Mark Thompson/Getty Images

Jelena Trajković

20.12.2019 | 13.53

Hamilton na korak do večnosti

U ovoj vesti

Jelena Trajković

Sama borba za titulu u Formuli 1 ove godine možda nije bila uzbudljiva, već naprotiv, ali ne može da se kaže da sezona nije bila zanimljiva. Imali smo niz fantastičnih trka, bilo je i raznih iznenađenja, kao i drame koju nismo očekivali ili možda i jesmo?

Lewis Hamilton

Clive Mason/Getty Images

Bez sumnje, sezona iza nas bila je najbolja u karijeri Luisa Hamiltona, koji se prošetao do titule, pošto su ga mnogi već u junu krunisali šampionom. Ipak, trenutak kada je šampionat praktično rešen podudario se sa trkama koje su nas navele da pomislimo da Formula 1 nije izgubila staru draž. Velika nagrada Nemačke može da se okarakteriše jednom od najluđih svih vremena, koju će pamtiti svi akteri iz različitih razloga, ali zanimljivo je da bilo boljih od nje, i to nekoliko.

I iako niko nije mogao da pripreti Mercedesu, drugi timovi su se možda i više našli u centru pažnje nego šampionski. Ferari zbog neodlučnosti oko toga ko je prvi vozač – Sebastijan Fetel ili Šarl Lekler, Red Bul zbog i te kako uspešnog početka saradnje sa Hondom, dok je Meklaren napravio korak napred. Toro Roso se čak dva puta našao na podijumu, Reno je nazadovao, Has došao na korak od samouništenja, a to čak i nije sve.
Zato krenimo redom...

Najbolji vozač – Luis Hamilton

Tokom ovogodišnjeg šampionata videli smo najzreliju Hamiltonovu verziju, a to
nam ne govori broj bodova koje je osvojio, već činjenica da nije napravio nijednu pravu grešku. Ono što se desilo na „Hokenhajmringu“ ne može da se okarakteriše pravom iz prostog razloga što je trka vožena u nemogućim uslovima, ali je on uprkos tome uspeo da je spase i dođe do devetog mesta. Upravo to je bio najlošiji rezultat sada već šestostrukog svetskog šampiona, koji je 11 trka završio na najvišem stepeniku pobedničkog postolja, a još šest puta se našao na podijumu.

Formula 1


Ono što je bilo evidentno jeste činjenica da Mercedes više nema brzinu po jednom krugu koja ga je krasila prethodnih godina, a zahvaljujući kojoj je Hamilton postao rekorder po broju osvojenih pol pozicija. Ove sezone se zaustavio na samo pet, ali je uprkos tome na skoro svakoj trci bio u konkurenciji za pobedu. Možda je njegova naimpresivnija došla na Velikoj nagradi Mađarske, kada je i pored diskutabilne taktike uspeo da slomi otpor Maksa Ferstapena u samom finišu i slavi na „Hungaroringu“.

Hamilton je sasvim zasluženo postao šestostruki svetski šampion, što znači da je sada na korak od toga da sustigne rekord Mihaela Šumahera, koji ima sedam titula. I ne samo to, Britanac sada ima 84 pobede, sedam manje od legendarnog Nemca i samo je pitanje vremena kada će ga sustići, a izvesno i preteći. Od prelaska u Mercedes iz Meklarena Hamilton je samo jedne godine imao manje od sedam trijumfa, i to u svojoj prvoj sezoni, pre nego što je nastupila hibridna turbo era u Formuli 1 u kojoj je nemački tim nezaustavljiv. Biće potrebno pravo čudo da već naredne sezone ne postane rekorder, ali će vreme pokazati da li će tako i biti...

Junak godine – Karlos Sains junior

Iako je Hamilton definitivno pokazao da je najbolji vozač današnjice, ne može da se okarakteriše i junakom sezone jer je uradio ono što se od njega očekivalo. Sličan slučaj je i sa Maksom Ferstapenom, koji je Hondu ponovo napravio pobedničkim motorom, ali iako to jeste najveće iznenađenje, epitet junaka zaslužuje neko drugi. A to je Karlos Sains junior, koji je ove godine pokazao da su ga se Red Bul i Reno olako odrekli, ali je zato Meklaren izvukao džekpot.

