Mirco Lazzari gp/Getty Images
Jelena Trajković 17.06.2018 / 22:14

Povratak otpisanog

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

Pera Pisar

...ili su našli da Aprilia nije uplaćivala jedno vreme penziono, kaže drugi, mada je to ozbiljna firma, šala je da su seljaci u Dukatiju, jer su iz nekog mesta u pokrajini Fri Uli-Veneto, a to mesto nema ni 10 000 stanovnika, pre će biti, da ovi iz penzionog fonda nisu grekom proknjižili to što je kadrovska služba uolaćivala...čime se ti likovi bave, sitnica, nije proknjiženo, greška ovod ili onog i ovi kao besni psi, odmah reaguju, takav je biznis na Zapadu !!!

Odgovori 0 0

Pera Pisar

Evo, rešiću ja misteriju i slučaj Dal Inje, nikakva malicioznost prema gosp.Ercegu, lik je izuzetno stručan za Moto GP i F1, kao i NFL, šala je bila, nije ovo znao, niti je mogao da zna...ja sam preko svoga bivšeg posla sarađivao sa jednom od firmi iz sistema Dukati Motor Holding S.p.A. iz Bolonje, a to je firma koja posluje u sistemu ovog holdinga "Dukati energija", koja se bavi proizvodnjom kondentatora za železnicu i zamimljivo je da je proizvodnja kondrnzatora i vakumskih cevi bila i primarna delatnost firme Dukati, kada je osnovao Antonio Dukati sa svoja tri sina 1926. godine...i Italijani kao Italijani nemazani u svim poljima delatnosti, su se dosetili da dozvolu za korišćrnje nekih tipova kondenzatora na železnici traže og organa koji je u Srbiji nadležan za te poslove, da obave laboratorijska, tehnička i eksploataciona ispitivanja kod srpskih instituta ovlašćenih za te poslove i da sa takvom dozvolom da se taj proizvod može koristiti na mreži pruga Republike Srbije u Italiji krenu u postupak priznanja te dozvole da se ona shodno primenjuje i za Italiju, a "Pera Pisar" kad nešto pravno napiše to je zakon, postupak je mnogo brži i jeftiniji i pitam ja ove likove za "slučaj Dal Ligna" jer vidim da su u svim sferama u poslovanju skloni "nalaženju prečica"...kažu mi imamo mi u centrali jednog "pravnog bisera" nalik tebi za sve će da nađe osnov, za Luiđija ne znamo konkretno, ali predpostavljam da je došao na ideju da je rad u seljačkoj fabrici kao što je Aprilia, vredan beneficiranog radnog staža, sigurno mu je na tu foru dodao tih 4 meseca, a i pogledaj Luiđija 66-to je godište i sav sed...nije lako u Apriliji !!!

Odgovori 0 0

AK47

Miki,ocigledno te svrbi prstic pa kucas gluposti pod najnovijim nickom 😂😂😂

Odgovori 4 0

Pera Pisar

Meni Srđan Erceg da objasni jedan fenomen, u pitanju je "slučaj Luiđi Dal Inja". naime, on je u Apriliji radio do 2012-te godine kao šef odelenja zaduženog za Superbajk, krajem 2013-te godine prelazi u Dukati i postaje sportski direktor trkačkog odela.aprilija je u vlasništvu Pjađo grupe, a Dukati Folksvagen grupe, preko Lamborginija i Audija, kao sportskog sektora Folksvagena, znači i privredno i pravno dve totalno različite firme koje se bave istim poslom.kod prelazaka najobičnijih inženjera iz jedne u drugu firmu koje se bave istim poslom uvek se tražila razlika od 2 godine i to nema veze sa nekim novim zakonima EU, tako je i u npr.Japanu ako Honda želi nekog inžinjera Jamahe mora da protekne najmanje dve godine od jednog do drugog radnog angažmana, a ovoga Honda za taj period na različite načine obezbeđuje, uplačuje radni staž, daje naknadu i slično. Na proteku od dve godine se insistira jer se smatra da je to neko vreme gde saznanja koji je ovaj stekao u Jamahi su tehnički prevaziđena i da to nije način na koji bi Honda mogla da krade neku intelektualnu svojinu ili tehnička rešenja Jamahe. Kako je onda Dal Inja prešao iz Aprilije u Dukati i to kao šef i direktor bez proteka te dve godine, 2012-ta i kraj 2013-te nije protek od dve godine ???

Odgovori 1 0

Pera Pisar

Srki, vidi koliko pitanja, čak imam i primedbi na formu i način na koji postavljam pitanja, pa omo o kataloncima i Špancima sa Majorke, ima tu svega i svačega, samo nema...tvojih odgovora !!!

