Izvor: Clive Mason/Getty Images
Jelena Trajković 29.11.2016 | 08:00

Samo Rozberg će se sećati ove sezone

U ovoj vesti

Jelena Trajković

Ovogodišnji šampionat Formule 1 nije doneo mnogo uzbuđenja, pošto je od samog starta bilo jasno da će titula ostati u posedu Mercedesa. Jedino se nije znalo da li će Luis Hamilton po četvrti put postati šampion ili će Niko Rozberg doći do svog prvenca.

Nico Rosberg

Izvor: Lars Baron/Bongarts/Getty Images

U Abu Dabiju smo dobili odgovor – titula je otišla u ruke Rozberga, koji je tako ponovio uspeh svog oca iz 1982. godine. Ujedno se postarao da porodica Rozberg jedina ima dva šampiona uz porodicu Hil, kojoj su tu čast omogućili Grejem 1962. i 1968. godine i Dejmon 1996.

Nemac je titulu obezbedio drugim mestom na velikom finalu na stazi “Jas marina”, na kojem je trijumfovao Hamilton, pa je svog timskog kolegu nadmašio za pet bodova. Na taj način je stavljena tačka na sezonu koja je tokom većeg dela bila dosadna, a za najzanimljivije trenutke nisu bili zaslužni kandidati za titulu, već najmlađi vozač u šampionatu Maks Ferstapen.

Da bismo obeležili kraj sezone, mi smo odlučili da izaberemo nekoliko utisaka posle svega onoga što se desilo u prethodnih devet meseci. Vi slobodno svoje utiske ostavite u komentarima.

Junak godine – Niko Rozberg

Ponavljam po milioniti put, ne postoje zasluženi i nezasluženi šampioni. Svi do jednog su zasluženo došli do svojih titula, a za 50 godina će se malo ko sećati koga su oni pobedili u tim borbama. Nisu, ipak, svi ser Stirling Mos, koji će izvesno zauvek ostati upamćen kao najbolji vozač bez titule, pošto je četiri puta zaredom bio vicešampion, a od toga ga je tri puta pobedio Huan Manuel Fanđo.

Izvor: Formula 1

Vratimo se Rozbergu. Posle dve sezone u kojima je morao da se zadovolji upravo time da bude vicešampion, Nemac je sazreo. Nije se zanosio natpisima u medijima da je blizu titule, čak i kada je bilo jasno da je vrlo blizu, kao što je slučaj bio pred Veliku nagradu Abu Dabija. Upisao je devet pobeda, petih drugih mesta i dva treća, samo jednu trku nije završio, a najlošiji rezultat na ostalim trkama bilo mu je sedmo mesto.

Bio je konstantan, a baš to mu je falilo prethodnih godina. U pojedinim trenucima, posebno posle niza od sedam pobeda zaredom, koji je započet prošle sezone, izgledalo je kao da niko ne može da ga zaustavi. Očekivalo se da će se Hamilton u nekom trenutku probuditi, ali uprkos tome, Rozberg je znao kako da uzvrati udarac.

Posle tri uzastopne pobede – u Belgiji, Italiji i Singapuru, mnogi su ga već videli kao šampiona, ali se Hamilton nije predavao. Kvar na motoru njegovog timskog kolege u Maleziji sigurno mu je pomogao, ali nije odlučio borbu za titulu. Titule se ne odlučuju na jednoj trci, zbog toga se boduju sve trke, a Rozberg je na kraju bio najbolji i treba mu odati poštovanje koje zaslužuje. O Rozbergovoj sezoni smo pisali i u posebnom tekstu.

Tragičar godine – Luis Hamilton

Pobediti na deset trka tokom jedne sezone i ostati bez titule, to se nije desilo nikad u istoriji Formule 1 do ove sezone. Hamilton je uradio upravo to, ali mu je na kraju falilo pet bodova da bi pobedio svog timskog kolegu. Mnogi su skloni teorijama da je Mercedes favorizovao Rozberga, zbog velikih problema koje je Britanac imao sa svojim bolidom, ali toga nije bilo, čemu u prilog idu dešavanja na trci u Monte Karlu.

