Mirco Lazzari gp/Getty Images

Automoto

16.05.2020 / 11.59

Lorenco Agostiniju: Nedolično za legendu kakva ste vi

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

qatar

Pustite me Agostinija koji se izdvojio kao talentovaniji u gomili amatera i nikad vidjenijoj razlici u kvalitetu motora!!Ja licno to doba ne uzimam za neki ozbiljan pereiod moto sporta.Tek od kraja 80ih moze se gledati na trkanje motora kao na nesto poluprofi,a kasnije tek kao skroz profesionalni sport!!Zadnjih 20 god. je zlatno doba motociklizma koje i sada traje!!!

Odgovori 3 0

Milos

Miodrage prestani da se svadjas sam sa sobom

Odgovori 15 3

Miodrag

Umlati te svakodnevno guglanje i iščitavanje gomile podataka u koje si zalutao koristeći ih za odbranu onog koga više niko i ne napada i svađu samim sobom ovde...modove agregata si izmešao sa setapom motocikla i u sve to se zamrsio da bi dokazao šta ??? Evo da pogledamo ko će 2021. da se našteluje prema kome, Yamaha po Kvartararu ili Kvartararo prema Yamahi i koji će mod biti korišćen tom priikom...da ne lupetaš dalje okrećući se u krug i ponavljajući jedno te isto.

Odgovori 5 18

Miodrag

Dobro pusti guglanje i čitanje onoga što novinari iskopavaju ili im se namerno servira da se konkurencija baci u dilemu...pa reci mi onda kako Yamaha ne nađe ni jedan mod koji bi deki koliko toliko odgovarao nego ih ovaj pljuje na sva usta ??? Kako ni Lorenco ni Zarko a ni Pedrosa onolike godine ne izabraše na Hondi neki mod da barem u nekoliko trka pomognu Markezu bodovno??? Kako Dovi ne izabere neki od tih modova da poveže dve pobede ili barem jednom pobedi na nekoj stazi koja nema tri pravca po kilometar ??? Modovi o kojima pričaš nisu za to čemu ti misliš da služe...njih vozač odabira u pojedinim trenutcoma trke kad želi veću snagu agregata,veću uštedu goriva ili manje proklizavanja zbog čuvanja guma ili manje kontrole ako želi agresivniju vožnju a ako testise nema nepostoji ni jedan mod koji će mu ih pridodati jer je svaki od tih modova kreiran zajedno s vozačem prema stazi i njegovim ambicijama za tu trku...deda ti recimo uvek bira ful control da se sačuva od pada i Vinjales se odrao onoliko da to izbaci iz svojih podešavanja...kad je dobio odvojenu garažu i svoja podešavanja počeo je da pobeđije...Šta misliš da će Petronas ako do saradnje uopšte i dođe da "umekša" Kvartinu Yamahu da bi se deka vozikao po stazi...TEŠKO...biće to mučna sezona za druga starog...ali da pogledamo prvo pošto vi neverujete ni kad vidite svojim očima...

Odgovori 7 17

Statistika

Nije sve na motoru elektronika pa da podesi vozač samo mod i to je to. Sam pišeš da vozač bira mod kako njemu odgovara i kakvu vožnju hoće. To ti je prilagodjavanje motora sebi. Zašto se Vinjales ne prilagodi motoru takav kakav je nego hoće svoja podešavanja, ili da prilagodi motor sebi? Čoveče, ti imaš oprečne stavove, samo kada je u pitanju Rosi.

10 2

Miodrag

Neiscrpni su tvoji statistički rezervoari iz kojih vadiš opravdanja za dedin debakl na Dukatiju...da li je Dalinja bio u Dukatiju kad je Stoner u debitantskoj sezoni na istom titulu uzeo ??? Da li su tada motor menjali prema njemu ili se on prilagodio motoru ??? Aj bre glupo je više peglati jedno te isto kad je očiledno da se ispeglati ne može...Stoner je prvi počeo sa razbijanjem dekinog samopouzdanja,nastavio je kolega Lorenco uzimajući mu titule ispred nosa sa mesta drugog vozača a Markez ga je totalno anulirao i oterao destak mesta iza sebe vremenski i više od šest sedam poziciono a to nije kraj potonuća koje i dalje traje...

