Mirco Lazzari gp/Getty Images

Jelena Trajković

17.06.2018 | 22:14 > 22:18

Povratak otpisanog

U ovoj vesti

Jelena Trajković

Iako kaže da nije nigde otišao, da je sve vreme tu, ljubitelji motociklizma ne mogu da se otmu utisku da se pravi Horhe Lorenco vratio. Istina je da mu je bilo potrebno da nađe svoj ritam, a kada je to učinio sve je podsetio na svoje najbolje dane.

Dragan Kašerić

Sve se promenilo za nešto više od dve nedelje, pošto je sam priznao da je posle Le Mana shvatio da njegova budućnost nije u Dukatiju. Italijanski tim jednostavno nije hteo da ga čeka, a da je samo malo bio strpljiviji, ko zna šta bi se desilo. Ovako, Lorenco se prvo našao na najvišem stepeniku pobedničkog postolja na Dukatijevom terenu u Muđelu, a potom je potvrđen njegov transfer u Hondu, a zatim je usledila još jedna pobeda, ovoga puta na stazi „Katalunja“.

I oba puta Lorenco je to učinio na nadmoćan način, da rivali nisu imali ni promil šanse da mu priprete. Njegovo buđenje sve će ih sigurno naterati da razmisle, ali se vozač Dukatija ne zanosi, već samo poručuje da je bilo najvažnije što nijednog trenutka nije odustao od svojih ciljeva. Posle trijumfa na Velikoj nagradi Katalonije u izjavi za Sport Klub Španac je rekao da je i dalje previše daleko da bi razmišljao o borbi za titulu, ali da srećom ima još mnogo trka do kraja sezone.

Najbliži Lorencu u Montmelu bio je aktuelni šampion Mark Markes, koji je obeležio vikend svojim neverovatnim spasavanjem od pada u četvrtom treningu. Utisak je da je zbog povratka starim navikama (padovima) vozač Repsol Honde vozio nešto rezervisanije, ali mu to nije mnogo naškodilo. Pitali smo ga da li je očekivao trku tokom koje praktično ni nije bilo borbe za pobedu, na šta je uz osmeh odgovorio da on baš takve trke ne voli.

Dušan Todorović

Pored podijuma, dobra vest za Markesa je i to što je zadržao čelo generalnog plasmana i povećao svoju prednost, pa je sada drugoplasirani Valentino Rosi 27 bodova iza njega. Upravo ’Doktor’ se pridružio dvojici Španaca na podijumu, pošto je takođe vozio usamljenu trku na trećem mestu posle izletanja Andree Dovicioza na Dukatiju. Iako već godinu dana nije pobedio, a i da Jamaha isto toliko čeka trijumf, Rosi je rekao za Sport Klub da drugo mesto jeste realnost, ali da njegov tim mora da pronađe nešto da bi parirao Hondi i Dukatiju.

Što se tiče Honde, jasno je da je Markes na njoj kao sa druge planete, a dok se činilo da Doviciozo jedini može da vozi Dukati, potvrdu koliko je to pogrešna tvrdnja smo dobili poslednjih nedelja. I ne samo to, već da se ’Dezmo Dovi’ vratio starim navikama, koje bi i te kako mogle da ga koštaju. Prošlo je sedam trka, a njegov zaostatak za Markesom je identičan kao Lorencov i iznosi 66 bodova. Samo što je Lorencova forma trenutno sjajna, a Doviciozova očajna, pošto je zabeležio tri odustajanja na poslednje četiri trke.

Pored Lorencove pobede, u centru pažnje našli su se padovi, a bilo ih je previše u sve tri klase. Najveći incident se desio po završetku trke Moto2 kategorije, kada je Simone Korsi po prolasku kroz cilj na starno-ciljnom pravcu udario pravo u Migela Oliveiru, koji je zauzeo drugo mesto iza pobednika Fabija Kvartara. Italijanski motociklista je zbog toga kažnjen i na Velikoj nagradi Holandije će startovati sa začelja.

Jelena Trajković

Mi smo na „Katalunji“ u nedelju razgovarali sa svim momcima koji su se našli na podijumu, a kao bonus smo dobili duži intervju sa Markom Becekijem, sa kojim nikako nismo mogli da se dogovorimo od dolaska na stazu u četvrtak. Mladi Italijan je trku u kraljevskoj klasi gledao u Media centru, pa smo iskoristili priliku da ga pitamo da li ima vremena pre starta da porazgovaramo i rado se odazvao.

