Mirco Lazzari gp/Getty Images

Automoto

10.05.2020 / 14.43

Kvartararo: Valjda me Italijani neće mrzeti

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Vladimir

Mora neko oterati rosija konacno u penziju.

Odgovori 0 7

Misa

Bolje da je ostao u Petronasu,kakav zajeb hahaha

Odgovori 4 2

Vita

Dobro i za jednog i za drugog. Rosi voli stare Jamahe

Odgovori 11 1

Miodrag

Za Mogp...odlično znamo zašto je Rosi u Yamahu...pa kad znaš reci i njima nek i oni znaju...za sada je evidentno samo to da ih je ukopao za sva vremena i ništa više...za tih šest godina jedva desetak pobeda da ima a titule ni jedne jedine...

Odgovori 6 28

Miodrag

Statističar,ne kontraj bez potrebe,smešno je...Vinjales od dolasks u Yamahu do skoro polovine prošle sezone nije imao slobodna podešavanja nego je koristio dedina, ograničena,invalidska...dečko ke tražio nezavisnost za svoju stranu garaže i svog trkačkog inženjera...kad je to dobio počeo je da delje i da pokazuje da je Yamaha vrhunski motor što je potkrepio i pobedama i odličnim vožnjam...ne pravite se ludi kad se zna kako je tačno bilo.

Odgovori 15 21

Stoner

Znaci Vinjales je los jer koristi dedina podesavanja a Lorenco i Pedrosa su losi jer ne znaju da voze Hondu

14 2

Miodrag

Znači Vinjales je hteo motor sa manje elektronske kontrole koji će da vozi divlje oslanjajući se na svoju veštinu,što je konačno i dobio pa je posle toga njegova Yamaha POSTALA BRZA a Rosijeva i dalje "NIJE BILA DOBRA" džabe se branite,kad tad ćete morati da prihvatite istinu !!!

7 14

Statistika

Gde si to pročitao što tvrdiš? Ili ti je lično Vinjales rekao? Ne možeš takve stvari pisati bez nekih dokaza da je to tako. Zašto bi ti ja verovao? Nijedan, ali nijedan vozač nebi pristao da koristi tudja podešavanja koja mu ne odgovaraju. Daj, ne zezaj da Vinjales vozi bez elektronike. Ti to ozbiljno?

12 5

Miodrag

Čovek kao prolazak kroz krivinu pod uglom od 70° računa nekontrolisano otklizavanje na boku motora uz pomoć lakta i kolena uz čudesno spasavanje kada je guma konačno zagripovala posle smamjenja brzine i digla motor u normalan položaj...pa u koliko je sledećih krugova na istoj trci koristio taj nagib motora i tu putanju ???

Odgovori 1 8

Stoner

Lako je Markezu, vozi repsolku, to moze i Miodragova baba da vozi zajedno sa njim pozadi i da pobede lagano

Odgovori 18 5

Ikik

hhahahahahahahahahahhahah Miodragova baba isti Pudjo.

13 4

Miodrag

Tačno,može i moja baba, ali ne i vaš deda46 koji je slabiji vozač od moje babe...😂😂😂

9 15

Miodrag

O nagibu motora od 70° može da piše samo onaj ko ne zna ni fiziku ni geometriju...

Odgovori 5 12

Mogp

Hahahahaha,ajde malo se edukuj ipak "navijaš" za njega, to desilo prošle sezone kada je krenuo da obara motor on je toliko išao do max da je u jednom momentu pao i potpuno ramenom dotakao asfalt da bi nekim čudom uspio da se odgurne od asfalta nogom i uspravio se i nastavio dalje,tada su bili u čudu kako je to izveo,a ti izgleda imaš rupe u pamćenju..odlomak iz teksta "The Repsol Honda rider takes on his brother for save of the year after reaching a 70º lean angle at Phillip Island, during the tyre test"

11 1

Mogp

"The Repsol Honda rider takes on his brother for save of the year after reaching a 70º lean angle at Phillip Island, during the tyre test"

8 1

Goxi

@Mogp Nije isto kada prođeš kroz krivinu na 63° od vertikalne ose, a da u tom krugu postaviš rekord staze i kada spašavaš se od pada, pa izgubiš gotovo sekundu.