Odgovori 8 12

Statistika

Dobro. Znači, samo se vozač prilagodjava motoru a ništa na motoru vozaču? Koji će im onda D-mode map sistem promenljivo mapiranja rada agregata, sa 3 mape rada agregata koje pokrivaju različite stilove vožnje? Zašto vozač proba dva različita rama? Zašto testiraju sve te različite delove?

7 2

Statistika

Ne može vozač visok 1,81 i težak 69 kg i vozač 1,71 i 64kg da imaju iste performanse na identičnom motoru a da su obojica vrhunski vozači. Niži i lakši vozač manje opterećuje motor kao celinu, aerodinamičniji je, manje troši gume, manje opterećuje prednji kraj pri kočenju. Višem i težem vozaču mora da se menja koncept motora na drugačiji način da bi dobio iste performanse.

Odgovori 12 2

Miodrag

Zaboravio si samo da dodaš jednu malu "sitnicu"... taj lakši vozač svoju zadnji gumu zbog svoje male tezine ne troši zato što nije uspeo ni da je zagreje dovoljno a kako se vozi na hladnoj gumi to mu ti objasni pošto sve znaš...i opet je cilj tvog komentara da opravdaš vozača od 181 cm i 68 kg koji uopšte nema problem sa visinom u odnosu na motor jer ga prema sebi pravi već više od 6 sezona...njegov problem je i dalje u nedostatku donjih međunožnih ekstremiteta koji su mu vremenom uvenuli...da li je sada jasnije ili da nacrtamo i obojimo ??? Nikad ni jedan motor niko onoliko ne može prilagoditi tebi kao što se ti istom sam možeš prilagoditi samo ako želiš,umeš i ako imaš testise jer oni vrlo često znaju da budu ti pomoćni točkići koji motor u krivini drže...

9 13

Statistika

Ne može da je zagreje samo u hladnim uslovima zbog manje težine. Koliko takvih uslova na stazi ima? Obično su temperature staze, asfalta, 40 do 50 stepeni. Ako ti misliš da 9 kilograma viška na motoru ne znači ništa, onda ne znam šta više da komentarišemo. Ne samo jedan vozač ima to dole, a ostali su kukavice. Ajde, molim te. Da oni daju motor vozaču i neka se prilagodi motoru kako zna i ume. Dobar si ti...

7 5

Statistika

Paolo Ćiabati:,, Verujemo da Danilo(misli Petrući) može da se bori za podijume i pobede, treba da radimo sa njim. Ima specifičan stil vožnje zbog svoje veličine, i težine, u nekim uslovima više trpi zbog potrošnje pneumatika". Da li i ova izjava opravdava Rosija?

4 2

Stoner

Niko se nikad nije obrukao kao Markez u Valensiji 2015 godine, decko je trkanju dao novu dimenziju, ono je bilo nevidjeno do tad

Odgovori 13 9

Miodrag

Markez se obrukao u Valensiji ili se deda obrukao sa dva namerna obaranja mladog kolege te sezone u svojoj nemoći da na stazi nađe neko vozačko rešenje za istog...u Valensiji je Markez pokazao ko je tata moto GP-a čime je postavio temelje za četiri sledeće uzastopne titule prvaka sveta što vas posebno boli sve više i više kako koja sezona ostaje iza vas...u Valensiji ste vi (a i deka) konačno shvatili da na stazi, kad je Markez tu,vi nemate šta da tražite...da li u bilo kom sportu postoji primer da je neko nekog svojom pojavom onako porazio,potisnuo,deklasirao,sklonio,obrisao kao Makez Rosija ??? Više se stvarno ne zna ko je veći ... da li je Markez veći predator ili je Rosi veći mazohista kad i dalje ne odustaje i ne prestaje da trpi šamare od jednog po jednog novog klinca koji traži svoje mesto pod moto GP nebom...Tuga jedna i šteta a iznad svega bruka za davnašnjeg šampiona od kojeg, ako ovako nastavi, ništa ostati neće...