Lewis Hamilton

Izvor: Clive Mason/Getty Images

Trostruki svetski šampion nije bio dovoljno motivisan na početku sezone, izgledalo je kao da pred sobom nema pravi izazov. Sve se promenilo posle trke u Španiji, na kojoj su on i Rozberg jedan drugoga izbacili sa staze, a Velika nagrada Monaka bila je savršena za buđenje, uz malu dozu sreće. Prvo je Mercedes tražio Rozbergu da ga propusti, a potom su mehaničari Red Bula napravili grešku koja je Danijela Rikarda koštala sigurne pobede.

Iako je na narednih šest trka upisao pet pobeda, posle letnje pauze je ponovo zaspao, a Rozberg to iskoristio da bi napravio ključnu prednost u generalnom plasmanu. Hamiltonu nije pomoglo ni to što ga je uhvatio sindrom Valentina Rosija na startu, pošto je poznato koliko je ‘Doktor’ prethodnih sezona kada je startovao iz prvog reda padao u poretku, pa se vraćao.

Upravo to ga je najviše koštalo na legendarnoj “Suzuki”, posle koje je usledio niz od četiri uzastopne pobede do kraja sezone, ali je jedino uspeo da smanji zaostatak sa 33 na pet bodova. Bila je to trka posle kvara njegovog motora u Maleziji, kada je posle starta sa druge pozicije pao na osmu i posle se probio do trećeg mesta, a potom napadao Ferstapena, ali bez uspeha. Da je tada malo više pazio kada će se svetla na startu ugasiti, možda bismo sada imali drugačiji ishod šampionata, ali nećemo o tome ‘šta bi bilo kad bi bilo’.

Lewis Hamilton, Nico Rosberg

Izvor: Adam Pretty/Bongarts/Getty Images

Hamilton je izvesno doživeo najveći poraz u svojoj karijeri, čak i veći od onog kada je Kimi Raikonen uzeo titulu njemu i Fernandu Alonsu ispred nosa. Možda je i to moralo da se desi da bi shvatio koliko mu malo fali da bude još veći šampion nego što jeste. Zbog svih ljubitelja Formule 1, nadam se da će se sledeće godine na startu trke u Australiji 26. marta pojaviti motivisaniji nego što je bio slučaj ijednog trenutka tokom ove sezone.

Vozač godine – Maks Ferstapen

Bez sumnje, Ferstapen je uneo preko potrebnog uzbuđenja u ovogodišnji šampionat. Svojim vožnjama nikoga nije ostavio ravnodušnim i zbog toga je i zaslužio epitet vozača godine. Nijedan od njegovih rivala nije imao toliko preticanja kao on, a iako su se pojedinci, najviše Fetel i Raikonen, bunili zbog njegovog stila vožnje, samo zbog onoga kako je vozio po kiši na “Interlagosu” nema konkurenciju u ovoj kategoriji.

Još pre nego što je stigao u Formulu 1, za Maksa se znalo da je poseban, pa su se Red Bul i Mercedes borili ko će pre uspeti da ga dovede u svoje redove. Austrijski tim je uspešno završio svoju misiju i pružio mu priliku da debituje u Formuli 1 sa samo 17 godina kao vozač ekipe Toro Roso. Samo nekoliko trka bilo je dovoljno da pokaže da je vanserijski talenat i bilo je samo pitanje vremena kada će ga Red Bul prebaciti u svoj prvi tim.