7 2

Miodrag

Pa šta pričaš breeee...od Rosija nisu ni očekivali titulu...razmišljaj malo,nemoj samo trčati tek da se nešto napiše...pri samom dolasku je promovisan kao vozač koji će Yamahi da vrati stari sjaj i slavu uz titule naravno...a šta im je doneo osim pljuvanja mehaničara,tima,inženjera,motora...napravio im je ovu buba maru od motora koju je totalno prilagodio svojoj nemoći da bi je što lakše vozio...pa nemoj reći da im je bio cilj da bace 6 sezona u vetar i da na isteku saradnje nemaju ni titulu ni pobede ni motor kakav su želeli...s druge strane ti je netačno da Vinjles nije imao rezultate...on je doneo prve pobede Yamahi posle onoliko godina a da nije bio prinuđen da vozi dedina invalidska podešavanja bilo bi tu i više pobeda i borbe za titulu...NIKO ali BAŠ NIKO NORMALAN BEZ NEKE TEŠKE NUŽDE ILI PRINUDE NEĆE UZETI VOZAČA U PETOJ DECENIJI DA MU VOZI TAKMIČARSKI MOTOR BILO KOJE KATEGORIJE...Zato sada Yamaha ucenom dedu prebacuje u Petronas i automatski sve svoje probleme utrpava njima i odmah ih iza sebe na tabeli postavlja bodovno i u generalnom i u svakom drugom plasmanu...Ovo je konačno prvi dobar potez Yamahe,samo ostaje da vidimo koliko će onako ozbiljni malezijci trpeti raspalog deku ako ga uopšte i uzmu jer su moje prognoze da će na kraju sezone ipak uslediti povlačenje sa zakašnjenjem od pune decenije...

Odgovori 6 24

Statistika

Kako može vozač da ima tudja podešavanja? To ti nije tačno. Osnova motora je ista, podešavanja su različita za vozače. Zato i imaju svoju stranu garaže i svoje mehaničare itd. Jedino da voze na identičan način pa da imaju ista podešavanja.

11 1

Statistika

Kada pročitate tekst Jorge Lorenco : Korner kroz vreme, prevod sa engleskog, on je 2013 postavio rekord naginjanje motora od 64 stepena. Sad, ja ne znam koliko je Markez tačno najviše naginjao motor, mislim 62 stepena, ali nisam siguran da je tačno. Ako neko zna nek napiše.

Odgovori 10 4

Mogp

Ne znam ni ja tačno bilo je 62 64 70° to su sve njegovi recordi.

4 1

SM1999

Upravu si totalno cak mislim da markez i nezna da obara motocikl kroz skoro sve krivine ide pravolinijski a ostali vozaci namerno voze sporo to im je dorna naredila samo da nebi pobegli markezu posto dorna je naredila da on svake godine mora da bude prvak ili u suprotnom nece ni odrzavati trke posto dornim uslov za odrzavanje trka je da markez osvaja titule svake godine iako je svima opste poznato da niko nikad u istoriji nije obarao motor kam mm ovde to nekima nije jasno cak ni ovi petronas yamaha i yamaha sa najlaksim motorem za voznju u istoriji nemogu ni blizu da obore motor kao mm koji obara na 69'70 stepeni i ostane na tockovima..... poyyyy

4 11

Statistika

SM1999 kakve veze ima tvoj tekst sa onim što sam ja napisao? Bolje pročitaj tekst sa naslovom koji sam gore napisao i videćeš da je Lorenco 2013 postavio rekord u obaranju motora od 64 stepena i da je vozio stil na lakat, i kako je menjao stilove vožnje. Za Markeza nisam napisao, jer ne znam tačno, to sam i napisao. Ali, brate, 70 stepeni.... Pretera.

4 3

Mogp

Brate imaš gore odlomak iz jednog teksta pročitaj ili proguglaj vidjećeš da piše

4 2

SM1999

@Statistika pa nisam ni ja verovao da je moguce ali kad sam gledao svojim ocima onda sam shvatio jednostavno je vanzemaljac to je bilo na jednom od treninga u saksonringu prosle sezone gledao sam taj trening u live programu sk i erceg je bio u cudu ali dogodilo se pa sve je istina sto sam napisao opusti se....

4 4

Statistika

Sledi mu borba u fabričkoj Yamahi sa Vinjalesom. Ko bude bolji Yamaha će unapredjivati motor po njegovim zahtevima. Dobar je vozač, očigledno. Vreme je pred njim, mlad je. Yamaha je pokazala da je u stanju da istrpi vozača dok ne dodju rezultati. Koliko je psihički jak tek ćemo videti, a to je jako bitna stvar za vozača. Jak um.

Odgovori 14 1

Miodrag

Yamaha je sve svoje strpljenje potrošila na Rosija i zbog tog strpljenja je šest godina bez titule tako da o nekom budućem strpljenju nema razgovora jer su pobede i titula sada imperativ !!! Niko više na Yamahi neće imati neograničeno vreme za privikavanje i prilagođavanje...toliko o strpljenju.