7 11

Stoner

Tacno, Markez+Repsol+Dorna, nema ko sta tu da trazi

9 5

Statistika

Šta ti više filozofiraš o 2015 godini? Markez je bio 3 iza Rosija. Tabela govori ko je bio bolji te sezone, kao što govori i 2016 da je Markez bio bolji itd. Rosi je želeo da osvoji titulu 2015 i da je posveti pokojnom Simončeliju. Markez mu je oduzeo tu titulu, a znamo koliki su bili prijatelji Rosi i Simončeli.

7 3

Stoner

Namerno obaranje 😁 U oba slucaja je ispao amater i neznalica, onaj pad je bio cirkus, kao baba, zaleteo se decko glavom u Rosija i pao, oborio sam sebe, ono ne mozes da vidis ni u parkicu sa decom

7 7

Miodrag

Statističar...Lorenco je Dukati već doveo do toga da mu fale samo finese koje bi mu pomogle da pobeđuje pa je dobio izmene i odmah ih overio uzastopnim pobedama a Rosi na više od pola trka u dve sezone ni kvalifikacile za do desetog mesta nije mogao da prebaci...niko se nikada kao on ni na jednom motoru nije izblamirao ni pre ni posle toga kao ON na Dukatiju...tek posle toga je sličnu blamažu ponovio,kad su ga već godine sustigle na Yamahi (8 sezona bez titule i preko 3 sezone bez pobede) srećom te se ta blamaža završava ove godine i možda otpočinje nova još strašnija u Petronasu u kojem će proći mnogo gore nego i u Dukatiju.TUŽNO MNOGO !!!

Odgovori 5 14

Statistika

Gde je bio Lorenco na Dukatiju pre tih finesa? Van prvih 10. Čitavu sezonu i pola druge. Zašto Dovi nije pobedjivao, ili bio na podijumu 2013 a sada pobedi u par trka u toku sezone? Zašto je Dukati doveo Dalinju a otpustio te prethodne? Da nisu možda locirali da je problem do upravljanja trkačkim timom?

10 1

Ostoja

Nekad je odlučivala veština, znanje i hrabrost vozača, uz odredjene tehničke standarde... danas, u svemu, tehnologija... koja je dostupna svima. Zato se pobede ostvaruju u desetinkama sekunde... i zato je Markes najbolji jer je najludji. Kad stignu mladji, ludji, stići će i novi šampioni. A ko bagateliše Agostinija, najviše govori o sebi...

Odgovori 4 3

Miodrag

Agostiniju sabiraju titule iz svih kategorija i porede ga sa dečacima koji imaju po jednu trku na dan dok je on po dve dnevno vozio motociklom koji danas verovatno ne prelazi mogućnosti Jave Californije iz 1976. godine ili Guzzi-ja iz 1975. I nemam pojma kome je palo na pamet da poredi današnje motore i vozače sa onim ondašnjim...pa današnje trojke bi pouvrtale one žice na felnama a da se s mesta pomerile ne bi...

5 6

SM1999

@Statistika pa dukati i dan danas zeli da zadrzi orginalnost samo sto ga dovi vec vozi 6-7 godina pa ga je i skuzio onoliko koliko je mogao ali oni ne prave motor spram potrebe vozaca vec jednostavno naprave zverinu od motora pa ti se snalazi ono sa lorencom nije bila neka velika promena samo polazaj sedenja ali je mnogo pomogao lorencu mozda je i to cak bio problem u pregovorima sa markezom mm je verovatno trazio apsolutnu moc u odlucivanju na motoru sto je pitanje dali su italijani spremni da daju jednom spancu koga mislim da nevole preterano da sve odlucuje dok honda sa druge strane pravi motor kakav mm trazi barem najmblize tome i rezultati su vidljivi.....