Max Verstappen

Izvor: Mark Thompson/Getty Images

To se desilo mnogo ranije nego što je iko očekivao, pošto je posle trke u Rusiji, na kojoj se Danil Kvjat našao na Fetelovom udaru, Red Bul odlučio da on zameni mladog Rusa. Ako je neko sumnjao u taj potez, to je samo potrajalo do njegovog debija u Red Bulu na Velikoj nagradi Španije, na kojoj je došao do prve pobede u karijeri. Jeste mu pomoglo to što su Hamilton i Rozberg izbacili jedan drugoga iz trke, ali ko zna, možda bi imao šansu i da su njih dvojica ostali na stazi. Odluke Red Bula smo se dotakli u posebnom blogu.

Ferstapen je od tada do kraja sezone četiri puta bio drugi, a upisao je i još dva treća mesta, pa je malo falilo da pobedi Fetela u borbi za četvrto mesto u generalnom plasmanu. Baš Fetela je naljutio u nekoliko navrata, a svi već znaju za njegovo odbijanje da propusti četvorostrukog svetskog šampiona u Meksiku, pošto je prethodno ‘isekao’ krivinu, zbog čega je kažnjen.

Koliko god su svi bili ogorčeni zbog takvog poteza, većina mu je oprostila kada su videli kakve majstorije je izvodio po kiši u Sao Paulu. Zbog potopa, tokom Velike nagrade Brazila je voženo tek oko 25 ‘pravih’ krugova, tokom kojih je mladi Španac pravio pravi šou i ponašao se kao da vozi motor, a ne bolid. Zato se i nadamo da će sledeće sezone nastaviti u istom ritmu, ali prvo Red Bul ima zadatak da mu pruži bolji bolid od ovogodišnjeg.

Iznenađenje godine – Fors Indija

Ni za jednog vozača ne možemo da kažemo da je iznenadio, pošto su se desile mnoge očekivane stvari. Međutim, malo ko je mogao da pretpostavi da će Fors Indija toliko napredovati. Indijski tim je zauzeo četvrto mesto u generalnom plasmanu konstruktora, iza Mercedesa, Red Bula i Ferarija, a ispred Vilijamsa, dok je Meklaren bio daleko na šestom mestu.

Sergio Perez

Izvor: Clive Mason/Getty Images

Bilo je očekivano da će se Vilijams boriti mnogo više pri vrhu, ali ga je Fors Indija pobedila zbog svoje konstantnosti. Serhio Peres je sezonu završio na sedmom mestu u poretku, iza vozača Mercedesa, Red Bula i Ferarija, što bi moglo pozitivno da utiče na njegovo samopouzdanje, isto kao i činjenica da je dva puta bio na podijumu, što mu se ranije desilo samo 2012. godine, kada je branio boje Zaubera.

Za Peresa je veliki plus i to što je bolji od svog timskog kolege Nika Hilkenberga, zbog kojeg su ga mnogi do sada potcenjivali. Nemac se nijednom nije našao na podijumu, a najbolji rezultat bilo mu je četvrto mesto u Belgiji. Svakako bez njega Fors Indija ne bi mogla do četvrtog mesta među konstruktorima, ali to nije bilo dovoljno da ga tim zadrži.

Kao iznenađenje može da se okarakteriše i ekipa Hasa, koja je svoju debitantsku sezonu završila na osmom mestu među konstruktorima. Zasluge za takav rezultat ima Roman Grožan, koji je na prve dve trke zauzeo šestu i petu poziciju, a iako nije nastavio u istom ritmu, može se reći da je sezona bila sjajna za Has. Francuz je zaslužio mesto u timu za narednu godinu, a pridružiće mu se Kevin Magnusen iz Renoa.

Razočaranje godine – Ferari

Ako se setimo da je prošle godine Fetel tri puta stajao na najvišem stepeniku pobedničkog postolja, sigurno su mnogi očekivali bar toliki broj pobeda i ove sezone. Međutim, ni četvorostruki svetski šampion, ni Raikonen, nisu bili blizu toga da ugroze ni vozače Mercedesa, ni dvojac Red Bula.