Carlos Sainz junior

Charles Coates/Getty Images

Mladi Španac je zauzeo šesto mesto u šampionatu i pokazao se kao najbolji među ostalima, kada se izuzmu vozači Mercedesa, Ferarija i Ferstapen. Način na koji je to učinio – preticanjem obojice vozača Renoa Danijela Rikarda i Nika Hilkenberga u poslednjem krugu u Abu Dabiju na putu do ključnog boda govori toliko toga. Ali, možda je najbolja slika viđena samo dve nedelje ranije kada je britanskom timu na stazi „Interlagos“ doneo prvi podijum još od Velike nagrade Australije 2014. godine.

Sains je na toj trci kao četvrtoplasirani prošao kroz cilj, ali je profitirao zbog kazne koja je izrečena Hamiltonu, koji je u finišu sa staze izbacio Aleksandra Albona. I španski automobilista nije mogao da uživa u zvaničnoj ceremoniji, ali je umesto toga kada mu je dodeljeno treće mesto izveo kompletan tim na podijum. Bio je to definitivno jedan od trenutaka koji je obeležio sezonu, a što je još važnije pokazao je da je Meklaren počeo da se vraća na pravi put na kojem nije bio baš dugo.

Gubitnik godine – Sebastijan Fetel

Konkurencija za gubitnika sezone praktično nije ni postojala, pošto za Sebastijana Fetela malo toga nije pošlo po zlu ove godine. Četvorostruki svetski šampion je prošle sezone ozbiljno pretio Hamiltonu, tokom prvog dela je čak bio daleko bolji, ali ove godine je rano ostao bez ikakve šanse. Nemački automobilista tokom većeg šampionata nije ličio na sebe, a nije mu pomoglo ni to što njegov tim nikako nije mogao da se opredeli za prvog vozača.

Sport klub


U više navrata su iz Ferarija donosili pogrešne odluke, gurali pogrešnog vozača nauštrb drugog, ali je i sâm Fetel morao da bude bolji. Iako je tek stigao u Ferari, Lekler se brzo odomaćio i iz više aspekata je postao veća pretnja Nemcu nego što je bio ijedan njegov prethodni timski kolega. Fetel je do svoje prve pobede ove sezone stigao u Singapuru, i to pošto je mladi Monegašanin upisao prvenac na Velikoj nagradi Belgije, a potom i postao prvi vozač Ferarija
od 2010. godine koji je slavio na „Monci“.

Baš na legendarnoj stazi nemački automobilista je napravio najveću grešku ove sezone – sâm se okrenuo u krivini „Askari“, a zatim je pri povratku na stazu udario pravo u Lensa Strola, što je zaista sram
ota za nekoga ko je četvorostruki svetski šampionom. U Kanadi je poklekao pod pritiskom Hamiltona, koji je bio iza njega, izleteo sa staze i vratio se na nju tako što je malo falilo da ga Britanac udari otpozadi ili pravo u zid. Zbog kazne za taj potez je ostao bez pobede na stazi „Žil Vilnev“, a protest koji je usledio potom ne priliči vozaču kakav je on. I tu nije bio kraj, pošto je velike greške napravio u duelu sa Ferstapenom na „Silverstonu“, a o onome što se desilo u Brazilu sa Leklerom da ne pričamo.

Sport klub


Izvesno je da Fetel od greške koju je napravio na prošlogodišnjoj Velikoj nagradi Nemačke više nije isti vozač, a ova sezona je samo potvrda toga. Završio ju je sa samo jednom pobedom, uz osam podijuma, i najlošijim plasmanom još od poslednje sezone u Red Bulu. Vrlo je moguće i da se četvorostruki svetski šampion bliži izlaznim vratima iz Ferarija, koji očigledno već traži rešenje za ono što sledi posle naredne sezone. Fetel trenutno nema ništa na svojoj strani što se tiče borbe za mesto u italijanskom timu 2021. godine, a moći će da je dobije samo ukoliko ozbiljno podigne nivo, samo je utisak da je to za njega nemoguća misija.

Iznenađenje godine – Honda

Honda se u Formulu 1 vratila 2015. godine, kada je najavila novu eru sa Meklarenom, ali to partnerstvo praktično nijednoj strani nije donelo ništa dobro. Najbolji rezultat britanskog tima u naredne tri sezone bilo je peto mesto, pa se malo ko iznenadio kada saradnja nije produžena. Japanska kompanija je ostala u šampionatu zahvaljujući dogovoru sa ekipom Toro Roso, a odmah je bilo jasno da je to u stvari bila proba za ono glavno – saradnju sa Red Bulom.