Odgovori 4 5

Statistika

Tako nekako. Dukati jedino veruje inžinjerima. Gledao si onu emisiju o Markezu. On je svaki dan sa mehaničarima u garaži. Učestvuje u rasklapanje i sklapanju motora i dosta dobro poznaje mehaniku, što kažu, poznaje Hondu u dušu.

10 0

Miodrag

Da je Dukati imao dovoljno novca da angažuje Markeza dozvolili bi mu da im na čelu istetovira 93-ojku a ne da im menja motor i podešavanja...pare su samo bile problem a za moto GP je bolje što u Dukati otišao nije jer bi od šampionata na Dukatiju napravio lakrdiju još veću nego što je s Hondom pravi...

4 7

Miodrag

Dovi ga je skužio toliko koliko da pobedi na dve staze,od četiri pet koje Dukatiju odgovaraju,gde je potrebno samo uvrnuti gas na pravcu i nestati u daljini pa lagano pre svih kočiti i izabrati najbolju putanju za novo otvaranje gasa i novu katastrofu za pratioce...odmah posle takve pobede ide osmo,šesto ili čak i deseto deseto mesto na stazama gde se tako voziti ne može...

6 4

Statistika

Mora se priznati da je na Dukatiju najteže uspeti u Moto gp. Ne zbog toga što nisu imali vrhunskih vozača, već zato što fabrika nije podložna promenama, već želi da zadrži originalnost. 2007 su uzeli,, slučajno" titulu jersu im pogodovala promena pravila po pitanju kubikaže. Dokaz za to je to što Stoner nije mogao da ponovi titulu jer isto nisu želeli da menjaju motor kako je on tražio, već su mu doveli Melandrija tvrdeći da će videti koliko je taj Dukati brz. Oni su mislili da sve može vozač.

Odgovori 12 0

Miodrag

Ili je dolaskom Italijana Australijanac zapao u nemilost i nije hteo da vozi...pošto je oproštaj već bio na vidiku a oproštaj sa staze i oproštaj iz gipsa i bolnice nije isto...INTRESANTNO JE KOLIKO STE VI SPREMNI DA DEFORMIŠETEBISTINU SAMO DA BI UMANJILI STONEROVU TITULU NA DUKATIJU I UBLAŽILI DEDINU BLAMAŽU NA ISTOM...i šta napravi famozni Melandri na Dukatiju ???

4 7

Statistika

Ja ne umanjujem Stonerovu titulu, niti njega kao vozača. Zašto nije ponovio titulu 2008 ili 2009 ili 2010? On je dokazao da on može 2007. Problem je što su Yamaha i Honda, posebno Yamaha, videli šta treba popraviti za 2008, i više Dukati nije imao tu prednost. Ja nemam razloga da nešto uzdižem Rosija. Ne može vozač da osvoji 9 titula a da o njemu pišeš kao o prosečnom vozaču. Takodje, ne može Rosi doveka da osvaja titule. Niko ne može.

9 0

Miodrag

... FABRIKA NIJE PODLOŽNA PROMENAMA ...

2 2

Statistika

Jasno je da Dukati ima šampionski potencijal. Ne možete ih kriviti što nisu produžili saradnju sa Lorencom. Do raskida je došlo jer su izostajali rezultati, i tek tada je Lorenco počeo da pobedjuje. Da su znali to, verovatno bi produžili saradnju sa Lorencom. Dogadjaju se i takve stvari.