Sebastian Vettel

Izvor: Clive Mason/Getty Images

Iako se činilo da je prošle sezone Ferari napravio napravio pravi korak napred, ove godine smo dobili potvrdu reči Fernanda Alonsa kada je napuštao italijanski tim: “Ništa se neće promeniti”. U suštini, to je teorija iz jedne pesme da što se više stvari menjaju, to su sve više iste i to stvarno može da se primeni na sadašnje stanje u Ferariju.

Istina je da su i Fetel i Raikonen sjajni vozači, ali im to nije dovoljno za dobre rezultate u današnjoj Formuli 1, u kojoj su bolidi mnogo važniji od vozačkog umeća. Ma koliko se oni trudili, nešto fali, a dok su oni pokušavali da nađu šta je to što im fali, Red Bul ih je nadmudrio. Fetel je tokom ovogodišnjeg šampionata sedam puta bio na podijumu, a Raikonen četiri, bilo je kvarova i vozačkih grešaka, ali to svakako nisu rezultati dostojni legendarnog tima.

Novajlija godine – Paskal Verlajn

Na početku sezone smo imali trojicu debitanata – Paskala Verlajna, Džoliona Palmera i Rija Harjanta, da bi Indonežanina posle letnje pauze zamenio Esteban Okon. Ne treba zaboraviti ni da je Stofel Vandorne zamenio Alonsa na Velikoj nagradi Bahreina, posle udesa koji je dvostruki svetski šampion doživeo na otvaranju sezone.

Pascal Wehrlein

Izvor: Mark Thompson/Getty Images

Od njih petorice, trojica su osvojila po jedan bod, a iako Vandorne ima najbolji učinak, zbog činjenice da je vozio samo jednu trku, ne može da ponese titulu novajlije godine. Mladi Nemac je u Formulu 1 došao kao prvak Šampionata nemačkih turing automobila (DTM), pošto je prethodno godinu i po dana bio test vozač Mercedesa.

Iako vozi za najslabiji tim u šampionatu – Menor, Verlajn je na trenutke tokom ove sezone uspeo da zasija, a svoj najveći uspeh ostvario je u Austriji, osvajanjem desetog mesta. Svom timu, koji je naslednik Marusje, tako je doneo prve bodove još od Velike nagrade Monaka 2014. godine, kada je pokojni Žil Bjanki zauzeo deveto mesto. Palmer je svoj prvi bod u Formuli 1 osvojio u Maleziji, ali po vožnji nije mogao da pripreti Verlajnu, isto kao što je slučaj bio sa Harjantom, dok je Okon pokazao potencijal, ali je vozio samo devet trka da bismo dobili pravu sliku.

Najbolja trka sezone – Velika nagrada Japana

Rozberg je slavio na “Suzuki” posle vođstva od starta do cilja, pošto rivali nisu nijednog trenutka uspeli da mu priprete. Međutim, iako je borba za trijumf izostala, Velika nagrada Japana pružila je mnogo akcije iza samog Rozberga. Viđen je veliki broj preticanja, a duel između Ferstapena i Hamiltona za drugo mesto rešen je u samom finišu, pošto je mladi Holanđanin tokom poslednjih šest krugova trpeo veliki pritisak.

Izvor: Formula 1


Britanac je najbolju priliku imao u pretposlednjem krugu, međutim, Ferstapen se odlično odbranio, a vozač Mercedesa jako kočio, nastavio je pravo, ali se srećom vratio na stazu. Hamilton je sam sebi zakomplikovao trku novim lošim startom, ali je dobrom vožnjom i taktikom uspeo da preokrene stvari u svoju korist. Branilac titule je profitirao i od Fetelovog kasnog drugog odlaska u boks, pa nije morao da brine o potencijalnim napadima četvorostrukog šampiona.

Najdosadnija trka sezone – Velika nagrada Evrope

Posle tri loše trke, Rozberg se u Bakuu vratio na pravi način, ubedljivom pobedom na Velikoj nagradi Evrope. Nemac je odlično startovao, uspeo da se odbrani od Rikardovih napada i od tada ga niko nije izazvao u borbi za trijumf. Fetel je bio najbliži Rozbergu, sa 17 sekundi zaostatka, pošto je uspeo da pretekne Rikarda posle nekoliko krugova, ali mu je sunarodnik tada već pobegao.