Formula 1


Već na Velikoj nagradi Australije, na kojoj je Ferstapen zauzeo treće mesto, bilo je jasno da je potencijal austrijskog tima ove sezone mnogo veći nego što se u prvi mah mislilo. Mladi Holanđanin je nizao konstantno relativno dobre rezultate, nije se borio za pobede, ali jeste za podijume, da bi konačno dočekao svojih pet minuta na domaćem terenu Red Bula. Slavio je u Špilbergu i Hondi doneo prvi trijumf još od Velike nagrade Mađarske 2006. godine, na kojoj je Dženson Baton došao do prvenca.

Iako je odmah bilo jasno da ta pobeda nije bila nimalo slučajna, potvrdu smo dobili nekoliko nedelja kasnije, kada je Ferstapen trijumfovao u Nemačkoj, ali možda još bolju na Velikoj nagradi Brazila. Ferstapen je tada prvi put slavio posle starta sa pol pozicije, a sezonu je završio sa tri trijumfa i još šest pobedničkih postolja, što nas samo navodi da pomislimo šta nas čeka dogodine ako Honda nastavi sa napretkom.

Razočaranje godine – Reno

Kada je Reno u leto 2018. godine objavio dolazak Danijela Rikarda u svoje redove, mnogi su pomislili da je to najava nekih boljih vremena za francuski tim. Međutim, ispostavilo se upravo suprotno, pošto Reno nijednog trenutka nije pripretio vodećem triju, pa ni Meklarenu, koji koristi motore francuske kompanije. Osvojio je 91 bod, 54 manje od Meklarena, a 31
manje nego prošle sezone, koju je završio kao najbolji među ostalim timovima, iza Mercedesa, Ferarija i Red Bula.

Daniel Ricciardo

Mark Thompson/Getty Images

Samo u dva navrata ove sezone francuski tim je mogao da se pohvali relativno dobrom trkom, a takav slučaj je bio u Kanadi i Italiji. Na ostalim trkama bilo je previše uspona i padova, a godinu možda najbolje oslikava Velika nagrada Japana, sa koje su diskvalifikovani i Rikardo i Hilkenberg. Svetska automobilska federacija je ustanovila da su njih dvojica na „Suzuki“ koristili sistem koji je okarakterisan kao nelegalna pomoć vozačima.

Debitant godine – Aleksander Albon

Ove sezone smo imali trojicu debitanata, od kojih jedan nijednog trenutka nije ni mogao da bude u konkurenciji za najboljeg, pošto nije osvojio nijedan bod. Džordž Rasel je vozeći za Vilijams imao bolje rezultate od svog timskog kolege Roberta Kubice, ali je Poljak upisao jedini bod za britansku ekipu koja trenutno prolazi kroz najteže trenutke u istoriji. Mladi Britanac je imao svoje trenutke ove sezone, ali nije predstavljao nikakvu konkurenciju Aleksandru Albonu i Landu Norisu.

Albon je sezonu započeo u ekipi Toro Roso, ali je posle letnje pauze prešao u Red Bul, koji mu je dao priliku umesto Pjera Gaslija, koji nikako nije uspevao da nađe pravi ritam. Mladi Mladi Tajlanđanin rođen u Londonu je od dolaska u austrijski tim samo jednu trku završio van osvajača bodova, i to kada ga je Hamilton izbacio sa staze u trenutku kada su se borili za mesto na podijumu. To ga je ujedno onemogućilo da se nađe ispred Gaslija u generalnom plasmanu, ali ih je na kraju delio samo jedan bod.

Alexander Albon

Francois Nel/Getty Images

Samo zbog činjenice da je napredovao kako je vreme odmicalo, Albon zaslužuje da bude debitant sezone, ali ne bi bilo nepravedno i da je to Noris. Vozač Meklarena je oduševio gotovo sve ljubitelje Formule 1 kako svojom vožnjom, tako i ponašanjem van staze, a zajedno sa Sainsom zaista predstavlja kombinaciju koja bi britanski tim mogla da vrati na staze stare slave.

Najbolja trka – Velika nagrada Brazila

Pretposlednja trka sezone donela nam je dramu, preticanja za pobedu, periode bezbednosnog vozila na stazi i što je najvažnije sjajne manevre u borbi za pozicije. Na kraju je Ferstapen bio taj koji je odneo pobedu, i to pošto je dva puta pretekao Hamiltona u borbi za trijumf. Pored sjajnog trijumfa mladog Holanđanina trku je obeležio i sudar dvojice vozača Ferarija, dok su se borili za četvrto mesto.