8 15

Statistika

Slažem se. Dugo su bez titule i pitanje je koliko će strpljenja imati sa Fabijom? Napisao sam na osnovu Vinjalesa, a produžili su mu ugovor a nije imao neke rezultate, a očekivali su se. Mislim da od Rosija nisu ni očekivali titulu jer to prosto nije realno. Rosi je bio u Yamahi iz drugih razloga...

12 1

Mogp

@Miodrag Ne slažem se uopšte,kakvo crno strpljenje pa nije on tek došao u Yamahu da bi oni čekali da se on navikne na taj motor,Odlično znamo zašto je Rossi u Yamahu tako da memoj lupetati

9 0

Miodrag

Kome Markez smeta svojim padovima ??? Jasno je da vama to smeta jer vam je jasno da je svaki njegov pad novo pronalaženje limita i novi dodatni stepeni nagiba u krivinama o kojem vaši puleni mogu samo da sanjaju...moj vam je savet da počnete psihički da se pripremate za 9. titulu koja će biti rešena ekspresno...

Odgovori 11 16

Johnny Quid

Samo pobedi markeza i nema nikakvih problema.

Odgovori 16 7

Miodrag

SAMO 😂😂😂

10 15

Miodrag

E vidiš ja tvrdim da će tu baš da bude pupuno problema...u stvari tu osim problema ničeg drugog biti neće 😂😂😂

4 9

gundoan

dont worry Fabio nemas ti negativnu karmu kao neki vozaci, sve i da ne budes sampion imas velike simpatije od mnogih i pozitivnu karmu, vise nego neki visetruki sampioni kao sto su marker i lorenco zajedno

Odgovori 20 10

Miodrag

Marker posebno...

10 15

Miodrag

U toj zameni vozača niko dobiti neće ništa.Ti ćeš se na onoj mirnoj Yamahi samo obezbediti od padova i povreda i tu ćeš potrošiti tri,četiri godine uzalud a deka će na onom divljem Petronasu da se najede peska jer on ni onaj motor koji je razvijao šest godina za sebe nije mogao brzo da vozi a s tvojim će odmah na titulu...smešno !!!

Odgovori 10 26

Mogp

Nema toga vozača koji se nagutao peska kao MM,dečko ne razmišlja dok vozi uopšte ako ćeš sebi mladost da upropastiš sa onakvim padovima onda poštedi druge toga divljaluka,kad bi pametnije vozio super bi bilo samo da ne ugrožava druge,pa mu želim 50 titula.

14 7

cbr

hahahahahha..pa.ti.car burazeru.. e moj miodrazzze..sta ces jos lupiti a da ostanes ziv.. to nam.je.da vidimo..

13 3

Mogp

Tako je budući šampione!

Odgovori 20 6

Igor Uzelac

Mark Markes je oborio Hondu tačno 66 stepeni od vertikalne ravni na trci u Saksonringu prošle godine a da nije morao da spušta lakat niti koleno na asfalt.

2 2

* Sva polja su obavezna

FK Crvena zvezda: Put ka vrhu Evrope (drugi deo)

FK Crvena zvezda: Put ka vrhu Evrope (drugi deo)

FK Crvena zvezda: Put ka vrhu Evrope (drugi deo)

Godina 1991. predstavlja najsvetliju tačku ovdašnjeg fudbala. Jedan srpski klub postao je šampion Evrope. Kakav je uspeh tad napravljen govori činjenica da nešto slično nije učinjeno pre, ni posle toga. Veliki su izgledi da neće ni u doglednoj budućnosti, sudeći prema trenutnoj konstelaciji snaga.

Di Livio: Juve više nema taj mentalitet

Di Livio: Juve više nema taj mentalitet

Di Livio: Juve više nema taj mentalitet

Legendarna radilica Juventusa Anđelo di Livio smatra da je njegov bivši klub ove sezone izgubio ono što ga je krasilo prethodnih i ne veruje da može da dođe do trofeja koji najviše želi - Lige šampiona.

"Baloteli nije više u Breši, razočarao nas je"

"Baloteli nije više u Breši, razočarao nas je"

"Baloteli nije više u Breši, razočarao nas je"

Predsednik Breše Masimo Ćelino priznao je da klub više ne računa na Marija Balotelija, pošto ni on nije glavom uz klub, za koji je potpisao prošlog leta.

Mekarti: Dak je korektan s obzirom na situaciju

Mekarti: Dak je korektan s obzirom na situaciju

Mekarti: Dak je korektan s obzirom na situaciju

Trener Dalas Kaubojsa Majk Mekarti ističe da sa kvoterbekom Dakom Preskotom nema problema u komunikaciji iako je igrač trenutno u napornim pregovorima oko novog ugovora.
Loading...