Izvor: Mirco Lazzari gp/Getty Images
Jelena Trajković 09.06.2017 | 21:59 > 22:13

Deža vi na Katalunji...

U ovoj vesti

Jelena Trajković

Posle prošlogodišnje tragične smrti Luisa Saloma, mislila sam da nijedan sastanak Bezbednosne komisije Moto GP šampionata neće biti ni upola u centru pažnje kao onaj koji se desio tog dana.

Luis Salom

Izvor: sport klub

Prevarila sam se, pošto se na istom mestu godinu dana kasnije odigrala slična scena, srećom, bez takvih posledica.

Salom je izgubio život 3. juna 2016. godine u 12. krivini staze „Katalunja“. Posle njegove smrti, staza je na zahtev većine, ne svih vozača promenjena na konfiguraciju koja se koristi za trke Formule 1. U međuvremenu, deo staze od 14. do 15. krivine je dodatno usporen novom šikanom, na opšte negodovanje vozača, koje niko nije slušao posle testiranja u Montmelu pre nekoliko nedelje.

Sada je neko morao da ih čuje, a oni su posle niza incidenata tokom prvih treninga tražili da se taj deo staze hitno promeni, pošto smatraju da bi u suprotnom moglo ponovo da dođe do tragedije. Hektor Barbera je odmah posle sastanka za Sport klub rekao da će u subotu staza biti promenjena da izgleda kao dan posle Salomove pogibije. Španski motociklista je na treningu imao udes baš u spornom delu staze i motor mu se zaustavio na nezgodnom mestu. Baš tu situaciju je vozač Avintije prokomentarisao na ovakav način:

Markes posle sastanka Bezbednosne komisije

Izvor: Jelena Trajković

Markes posle sastanka Bezbednosne komisije

Da je staza bila kao prošle godine, motor se sigurno ne bi zaustavio nasred staze“.

Korak dalje otišao je Sem Lous, koji brani boje Aprilije, rekavši da još nije siguran da li će sve u subotu izgledati onako kako su se vozači dogovorili, kao i da su svi prisutni to podržali. Ipak, britanski motociklista kaže za Sport klub da bi staza bila najbezbednija kada bi je vratili u prvobitno stanje, kako je izgledala pre tog crnog prvog petka u junu prošle godine.

Sastanak Bezbednosne komisije bio je samo vrhunac ludog dana nedaleko od Barselone. Na stazi je bilo i varnica, posebno između dobrih prijatelja Kala Kračloa i Džeka Milera. Vozač LCR Honde je pao na drugom treningu, a za taj incident je okrivio mladog Australijanca rekavši da je sve njegova krivica. Jer, da bi sprečio Milera da ga prati, Kračlou je usporio, prednji pneumatik mu je bilo hladno i jednostavno završio je pored staze.

Valentino Rossi

Izvor: Jelena Trajković

Naš dan je bio izuzetno živopisan, a započeli smo ga razgovorom sa Nanijem Romom, koji je pokorio Dakar i na dva i četiri točka. Potom smo uživali u akciji bukvalno na centimetar od samih motora, ispred garaža, da bismo se vratili intervjuima. Kratak razgovor sa Maverikom Vinjalesom moći ćete da odgledate u Max Bet vestima, kao i na našem sajtu, a za sve ostalo moraćete da pričekate.

Ipak, odaću vam da nam je Miodrag Kotur rekao da je iza odluke Leopard rejsinga da prošle godine uđe u Moto2 kategoriju bilo obećanje dato Deniju Kentu, koji je sa tim timom osvojio titulu u najnižoj klasi 2015. godine. Tim iz Luksemburga je, ipak, neočekivano raskinuo saradnju sa Kifer rejsingom na kraju prošle sezone, a za sada ne planira da se vraća u Moto2.

Brad Binder

Izvor: Jelena Trajković

Posebno smo uživali u ćaskanju sa Žoanom Zarkom, koji je imao lepu poruku za svoje navijače u Srbiji, a takođe nam je otkrio da trenutno ne juri dobar rezultat, već ga sanja, pošto je siguran da će ga dosanjati. To je učinio već u Le Manu, zar ne? Drugi šampion kojeg smo intervjuisali u petak bio je Bred Binder, koji nam je tri puta odlagao intervju zbog posete medicinskom centru na stazi.

Mladi Južnoafrikanac je istakao da je u samom finišu prošlonedeljne Velike nagrade Italije, na kojoj se vratio na stazu, mislio da mu je ruka ’mrtva’. Na kraju je osvojio, morate priznati, herojsko deseto mesto, a bolje da vam ne otkrijem kako mu je bila upakovana ruka, to ćete videti tokom intervjua.

Marc Bartra

Izvor: sport klub

Ono što je dobro kod njegovih odlaganja razgovora sa nama, doduše bez ikakve loše namere, jeste to da smo dobili priliku da razgovaramo sa Markom Bartrom, fudbalerom Borusije Dortmund. Bio je to možda i najluđi intervju koji smo do sada uradili, pošto sam ja pričala engleski, on španski i savršeno smo se razumeli. Španski fudbaler je došao na „Katalunju“ da bi bodrio svoje prijatelje među vozačima, ali i uživao u jednom od svojih, kako kaže, omiljenih sportova.

Svima onima koji dele mišljenje sa Bartrom preporučujem da budu uz Sport klub u subotu ujutro, pošto će se Srđan ponovo javiti direktno iz Barselone. Nadamo se da neće biti problema sa vezama kao u petak, a tada vas očekuju još neke ekskluzivne informacije. Vozači kreću od nule, a videćemo još da li će to ovaj vikend učiniti zanimljivijim ili će ga dodatno zakomplikovati.

Veliki pozdrav iz Montmela,
Jelena

Komentari (2)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

MM93

Jelena alfa i omega trkackog sektora sport kluba :)

Odgovori 16 4

Djordje

Nisam saglasan sa konstatacijom da je Nani Roma pokorio Dakar na cetiri tocka, osvojio ga je timskim naredjenjem tako sto ga je Peterhansel propustio. Inace, ostatak teksta odlican, kratka i jasna reportaza. Pozdrav

Odgovori 14 2

* Sva polja su obavezna

Red Bul ring opet u crveno-belom – Dovi maestralan!

Red Bul ring opet u crveno-belom – Dovi maestralan!

Vozač Dukatija Andrea Doviciozo trijumfovao je na neverovatnoj Velikoj nagradi Austrije, 11. trci ovogodišnjeg Moto GP šampionata.

FP3: Markes dominantan, Rosi ušao u Q2

FP3: Markes dominantan, Rosi ušao u Q2

Aktuelni šampion i vodeći u generalnom plasmanu kraljevske klase Mark Markes pokazuje i na Red Bul Ringu da se nalazi u paklenoj formi, pošto je na trećem slobodnom treningu postavio ubedljivo najbrže vreme.
Loading...