Ubedljivo najveća borba viđena je za treće mesto, iz koje je kao pobednik izašao Peres, pretekavši Raikonena u poslednjem krugu. Mladi Meksikanac je sjajno vozio od početka trkačkog vikenda u prestonici Azerbejdžana i definitivno je zaslužio epitet jednog od junaka trke. Hamilton je morao da se zadovolji četvrtim mestom, pošto je spasao trku posle greške u kvalifikacijama, zbog koje je startovao sa desete pozicije.

Najluđa trka sezone – Velika nagrada Brazila

Za razliku od nekih prethodnih sezona, Velika nagrada Brazila nije bila mnogo zanimljiva, ali je bila ‘luda’. Viđeno je tek 25 krugova pravog trkanja od 71, a ostatak su vozači proveli iza bezbednosnog vozila ili u svom boksu, pošto je trka bila prekinuta u tri navrata.  Do prvog prekida je došlo u 21. krugu, kada je Raikonen udario u ogradu pored staze i odbio se na drugu stranu. Posle pola sata pauze, trka je ponovo krenula, ali je taj deo potrajao samo sedam krugova pre novog prekida zbog uslova na stazi, a treći prekid izazvalo je Masino odustajanje.

Izvor: Formula 1


Tokom trke je bilo još nekoliko incidenata, a jedan i čak pre nje, pošto je vozač Hasa Roman Grožan izleteo kada je izašao na stazu na putu do startnog poretka. Najviše sreće imao je Fetel, koji se okrenuo na stazi u desetom krugu, ali je potom uspeo da se vrati u trku i probije se do petog mesta.

Hamilton je od starta do cilja bio u vođstvu, dok je Rozberg u jednom trenutku ostao bez drugog mesta, pošto je Ferstapen uspeo da ga pretekne u. Međutim, Holanđanin je morao da prepusti drugu poziciju kada ga je tim pozvao u boks desetak krugova kasnije. Ferstapen je u samom finišu trke vozio sjajno i probio se do trećeg mesta odličnim preticanjem Peresa.

Koliko je kompletan vikend u Brazilu bio ‘lud’ govori i detalj sa drugog treninga, kada je Alonso zbog kvara bolida poslednjih pola sata pratio pored staze. Španac se tada našao u ulozi kamermana, a posle je rekao da bi zaspao od dosade zbog nedostatka akcije na stazi. Čak je rekao da “ljubiteljima Formule 1 treba plaćati da je gledaju”, tako da bi čelnici šampionata stvarno mogli da poslušaju neke od najiskusnijih vozača i nešto promene.

Transfer sezone – Hilkenberg u Renou

Mišljenja sam da je Hilkenberg jedan od najboljih vozača u šampionatu, ali da nikako ne uspeva da nađe mesto u nekom od najboljih timova. Tome u prilog ide i njegova prošlogodišnja pobeda na trci 24 časa Le Mana sa Poršeom, međutim, timovi koji se ozbiljno bore pri vrhu su već godinama popunjeni, a tako će ostati još neko vreme.

Nico Huelkenberg

Izvor: Clive Mason/Getty Images

Zbog toga je Hilkenberg svoju šansu video u Renou, koji je pošto je preuzeo Lotus pred početak sezone, najavio borbu za sam vrh u roku od tri godine. Nemački automobilista je pravi čovek za njih ako žele da izazovu velike, posebno jer će se brzo izboriti za status prvog vozača pored Palmera, ako to već nije. Jednostavno, iako je Fors Indija napredovala, on ju je prerastao i došlo je vreme za novi izazov.

