Mirco Lazzari gp/Getty Images

Jelena Trajković

13.06.2019 | 22.57 > 23:03

Ljudi u crnom na "Katalunji"

U ovoj vesti

Jelena Trajković

Pred nama je Velika nagrada Katalonije, a iako nas samo trkanje čeka od petka ujutro, to ne znači da je na stazi u četvrtak bilo mirno, naprotiv. To je dan koji je uvek rezervisan za medije, a ovoga puta on je protekao u obeležavanju jubileja.

moto gp

Srđan Erceg

Svetski šampionat u motociklizmu je na stazi „Katalunja“ proslavio 70. rođendan, a povodom toga smo prisustvovali zaista nesvakidašnjoj sceni. Vozači kraljevske klase su svoje kombinezone zamenili odelima, pa otuda i naslov ovog prvog bloga iz Barselone. Svi osim jednog su nosili crna odela, a ko nije možete da otkrijete ako pažljivije pogledate prvu fotografiju (mala pomoć – pogledajte poslednji red). Bilo je, ipak, i očigledno da neki nisu navikli da nose odela, posebno mlađi, pa je tako Fabio Kvartararo, na primer, obukao za dva broja veće nego što treba.

To slikanje je za ekipu Sport Kluba poslužilo kao idealno mesto za prvo javljanje za televizijske vesti, odlično smo se zabavili, pošto nas je prvo prekinuo Karmelo Espeleta, a potom i radnici na stazi. Naravno, to nas nije omelo da završimo posao, ali možda to i nije pravi termin, pošto nas je posle toga čekao još intervju sa Lorencom Baldasarijem. I malo nas je naterao da čekamo, ali je na kraju vredelo, pošto je bio izuzetno pričljiv o raznim temama, posebno o Valentinu Rosiju, ali i tome koliko mu odgovara nova era Moto2 kategorije.

O tome smo razgovarali i sa Tomom Lutijem, koji je jedan od retkih vozača koji može da nam otkrije koje su to glavne razlike između Hondinih i Trijumfovih agregata, a i voziti MotoGP mašinu. Švajcarski motociklista je bio sjajan sagovornik kao i uvek, a isto važi i za Džana Ondžua, koji nam je još potvrdio da nije klasični 15-godišnjak. Mislim da je blago reći da nas je mladi Turčin oduševio, to je učinio još i pre svoje pobede na Velikoj nagradi Valensije, ali je bilo toliko divni slušati kako je zavoleo motociklizam, a usput nije zapostavio školu.

Danilo Petrucci, Srđan Erceg

Jelena Trajković

Ali, da se vratimo momcima sa početka priče, onima u crnom, ali bolje bi bilo reći onima u crvenom. Danilo Petruči je pre desetak dana došao do prve pobede u karijeri, i to na svom „Muđelu“, a Srđan je imao malo drugačiji razgovor sa njim. Pričali su o prethodnom vikendu i onome što se desilo na trci u Kanadi u Formuli 1, u duelu Sebastijana Fetela i Luisa Hamiltona, i dao je izuzetno zanimljivo viđenje situacije, a takođe nam je i otkrio kako je izgledao njegov san o prvencu.

Ono što je obeležilo sve ono što je usledilo posle prethodne trke bila je i Petručijeva izjava da će od sada raditi za svog timskog kolegu Andreu Dovicioza, pošto ga je svojim manevrom u Muđelu onemogućio da dođe do drugog mesta, koje je pripalo Marku Markesu. Doviciozo nam je rekao da to nije ništa novo, da su njih dvojica od završetka prošle sezone radili zajedno i da je sada to samo javno rečeno. Takođe je istakao da je saglasan sa ocenom da je Dukati sada više tim nego što je slučaj bio u prethodne dve sezone, jasno aludirajući na to kako je izgledao period kada je u drugom delu garaže bio Horhe Lorenco.

I sa Lorencom smo razgovarali, ali nismo dobili toliko vremena da bismo ga pitali o periodu u Dukatiju, ali je verovatno o tome već i dovoljno pričao. Nekako je utisak da je klonuo, jasno je rekao da bi njegovi rezultati bili bolji da u timu razumeju u čemu je problem, a da je zato i između dve trke otputovao u Japan. Ipak, iako od prelaska u Hondu nije bio među prvom desetoricom misli da na „Katalunji“, gde je slavio pre godinu dana, može da promeni svoju situaciju nabolje. Dok smo čekali Lorenca, Mark Markes je svima pokazao kako se ponaša pravi šampion jer je mnogo dece došlo da se slika sa njim, a on je svakome izašao u susret, i ne samo to, već je i popričao sa njima.

Marc Marquez

Srđan Erceg

Pomenuti intervjui možda čak i nisu najveća ekskluziva koju smo imali danas jer smo razgovarali i sa trkačkim direktorom Majkom Vebom, čovekom koji izuzetno retko daje intervjue. Ali, zahvaljujući prijateljima iz Dorne mi smo dobili tu priliku, a dotakli smo se kako njegove uloge, tako i procesa donošenja nekih odluka, ali i uvođenja novih pravila. Tu se ne zaustavljamo, koliko već u petak bi utiske posle slobodnih treninga trebalo da nam prenesu dve najveće zvezde Moto GP šampionata, a čeka nas još mnogo toga. Akcija počinje u 9 ujutro, budite uz Sport Klub, a mi se ’čujemo’ opet u petak.

Komentari (9)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

Sou Biz

mm propaganda mm propaganda mm propaganda...e tako s postaje sampion, a gde su ostali vozaci,sta oni ne cine dobra dela?!

Odgovori 1 2

nebojsamicakovic

super....

Odgovori 5 2

Mare

Jedna od poslednjih sansi da Dukati pokaze nesto. Ali kako stvari stoje, kada im je Markez na njihovoj stazi za malo uzeo pobedu, tesko da mogu Dovi i Petrux bilo sta i zajednickim snagama. Sem toga sto nisu brzi od Marka, u egalu su sa Rinsom, Vinjalesom, Kvartom ponekad i Milerom. Ne verujem da neko moze da se bori za titulu a da sedmicu ranije vozi DTM.

Odgovori 9 4

* Sva polja su obavezna

Horhe, šta uradi?!

Horhe, šta uradi?!

Horhe, šta uradi?!

Bila je to trkačka greška, ali ona koja mnogo košta. Ne samo njega, već još trojicu vozača koji su mogli da se bore barem za podijum. S druge strane, bila je i poklon za njegovog timskog kolegu, ali to ne znači da je on imao lak posao jer zaista nije.

Lorenco: Žao mi je što sam uzrokovao incident

Lorenco: Žao mi je što sam uzrokovao incident

Lorenco: Žao mi je što sam uzrokovao incident

Petrostruki svetski šampion Horhe Lorenco istakao je da mu je žao što je uzrokovao incident na početku trke za Veliku nagradu Katalonije.
Loading...