Mirco Lazzari gp/Getty Images

Automoto

09.10.2019 | 18.24 > 18:27

Lorenco: Moje najbolje je razočaravajuće

Petostruki svetski šampion Horhe Lorenco rekao je da ne postoji jedan razlog zašto mu prilagođavanje na Hondu teže pada u odnosu na Dukati.

Jorge Lorenzo

Mirco Lazzari gp/Getty Images

Lorenco je veći deo karijere proveo u Jamahi, ali je 2017. prešao u italijanski tim, koji je odlučio da mu ne ponudi novi ugovor baš pre nego što je Španac stigao do prve pobede za Dukati. Iako je kasnije zablistao na modelu Dezmosediči, na kraju prošle sezone je stigao u Repsol Hondu, ali mu prilagođavanje traje mnogo duže nego što je iko mogao da pretpostavi. Španski motociklista nijednu trku ove sezone nije završio među najboljom desetoricom, četiri je propustio zbog povrede, a najbolji rezultat mu je 11. mesto na Velikoj nagradi Francuske.

Nijednog trenutka nisam bio 100 odsto fizički spreman. Stigao sam na testiranja u trenutku kada su mi ligamenti bili u lošem stanju. Čak i nisam bio toliko loš jer mi se svideo prošlogodišnji model. Ovogodišnji je bio problem jer mi nije davao nikakvo samopouzdanje u krivinama. Bio sam brži na pravcu, ali generalno sporiji. Dao sam određene sugestije, ali je verovatno bilo prekasno jer je Hondina namera bila da nastavi sa pogonskom jedinicom koju je već sastavila. Mark je uspeo da se adaptira i našao način da nadoknadi te probleme, dok smo Kal i ja imali više problema“, naglasio je Lorenco u intervjuu za motorsport.com.

Tokom leta su se pojavile informacije da bi Lorenco mogao da napusti japanski tim već posle jedne sezone, a da su čak u Dukatiju tražili način da mu nađu mesto u Pramaku. Španac je više puta naglasio da je posvećen Hondi, iako još nije u potpunosti jasno da li će odraditi ugovor do kraja ili ne, a on traje do završetka naredne sezone.

U jednom trenutku sam imao sumnje oko svoje karijere i ljudima u Hondi sam to stavio do znanja. Kada sam to rešio, rekao sam im da mi je namera da nastavimo sa ovim projektom i od tada je sve na hondi. Ne mogu da promenim to što se desilo i šta osećam. Pokušavam da dam sve od sebe svakog puta kada izađem na stazu, ali je ponekad moje najbolje razočaravajuće. Ali, taj nivo je takav jer se zbog motora tako osećam, tako da ne znam kako da dam više i ne mogu više, jednostavno“, istakao je Lorenco.

Jorge Lorenzo

Mirco Lazzari gp/Getty Images

Lorenco je istakao da ga ne interesuje šta ljudi misle i da neće biti kraj sveta čak i ako se uopšte ne privikne na Hondi.

Stalo mi je šta kažu ljudi oko mene i moji navijači. Oni koji to nisu nikada neće ni biti pod bilo kojim okolnostima. Situacija je kritična jer sam navikao da pobeđujem. Ali, ako pogledam šta sam sve postigao tokom karijere, sebe smatram izuzetno srećnom osobom. Jasno je da želim da uspem sa Hondom, ali ako se iz bilo kog razloga to ne desi, neće biti smak sveta“, rekao je Lorenco.

Na pitanje da li je realno da ljubitelji motociklizma ponovo vide njegovu najbolju verziju, Španac je rekao:

Ne mogu gore. Ali, moja najbolja verzija? Ovaj sport je potvrda izreke: ‚kada pada kiša, onda pljušti‘. Osećate se loše, to utiče na vaše samopouzdanje i sve biva lošije. Kada se motor malo promeni, malo vam se vrati samopouzdanje, više verujete u sebi, sve se unapredi više nego kada dobijete delove samo za vas. To se dešava ne samo u sportu, već i životu. Pomislite u jednom trenutku: Lorenco je dve sekunde iza Markesa i čini se da je to mnogo. Ali, sve može da se promeni za kratko vreme. U Heresu, tokom predsezone, bez ikakvog znanja o motoru, vozio sam jednako brzo kao on. Zašto? Zato što mi je motor dao bolji osećaj, a i više mi se staza sviđala“.

Ovogodišnji Moto GP šampionat se nastavlja Velikom nagradom Japana 20. oktobra.

Komentari (15)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

Horhe

Nema od toga nista Lorenco ..the end ..finito ..penzija ..treniraj neku decu ili pravi nekoj sinjoriti

Odgovori 11 8

Miodrag

Svi oni na kraju karijere zele jedan jak ugovor koji ce im obezbediti novce i slavu...novci su tu a na Hondi se proslaviti nece jer je i sam video da ce ona za njega i njegov stil vožnje ostati večita enigma.

Odgovori 14 9

Mare

V46r- Ovo pricam na osnovu onoga sta je govorio Kraclou, covek koji je vozio Yamahu, Dukati i Hondu. Rekao je da je Honda daleko najzahtevniji motor u celom GP-u. Narocito ove godine, gde se golim okom vidi koliko los prolaz kroz krivine ima. Pa je moje misljenje da posle ovakve Honde, onaj koji je ovlada, moze da vozi bilo koji motor.

Odgovori 29 5

* Sva polja su obavezna

Espeleta: Kalendar MotoGP trka naredne sedmice

Espeleta: Kalendar MotoGP trka naredne sedmice

Espeleta: Kalendar MotoGP trka naredne sedmice

MotoGP bi ove sezone mogao da održi 16 trka, a bar 12 ili 13 bi se vozilo u Evropi.

Piro ljut na Hondu što neće voziti, "Neprikladne reči"

Piro ljut na Hondu što neće voziti, "Neprikladne reči"

Piro ljut na Hondu što neće voziti, "Neprikladne reči"

U 2020. godini neće biti vozača koji će sa specijalnim pozivnicama biti na Velikim nagradama. To znači da test vozači u MotoGP ekipama neće zabeležiti nijednu trku, neće imati priliku za poene te je to dosta razočaralo dugogodišnjeg čoveka Dukatija Mikelea Pira.

Funkcionisanje MotoGP direkcije trke – otkriva Majk Veb

Funkcionisanje MotoGP direkcije trke – otkriva Majk Veb

Funkcionisanje MotoGP direkcije trke – otkriva Majk Veb

Na stazi vozačima pripadaju glavne uloge, ali van nje postoji veliki broj ljudi koji se staraju da sve protekne kako treba tokom trkačkog vikenda. Važnu ulogu u svemu tome ima direkcija trke, koja se stara da sve bude bezbedno i po pravilima.

MotoGP: Nema ni Velike nagrade Japana

MotoGP: Nema ni Velike nagrade Japana

MotoGP: Nema ni Velike nagrade Japana

Posle niza trka koje su otkazane ove sezone, Dorna je obavestila da svetski šampionat u motociklizmu neće posetiti ni stazu Motegi u Japanu.
Loading...