Hilkenberga će u timu zameniti Okon, koji je sezonu započeo kao test vozač Renoa, pošto ga je francuskom timu pozajmio Mercedes, u čijem razvojnom programu je bio. Na polovini sezone je dobio priliku u Menoru i najbolji rezultat bilo mu je 12. mesto u Brazilu. Priliku da brani boje Fors Indije dobio je zahvaljujući višegodišnjem ugovoru tog tima sa Mercedesom, što je samo pokazatelj da nemački tim i dalje računa na njega.

Ko odlazi, a ko dolazi?

Velika nagrada Abu Dabija označila je kraj dve velike karijere u Formuli 1 – Džensona Batona i Felipea Mase. Brazilac je prvi od njih dvojice najavio povlačenje, i to pred Veliku nagradu Italije početkom septembra. Simbolično je izabrao baš Moncu da bi to učinio, pošto je na istom mestu isto uradio Mihael Šumaher, za kojeg kaže da je imao najveći uticaj na njegovu karijeru.

Izvor: Formula 1


Poslednja trka ovogodišnjeg šampionata Formule 1 bila je 250. u karijeri brazilskog vozača, a završio ju je na devetom mestu. Tokom 14 sezona, upisao je 11 pobeda i ukupno 41 podijum, uz 16 pol pozicija, braneći boje Zaubera, Ferarija i Vilijamsa. Najbolju sezonu imao je 2008. godine, kada ga je za jedan bod u borbi za titulu pobedio Hamilton.

Baš na Velikoj nagradi Brazila, na kojoj je pala odluka o tituli te sezone, ostvario je svoju poslednju pobedu u karijeri. Najteži trenutak u karijeri usledio je nekoliko meseci kasnije, kada ga je tokom kvalifikacija na “Hungaroringu” u glavu pogodio deo koji je otpao sa bolida Rubensa Barikela. Doživeo je povrede opasne po život, ali je njegovo stanje iz dana u dan bilo bolje, pa je mogao da se vrati u Brazil. Propustio je ostatak sezone, a kada se vratio na stazu, to više nije bio onaj stari Masa, što se videlo i po njegovim rezultatima.

Masu će u Vilijamsu zameniti Lens Strol, koji će tako biti prvi Kanađanin u Formuli 1 posle Žaka Vilneva, koji je takođe svoju karijeru započeo u britanskom timu. Strol u Vilijams stiže kao šampion evropske Formule 3, ali su se otkako je potvrđen njegov ulazak u Formulu 1 novinari više koncentrisali na njegovo poreklo. 18-godišnji Kanađanin je sin milijardera Lorensa Strola, ali je najavio da novac neće voziti bolid, već on.

Jenson Button

Izvor: Mark Thompson/Getty Images

Samo dva dana pošto je Masa objavio povlačenje, Baton je najavio da će naredne sezone pauzirati i da će njegovo mesto zauzeti Vandorne. Šampion Formule 1 iz 2009. godine je rekao da će se vratiti na u šampionat 2018. godine, ali je pred veliko finale ovogodišnjeg šampionata otkrio da će mu Velika nagrada Abu Dabija biti poslednja trka u karijeri.

Iako postoji mogućnost da se vrati u Meklaren za dve godine, šanse za to su ipak minimalne. Baton je, ipak, takav vozač koji zna kada je vreme da stane, a izvesno je da je izabrao pravi trenutak. Tačku na svoju karijeru u Formuli 1 stavio je posle 305 trka, 15 pobeda, još 35 podijuma i jedne titule.

Većina onih koji prate auto-moto sport Batona smatraju jednim od najvećih džentlmena u Formuli 1 i u tome ne greše. Sve što je postigao na stazi, zaslužio je, a njegova jedina titula pravi je primer za dizanje feniksa iz pepela. Lični osvrt na njegovu karijeru možete da pročitate u posebnom blogu.