Spremili smo još jednu poslasticu, a to je intervju sa Kurtom Bušom, jednim od najpopularnijih vozača u Naskaru. Buš je privatno došao u Barselonu, kaže da je izuzetno uživao, a u razgovoru za Sport Klub je pričao o razlikama u auto-moto sportu u Americi i Evropi, svojoj najboljoj pobedi, ali i gde bi želeo da se okuša za volanom, ali da je svestan da tu šansu neće dobiti.

U subotu smo malo proćaskali sa kolegom sa italijanskog Skaja Zoranom Filičićem, koji je poreklom iz Hrvatske, a tema razgovora bili su transferi. Izneo nam je zanimljive teorije oko mogućeg raspleta toga gde će Dani Pedrosa nastaviti karijeru, ali i još mnogo toga. Obišli smo i Suomi, gde nam je Krešimir Prša objasnio kako se servisiraju kacige, ali i domaćinstvo Red Bul KTM tima. Zavirili smo i u zimske sportove zahvaljujući Aleku Radulovu, hokejašu Dalas Starsa, tako da je sve u svemu iza nas jedan izuzetno zanimljiv vikend. Kompletan materijal moći ćete da pogledate u okviru našeg specijala, a o tačnim terminima ćemo vas pravovremeno obavestiti.

Sport klub

Komentari (19)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

Pera Pisar

...ili su našli da Aprilia nije uplaćivala jedno vreme penziono, kaže drugi, mada je to ozbiljna firma, šala je da su seljaci u Dukatiju, jer su iz nekog mesta u pokrajini Fri Uli-Veneto, a to mesto nema ni 10 000 stanovnika, pre će biti, da ovi iz penzionog fonda nisu grekom proknjižili to što je kadrovska služba uolaćivala...čime se ti likovi bave, sitnica, nije proknjiženo, greška ovod ili onog i ovi kao besni psi, odmah reaguju, takav je biznis na Zapadu !!!

Odgovori 0 0

Pera Pisar

Evo, rešiću ja misteriju i slučaj Dal Inje, nikakva malicioznost prema gosp.Ercegu, lik je izuzetno stručan za Moto GP i F1, kao i NFL, šala je bila, nije ovo znao, niti je mogao da zna...ja sam preko svoga bivšeg posla sarađivao sa jednom od firmi iz sistema Dukati Motor Holding S.p.A. iz Bolonje, a to je firma koja posluje u sistemu ovog holdinga "Dukati energija", koja se bavi proizvodnjom kondentatora za železnicu i zamimljivo je da je proizvodnja kondrnzatora i vakumskih cevi bila i primarna delatnost firme Dukati, kada je osnovao Antonio Dukati sa svoja tri sina 1926. godine...i Italijani kao Italijani nemazani u svim poljima delatnosti, su se dosetili da dozvolu za korišćrnje nekih tipova kondenzatora na železnici traže og organa koji je u Srbiji nadležan za te poslove, da obave laboratorijska, tehnička i eksploataciona ispitivanja kod srpskih instituta ovlašćenih za te poslove i da sa takvom dozvolom da se taj proizvod može koristiti na mreži pruga Republike Srbije u Italiji krenu u postupak priznanja te dozvole da se ona shodno primenjuje i za Italiju, a "Pera Pisar" kad nešto pravno napiše to je zakon, postupak je mnogo brži i jeftiniji i pitam ja ove likove za "slučaj Dal Ligna" jer vidim da su u svim sferama u poslovanju skloni "nalaženju prečica"...kažu mi imamo mi u centrali jednog "pravnog bisera" nalik tebi za sve će da nađe osnov, za Luiđija ne znamo konkretno, ali predpostavljam da je došao na ideju da je rad u seljačkoj fabrici kao što je Aprilia, vredan beneficiranog radnog staža, sigurno mu je na tu foru dodao tih 4 meseca, a i pogledaj Luiđija 66-to je godište i sav sed...nije lako u Apriliji !!!

Odgovori 0 1

AK47

Miki,ocigledno te svrbi prstic pa kucas gluposti pod najnovijim nickom 😂😂😂

Odgovori 4 0

* Sva polja su obavezna

Dovijev ples po kiši u Valensiji za kraj sezone!

Dovijev ples po kiši u Valensiji za kraj sezone!

Dovijev ples po kiši u Valensiji za kraj sezone!

Vozač Dukatija Andrea Doviciozo slavio je na Velikoj nagradi Valensije, kojom je stavljena tačka na ovogodišnji Moto GP šampionat.

Ondžu sa druge planete za istoriju!

Ondžu sa druge planete za istoriju!

Ondžu sa druge planete za istoriju!

Vozač Red Bul KTM Ajo tima Džan Ondžu ispisao je nove stranice istorije trijumfom na Velikoj nagradi Valensije u Moto3 kategoriji kojom je završen ovogodišnji Svetski šampionat.
Loading...