Odgovori 11 2

Miodrag

Šta da su znali ??? Da ga odmah po dolasku poslušaju i naprave izmene koje je tražio (koje su se kasnije pokazale kao klučne i donosile pobede) ??? Otkaz Lorencu je njihovo pokriće za promašaje koje su te sezone napravili kad su videli da su s njim moža moglini i do titule da su ga poslušali na vreme...Dukati ima jednu vrlo nepraktičnu politiku a to je da svoje italijane trpi i čeka ih po šest sezona i više da naprave nešto značajno na stazi dok drugi vozači uglavnom imaju jednu do dve sezone da uzmu titulu ili im se uručuje otkaz...izuzetak u praksi je Rosi koji je otkaz zasluženo dobio bez obzira na to što je italijan jer za dve sezone nije uspeo ni da ovlada motociklom a ne da se približi nekim očekivanim rezultatima.

10 9

Statistika

Pa lepo si to primetio za Lorenca. Nisu mu na vreme napravili izmene na motoru. E, vidiš, to isto nisu hteli Rosiju da urade. Nisu želeli da menjaju ništa na motoru ono šta je tražio. Ne možeš pisati kako Rosi nije bio ovladao motorciklom a Lorencu nisu ugradili ono šta je tražio, kada je Dukati isto uradio Rosiju.

8 3

Serhio ns

Kao Rod Lejver..sedi deda kuci, idi na pecanje uzivaj..a ovaj lud sto se lozi bezveze..

Odgovori 19 6

Scholes

Postujem sve te sportiste izmedju pedesetih i odamdesetih godina, ali vecina sportova je bila na nivou folklora u to vreme, poluamaterska takmicenja. Dovoljno da vidite fudbalere sa stomacicima, okrugli, bez ikakve vece fizicke spreme, pa tako i automoto sportisti, vecina nije imala ni priblizne fizicke pripreme kao sto su danas, a tek masine koje se sad voze, a kakve su bile u to vreme. Nije naravno ni sada sve idealno, neki sportovi, tipa F1, su nazadovali po pitanju talenta vozaca, i sad i ne morate da budete mnogo veliki vozac da bi recimo uzeli titulu s Mercedesom. To je Rozberg dokazao. Da dozvole Botasu i da Hamilton vozi za njega verovatno bi glat uzeo titulu. Dok u MotoGPu se talenat poboljsao. Pedrosa godinama vazio za top vozaca, vozio u najboljem timu, a onda su dosli Stoner i Markez i objasnili da ipak Pedrosi fali nesto da bude medju najboljima. Cak i Hejden uspeo da bude sampion sa Hondom. Godinama ismevali Jamahu koja nije mogla da se sastavi pre Rosija, covek dosao i u prvoj trci pobedio. Rosi, Markez, Lorenco, Stoner.. su po meni klasa za sebe, uz duzno postovanje Agostiniju. I Bil Rasel ima sest titula u NBA, ali kad pogledate neke od tih meceva i uporedite ih sa Kobijevim ili Dzordanovim, nigde veze.

Odgovori 42 7

Neca

Da trkali se zapreznim kolima. Kapiram da si ziveo tada pa da pricas tako nesto..

12 12

Serhio ns

Molim te reci koliko ti je vremena trebalo za ovu sagu od komentara?..kad ce drugi ton?

3 9

Spartanac

Pedrosi je samo hvalila titula nista vise

5 2

proveri obavezno

rasel ima 11 titula, mnogo je opasnije i rizicnije bilo trkanje tih godina. Agostini covek koji je drugoplasiranog obisao za ceo krug... Mada recimo Agostini nikada nije izjavio da je bolji od Heilvuda... A po meni najvrednije titule su one iz perioda kraj osamdesetih i pocetak devedesetih jer tih godina(pre svega 89) u trkama ucestvuje sest sto aktuelnih sto buduci sampiona od toga 4 visetruka sampiona plus mamola 89 je vozilo sedam vozaca koji su proglaseni za legende

2 0

NR

U pravu je Djakomo. Jorge se uplasio, zato je i pobegao iz sampionata.

