobro.

Nova sezona u Formuli 1 počinje 15. marta trkom za Veliku nagradu Australije u Melbrunu.

Komentari (30)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

Dzordz

Pa f1 je,, normalno da se rade inovacije, sta je toliko sporno, sto su se setili, nisu uradili da bolid leti,, nekima je vec dosadno, neki vec pricaju,, Mercedes blizu Fia,od pocetka f1 su se radile inovacije, i unapređenje bolida, ako nema u pravilniku da je zabranjeno, onda neka ljudi koriste DAS, al je najveći problem, sto su se ljudi prvi setili

Odgovori 5 0

kimi

upravljač je u redu ..nema pomč elektronike ili elektrrohidraulike..a crveni isto imaju aktivno zadnje vešanje ali ako nije pomoč elektronike ili neke aktivne upravljačke jedinice i ono je u redu...sada je važno da sa ovim upravljačem luis i botas slučajno ne polete u kosmos ..WAS is DAS?..DAS is gudbaj i vidimo se 2021

Odgovori 5 1

Spartacus

Zanimljivo rešenje na Mercedesovom bolidu upravljač koji se pomera napred- nazad I tako reguliše nagib točkova jedino još ostaje da se vidi di li će FIA odobriti ovu inovaciju

Odgovori 4 1

* Sva polja su obavezna

Rozberg: Maks ima veće šanse za titulu u kraćoj sezoni

Rozberg: Maks ima veće šanse za titulu u kraćoj sezoni

Rozberg: Maks ima veće šanse za titulu u kraćoj sezoni

Nekadašnji svetski šampion u Formuli 1 Niko Rozberg veruje da će potencijalno smanjenje broja trka pogodovati Holanđaninu Maksu Ferstapenu u borbi sa Luisom Hamiltonom oko šampionske titule.

Lekler: Bilo je teško, nadam se da smo bili zabavni

Lekler: Bilo je teško, nadam se da smo bili zabavni

Lekler: Bilo je teško, nadam se da smo bili zabavni

Vozač Ferarija Šarl Lekler izjavio je da nije bilo lako doći do pobede na drugoj ovogodišnjoj virtuelnoj trci Formule 1.

Gejmer Lekler ubedljiv u virtuelnoj trci, Rasel treći

Gejmer Lekler ubedljiv u virtuelnoj trci, Rasel treći

Gejmer Lekler ubedljiv u virtuelnoj trci, Rasel treći

Na drugoj ovogodišnjoj virtuelnoj trci Formule 1 slavio je vozač Ferarija Šarl Lekler. Drugi je bio Danac Kristijan Lundgard, a treći Džordž Rasel iz Vilijamsa. Trku ste mogli u direktnom prenosu da pratite na Sport Klubu 1.

Lekler: Treba da učim od najboljih, od Seba na primer

Lekler: Treba da učim od najboljih, od Seba na primer

Lekler: Treba da učim od najboljih, od Seba na primer

Vozač iz Monaka Šarl Lekler je priznao da je pre dolaska u Ferari bio nestrpljiv i da je strpljenje najvažnija lekcija koju je naučio kada je iz Zaubera prešao u slavni italijanski tim.
Loading...