Sport klub


Ferstapenu je najbliži bio Gasli, koji je došao do prvog podijuma u karijeri, i to pošto je u cilju pobedio Hamiltona, koji je prethodno izgurao sa staze Albona. Britanac je kažnjen posle trke, što je mala uteha za vozača Red Bula, a to je omogućilo Sainsu da donese Meklarenu prvi podijum još od prve trke 2014. godine. Između dva pobedničkog postolja britanskog tima prošlo je 118 trka.

Najluđa trka – Velika nagrada Nemačke

Velika nagrada Nemačke donela je mnogo uzbuđenja i iznenađenja, a incidenti su se nizali kao na traci, dok je na stazi više puta bio period virtuelnog ili pravog vozila bezbednosti. Zbog loših vremenskih uslova, direkcija trke je odlučila da ona krene iza bezbednosnog vozila, ali su vozači tražili da se trkaju, pa su i dobili standardni start. Vozači Mercedesa su najbolje startovali, Ferstapen je posustao, ali je uspeo brzo da ih sustigne, a posle dvadesetak krugova činilo se da Lekler ima ritam kojim bi mogao do pobede.

Do tada je bezbednosno vozilo već ponovo bio na stazi zbog izletanja Serhija Peresa, a njegov novi izlazak izazvao je upravo mladi Monegašanin. I to je bio trenutak koji je najviše uticao na ishod trke, pošto je krug kasnije, dok je ona bila usporena na istom mestu i Hamilton imao izletanje u kojem je oštetio prednje krilo i morao je u boks. To je omogućilo Ferstapenu da preuzme vođstvo kada je Botas otišao po nove pneumatike, a ispostavilo se da je na taj način mladi Holanđanin i prelomio trku jer od kraja niko nije mogao da ga ugrozi. Britanac je kasnije i kažnjen jer je ‚isekao‘ ulazak u boks.

Formula 1


Tu nije bilo kraju uzbuđenjima jer je usledilo izletanje Hilkenberga, koji je u tom trenutku bio u konkurenciji za podijum, a novi period bezbednosnog vozila i odlasci u boks doveli su do toga da Lens Strol povede u bolidu Rejsing Pointa. To nije potrajalo jer ga je Ferstapen brzo pretekao, a do kraja trke se mladi Kanađanin odlično držao, ali je morao da se zadovolji četvrtim mestom. Do kraja trke viđena je i Botasova greška u trenutku kada je vodio borbu sa Kvjatom, koji se sjajno probio, a takođe je došlo i do kontakta između Gaslija i Albona, iz kojeg je deblji kraj izvukao Francuz i ostao bez plasmana.

I dok je Ferstapen imao relativno mirnu trku od trenutka kada je preuzeo vođstvo, Fetel se tokom celog njenog toka probijao, a ključna preticanja izveo je u poslednjih pet krugova. Na taj način se iskupio za ono što se desilo prošle godine, kada je na „Hokenhajmu“ izleteo u trenutku kada se činilo da je na sigurnom putu do pobede. Kvjat je takođe bio sjajan, a pohvale zaslužuju i Strol i Sains junior, koji je u zauzeo peto mesto.

Najdosadnija trka – Velika nagrada Francuske

Prethodnih godina je bila velika konkurencija u borbi za najdosadniju trku, ali je ove godine, srećom, takvih bilo manje. Ipak, kada se realno sagleda, taj neslavni epitet dobija Velika nagrada Francuske, posle koje je bilo jasno da je titula Hamiltonova. Vozač Mercedesa je na stazi „Pol Rikar“ bio klasa za sebe i upisao je šestu pobedu na osam prvih trka sezone. Njegov timski kolega je bio daleko iza, pošto je uspeo da se odupre napadima Leklera u borbi za drugo mesto. Ferstapen je na kraju bio četvrti, ispred Fetela, koji je uzeo bod za najbrži krug.

Transfer sezone – Okon u Renou

Iako je deo Mercedesovog programa za razvoj vozača, Esteban Okon će naredne sezone braniti boje Renoa, sa kojim je potpisao dvogodišnji ugovor. Francuz će u francuskom timu zameniti Nika Hilkenberga, koji je ostao bez mesta u šampionatu, a njime ćemo se baviti u posebnom tekstu u okviru novogodišnjeg specijala. Okon se u šampionat vraća posle godinu dana pauze, tokom kojih je bio test vozač Mercedesa, pošto za njega više nije bilo mesta u Rejsing Pointu posle 2018.