Odgovori 6 27

Monster

Povreda kičme je sasvim dovoljan razlog za strah svakom razumnom čoveku, a Lorenco to svakako jeste. Šteta za moto GP ali jer bar živ završio karijeru.

27 0

SM1999

Upravu je Lorenco sto je rekao, pa sto se nije malo prisetio rosija u ducatiju koji nije nijednom pobedio za 2 godine samo 2-3 put dosao do podiuma dok je lorenco pobedio 3 puta i ko zna sta bi bilo da je ostao na ducatiju ali svakako je pokazao da kad je malo privikne da je bolji od dovija i svih ostalih vozaca dukatija koja ga voze vec 6-7 godina dok je njemu to bila druga sezona plus je vezao 2 pobede na legendarnim stazama mugello-barcelona sto nije lako tado da nerazumem giacoma ovde sta hoce da kaze.....

Odgovori 30 14

El stekinjo

Ne pravdam Rossija, ali njegov Ducati je bio za klasu lošiji od Yamahe, a dve klase u odnosu na Hondu!!!

26 5

Scholes

Dukati koji je vozio Rosi i Dukati koji je vozio Lorenco nemaju nikakve dodirne tacke. Rosijev Dukati je bio blago receno ruina od motora i jedino kad je mogao da bude konkurentan na njemu je bilo u kisnim uslovima.

25 4

SM1999

AHHAA pa Stoner je bio sampion na 'tom ducatiju' plus jos starijem i to iz 07' godine dok je rosi vozio unapredjenu verziju dosta mladju ne trazite opravdanja nema potrebe to je samo vase misljenje pitahte ljude iz ducatija koji su radili na njemu dal nije bio konkurentan ipak oni malo bolje znaju od vas koji sve slepo verujete komentatorima koji ga dizu u nebesa kad god on obilazi nekog onda je do njega a kad njega neko obilazi to je bivalo zbog motora ahhahahaha klasicna prica komentatora sk a zna se da nije istina to vam je najbolji primer da nije sve do vozaca vec celokupne organizacije ali ipak je 90% vozac 10% ekipa....

12 12

Statistika

Svi znaju da je Dukati želeo da zadrži originalnost. Rosi je znao šta tom Dukatiju fali da bi pobedjivao na njemu. Nisu želeli da menjaju karakteristike motora. Ako je Stoner pobedjivao na tom Dukatiju ne znači da je Rosi lošiji vozač i da njemu mora odgovarati Dukati koji je vozio Stoner. Vozač prilagodjava motor sebi i svom stilu. Tek dolaskom Dalinje u Dukatiju su se promenile stvari na bolje.

11 3

* Sva polja su obavezna

Voša ostala bez predsednika i sportskog direktora

Autor

Voša ostala bez predsednika i sportskog direktora

Voša ostala bez predsednika i sportskog direktora

U dva dana Fudbalski klub Vojvodina ostao je bez predsednika kluba i sportskog direktora.

Setijen: Nismo briljirali protiv Espanjola

Setijen: Nismo briljirali protiv Espanjola

Setijen: Nismo briljirali protiv Espanjola

Fudbaleri Barselone u uzbudljivom gradskom derbiju 35. kola La Lige pobedili su Espanjol na Kamp Nou rezultatom 1:0 i zadržali šanse da odbrane titulu.

Haverc najbliži Čelsiju, čeka se prava ponuda

Haverc najbliži Čelsiju, čeka se prava ponuda

Haverc najbliži Čelsiju, čeka se prava ponuda

Kako prenosi Skaj Sport, Čelsi ima najveće šanse da dovede mladog igrača Bajera Kaija Haverca. Ipak, engleski tim nije spreman da ponudi zahtevanih 100 miliona evra.

Zvezda pozajmila Pantovića Voždovcu

Zvezda pozajmila Pantovića Voždovcu

Zvezda pozajmila Pantovića Voždovcu

Fudbaler Crvene zvezde Miloš Pantović sledeću sezonu će provesti na pozajmici u Voždovcu.
Loading...