Stoffel Vandoorne

Izvor: Mark Thompson/Getty Images

Za Batonovu zamenu izabran je Vandorne, koji je već ove godine dobio priliku na Velikoj nagradi Bahreina, posle Alonsovog udesa u Australiji. 24-godišnji Belgijanac je opravdao poverenje, a izvesno tako i zaslužio stalno mesto u timu, baš uz Španca. Vandorne je najveći uspeh u dosadašnjem delu karijere ostvario prošle godine osvajanjem titule u GP2 seriji, a ove godine se takmičio u Super formuli, u kojoj je zauzeo četvrto mesto u poretku.

Šta nas čeka u 2017?

Očekuju nas velike promene, posebno po pitanju izgleda bolida, ali i mnogo nepoznanica. Glavni cilj promena je da bolidi budu brži, pa samim tim i Formula 1 zanimljivija nego poslednjih godina. Za sada je najavljeno da će novi bolidi biti za po četiri-pet sekundi po krugu brži od ovogodišnjih modela.

Iako je dogovoreno uvođenje ‘oreola’, koji bi poslužio kao veća zaštita glava vozača u kokpitu, ono je odloženo za 2018. godinu, a pravila i propisi za narednu sezonu biće potvrđeni u drugom delu ove nedelje. Pravu sliku o tome kako će bolidi izgledati dobićemo početkom godine, kada timovi počnu sa prezentacijama, a prva testiranja najavljena su za februar na stazi “Katalunja”.

Abu Dbahi start Formula 1

Izvor: Mark Thompson/Getty Images

Uprkos tome što je sezona gotova, Sport klub će se tokom zime potruditi da nam čekanje do Velike nagrade Australije brže prođe. Na našem sajtu možete da pronađete tekstove povećene Niku Rozbergu i Džensonu Batonu, kao i rezime ovogodišnjeg Moto GP šampionata. Posle kratkog odmora, čekaju vas brojni tekstovi, pa vas zato savetujemo da ostanete uz nas.

Komentari (5)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

Marko

Niko će se svakako sećati ove sezone a do početka sledeće neka moli boga da se ove sezone ne priseti takmičarska komisija FIA pa da krene sa detaljnim analizama jer će je tek tada dobro zapamtiti za ceo život i ON i WOLF i LAUDA.

Odgovori 6 11

Jovan

Nisam simpatizer Luisa Hamiltona,ali prosto se ne slazem sa cinjenicama iznesenim u tekstu. To sto je imao tehnickih problema ne znaci da nije bio motivisan ili kako je vec napisano tekstu. I da,ne odlucuje jedna trka sampionat. U ovom slucaju je odlucivalo par njih,s tim sto je ona u Maleziji presudila. I Niko Rozberg je imao par losih startova,ali nije morao u dva navrata da startuje kao poslednji. I kada se na sve to doda jedno odustajanje LH,u krajnjem zbiru to je donelu titulu NR a ne neka superiornija voznja u odnosu na protekle sezone.

Odgovori 7 12

m

Poštovani,napisali ste da je Hamiltonu na kraju zafalilo 5 bodova pa vas molim da objavite na kojih 5 se tačno mislilo??? Na onih 5 koji bi se dobili žalbom zbog Verštapenovih promena pravaca na kočenju (Mercedes povukao već podnetu zalbu) Ili na onih 5 puta po 5 iz Malezije??? Da ne pominjemo stale.

Odgovori 9 16

* Sva polja su obavezna

Masa: Vilijams se vodi novcem

Masa: Vilijams se vodi novcem

Sada već bivši vozač Formule 1 Felipe Masa rekao je da finansije imaju glavnu ulogu pri izboru drugog vozača za narednu sezonu.

Pravila nisu ista za sve, zar ne?

Pravila nisu ista za sve, zar ne?

Ako prekršite zakon, da li treba da snosite posledice? Verovatno to pitanje ni ne treba postavljati, pošto odgovor 100 odsto mora da bude potvrdan, ma šta da je u pitanju. To posebno važi za najboljeg biciklistu na svetu, koji je na pragu toga da uskoro bude uvršten među legende svog sporta.
Loading...