Esteban Ocon

Francois Nel/Getty Images

Okon iza sebe ima titule u GP3 seriji i evropskoj Formuli 3, kao i ukupno 50 trka u Formuli 1, u kojoj je debitovao kao vozač Manora. Potom je dve sezone proveo u Fors Indiji, sadašnjem Rejsing Pointu, a zanimljivo je da je rekorder po broju uzastopnih trka koje je završio od prve u karijeri – 27. Kako sada stvari stoje, francuski automobilista će zajedno sa Rikardom činiti izuzetno zanimljivu vozačku postavu, ali je samo pitanje da li će ljudi koji su zaduženi za bolid odraditi svoj posao kako treba.

Šta je još vredno pomena?

Verovatno Lekler na prvom mestu, ali smo se njega pomenuli uz Fetela, a naredna sezona mogla bi da nam pruži odgovor da li je baš ono što je Ferari dugo tražio. I tu se ne misli toliko na to da li je šampionski materijal, već da li italijanski tim ima vozača kojeg je sâm stvorio, a koji bi mogao da bude uspešniji od zvezda koje je dovodio u svoje redove. Tu je i Botas, koji jeste u velikom stilu otvorio sezonu, ali smo još jednom dobili potvrdu da on nema ono što je potrebno da bi bio šampion.

S druge strane, Red Bul se uvek oslanja na vozače iz svog omladinskog pogona, da se tako izrazimo, ali je i te kako očigledno da prvi tim nije za svakoga. Jedan od najočiglednijih primera dobili smo u Gasliju, koji nikako nije uspevao da se pronađe dok je bio Ferstapenov timski kolega, a po povratku u Toro Roso se osećao kao svoj na svome. I čak je uspeo da dođe do prvog podijuma u karijeri najboljom vožnjom života na Velikoj nagradi Brazila.

Daniil Kvyat

Peter Fox/Getty Images

Drugi vozač italijanskog tima Danil Kvjat još jednom je pokazao koliko je druga šansa važna, a on ju je spremno prihvatio i iskoristio. Ruski automobilista je pred dve godine bio odbačen, ali se posle jedne sezone u ’izgnanstvu’, koju je proveo kao razvojni vozač Ferarija, a verovatno je i to bilo potrebno da bi se vratio bolji nego ranije. Zasijao je u potpunoj ludnici na „Hokenhajmringu“ i drugi put u karijeri stigao do podijuma, a iako je imao i nekoliko grešaka bilo je daleko više onih trenutaka u kojima je pokazao da je svoje mesto zaslužio.

Toro Roso je sezonu završio na šestom mestu, ispred Rejsing Pointa, koji je posustao u odn
osu na prethodne godine kada se takmičio kao Fors Indija. Za najbolji rezultat tima – četvrto mesto u Nemačkoj zaslužan je Lens Strol, ali je mladi Kanađanin tokom većeg dela sezone bio u senci svog timskog kolege Serhija Peresa. Meksikanac je imao mnogo uspona i padova, ali je našao pravi ritam na poslednjih nekoliko trka, dok je sa Strolom bilo baš suprotno.

Alfa Romeo iza sebe možda nema sezonu kakvu su mnogi priželjkivali posle prethodne, ali ona može da se okarakteriše veoma dobrom. Videli smo Kimija Raikonena u zanimljivoj situaciji posle perioda koji je proveo u Meklarenu, Ferariju i Lotusu, a svojim preticanjima nas je podsetio na najbolje dane. Ali, njegova uloga je generalno bila mnogo veća, pošto je tokom cele godine služio kao mentor Antoniju Đovinaciju, koji je kako je vreme odmicalo bivao sve bolji, pa je tako i zadržao mesto u timu.

Romain Grosjean, Kevin Magnussen

Charles Coates/Getty Images

A šta reći za Has, koji je, čini se, pogubio konce, pošto je u nekoliko navrata ove sezone izgledalo kao da je bolid američkog tima nemoguće voziti. Međutim, čak ni to nije ni izgovor za Romana Grožana, koji je u nekoliko navrata zaboravljao da gleda u retrovizore, pa tako i pravio greške koje ne bi bile normalne ni za novajlije. Bilo je i sukoba na stazi između njega i Kevina Magnusena, koji se znatno bolje pokazao, ali je utisak da je Has izgubio svoj put i pravo je pitanje da li će moći da ga nađe u skorije vreme.

I na kraju je tu Vilijams, koji je imao jednu od najlošijih sezona u istoriji, ako ne i najlošiju. Još pre nego što je ona počela je bilo jasno da će ona biti takva, pošto je legendarni tim kasnio sa bolidom za testiranja, a kada je došlo vreme za trke ništa nije funkcionisalo kako treba. Kubica je izvukao jedan jedini bod, posle kazni koje su dodeljene na Velikoj nagradi Nemačke, ali to nije nikakva uteha za britanski tim. Bilo je lepo videti Poljaka ponovo u Formuli 1, ali su problemi njegovog tima pokvarili tu sliku, isto kao i onu o tome šta Rasel zapravo može.

Šta nas čeka naredne sezone?

Sledeća godina biće poslednja u sadašnjoj eri Formuli 1 pre nego što nastupi ona koja za cilj ima da sport učini znatno zanimljivijim. Velikih promena pravila neće biti, a vide
ćemo koliko će bogatiji timovi narednu sezonu iskoristiti da bi bili u prednosti 2021. godine, kada na snagu stupi ograničenje budžeta. Jedina značajna promena je da će timovi na raspolaganju imati dodatni broj komponenti za pogonsku jedinicu zbog povećanog broja trka.

You Tube


Dogodine nas čekaju 22 trke u Formuli 1, pošto se u kalendar vraća Holandija, a prvi put je u njega uvrštena Velika nagrada Vijetnama, na ulicama Hanoja. Prestonicu Vijetnama će najbolji vozači današnjice posetiti u aprilu, dok će domaćin Velike nagrade Holandije, prve od 1985. godine, biti „Zandvort“. Verovatno je svima jasno šta je glavni razlog povratka Holandije, a kada dođe vreme za tu trku, inače prvu evropsku naredne godine,
očekujemo pravi spektakl.

U kalendaru nema trke u Nemačkoj, zbog problema oko „Nirburgringa“, ali i činjenice da u Mercedesu nisu voljni da svake godine praktično sami finansiraju njeno održavanje na „Hokenhajmringu“. Redosled preostalih trka nije mnogo promenjen u odnosu na prethodne godine, a sezona tradicionalno već počinje Velikom nagradom Australije 15. marta i završava se u sumrak u Abu Dabiju 29. novembra.

Tokom nje glavno pitanje će biti može li Hamilton da sustigne Šumahera po broju titula, kao i da ga pretekne u pobedama. Tu, srećom, nije kraj, pošto nas baš zanima da li će Ferari moći da iskontroliše svoje vozače, kao i da li će Red Bul napraviti korak napred i uspeti da pomuti slavu nemačkom i italijanskom timu. I šta će biti sa ostalima, da li će se već koncentrisati na 2021. godinu i nova pravila ili će pokušati da izvuku najviše u datom trenutku. Ostaje nam da vidimo...

Sport Klub Youtube

Komentari (13)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

f3

Hamilton sam izjavio više puta dal će oboriti Sumahera Ili ne ,da ga to ne zanima ... dakle mirno spavajte ko je protiv i ko je za...hehe

Odgovori 0 12

NR

Tuga!!! Kakav starletan preti da bude no 1.

Odgovori 16 32

Luis Hamilton Mercedes

Bilo je različitih era i vozača u njima,kao što je i bilo,različitih motora i bolida....svako vreme je imalo svog vozača ,ali je F1 svi ovih godina F1.....Neminovnost je da će Luis Hamilton oboriti sve rekorde,možete da ga negirate ili veličate,na kraju sve je u pol pozicijama,pobedama i titulama prvaka sveta....A on çe biti statistički GOAT

Odgovori 25 6

* Sva polja su obavezna

Raikonen na čelu drugog dana testiranja

Raikonen na čelu drugog dana testiranja

Raikonen na čelu drugog dana testiranja

Vozač Alfa Romea Kimi Raikonen završio je na vrhu drugi dan predsezonskih testiranja na stazi „Katalunja“, a u centru pažnje našao se Mercedesov novi dvoosni sistem upravljanja.

Mercedesov novi sistem u centru pažnje na "Katalunji"

Mercedesov novi sistem u centru pažnje na "Katalunji"

Mercedesov novi sistem u centru pažnje na "Katalunji"

Ekipa Mercedesa isprobala je novi sistem upravljanja prednjim točkovima drugog dana predsezonskih testiranja na stazi „Katalunja“, a iako mnogi sumnjaju u to da li je on po pravilima ili ne, iz nemačko tima sve uveravaju da jeste.
Loading...