1 0

Marko

Ovo tvoje kadrovsko pitanje si mogao da prepišeš i sa nekog srpskog sajta ,bez udjela,vemenskog teka,proteka i ostalih lijepih njihovih sranja.

2 1

Myckey

Hajde da budem slobodan da prognoziram Assen. Staza je solidno zavijena ima par pravaca ali ne dugih. Dakle Dr ima sansu da bude recimo drugi jer Yamaha ide dobro kroz zavoje ima dobar performance. MM ce biti verovatno prvin zbog svoje Honde a Lorenzo treci jer staza ne odgovara Dukatiju po mom skromnom misljenju. Proslu trku sam pogodio hajde da budem hrabar i sad na forumu. Naravno uzimam rezervu za padove i ako padne kisa onda je svasta moguce jer menjaju gume itd. Dakle ovo bio bio poredak u Assenu. Poz Svima

Odgovori 8 0

Đetić

Kažeš, Markez prvi zbog njegove honde.Onda drugi Pedrosa pa Kračlou na istim takvim Hondama.

1 3

AK47

Lorenco moze lepo da zakuva ceo sampionat.Rosi vozi otprilike na maksimumu u ovom momentu,sad dal je njegov ili Yamahin maksimum pitanje je.Gledajuci Vinjalesa izgleda da je Yamahin i ceka Markeza da pogresi.Ne pokusava sa egzibicijama jer je svestan da mu jedan kiks brise svaku nadu.Markez pokusava da vozi racionalno,ipak je bodovna razlika jos uvek velika,ali veliko je pitanje sta ce se desiti sa obojicom ako Lorenco pocne da im se primice.Markez je poceo da pokazuje prve znake da oseca pritisak.Ide Asen,staza na kojoj je Rosi tradicinalno dobar,a Yamaha kao da napreduje po malo.Mislim da je Lorenco sa ove dve pobede ucinio sampionat veoma zanimljivim.

Odgovori 9 0

Petar

Ja bolji vic skoro nisam čuo: Rosi čeka Markeza da pogreši a Markez sa dve nezavršene trke ima više od pobede prednosti.To čekanje će da se otegne na novih devet godina kako mi se čini.

2 3

Mickey

Svrha foruma je da ljudi razmene komentare bilo da se razumeju u trke i moto gp ili da su samo vatrenih navijači. Poenta je da se nešto i sazna a bilo bi dosadno i da je sterilno tako neki zabibereni komentar i treba da bude ali u granicama pristojnosti i fer odnosa na forumu. Ako neko dobija 1 like a 35 ne i to redovno ako komenarisemo jednog čoveka na forumu da ja pun pakosti prema Dr i to svaki put umesto da komentarisemo trke treba da se zapita da li mu je mesto na forumu uopšte. Mislim da svi znaju o kome je reč poz

Odgovori 9 2

cakmy

Kralj,The Doctor !!!

Odgovori 6 6

Mickey

Kao što rekoh 75% motor 25 % vozač. Lorenzo je našao način da vozi Dukati kao Stoner nekada ali Dukati ima problem sa prenosom snage na asfalt u krivinama i na stazama koje nemaju duge pravce Dukati nema šanse. Ako bi stavili Soneta Petrovića iz Kg višestrukog šampiona Balkana i Srbije svi ga poznavodi motor gp znaju bio bi na Hondi u pet sezona bar 2 puta šampion. Markez ima svemirski motor. To je jedina istina ovde.

Odgovori 8 9

Goran NS

dobar vozac ali meni TOTALNO ANTIPATICAN ... krut ... nema harizmu ...

Odgovori 12 2

Kaokakao

Mislim da Lorenco pravi ovakve rezultate ne zato sto su mu inzinjeri prepravili taj Dukati i napravili promjenu koja mu odgovara, vec zato sto je i prije Mudjela znao da ide u Hondu i sav pritisak je nestao, vozi opusteno i odmah su tu rezultati. Dok je kod Dovicioza obrnuta situacija i prakticno ko da su se zamijenili. Prokomentarisao bih i Rosija, al ce me odmah ispljuvati, jer kako da diram u nesto sveto, pa bih upitao samo rosijevce, jel do Yamahe il do Rosija?

Odgovori 14 21

cakmy

Ako ti to nije jasno,ti pojma o MotoGP ne znas!!!!

1 2

Novi Sad

Cinjenica je da Rosi nije isti vozac kao sto je bio do 2008, odnosno do pojavljivanja Lorenca. Ali je takodje cinjenica da uz Rosijevo manje zalaganje, ili mozda i fizicku nemogucnost da se zalaze kao Markez ili Lorenco (pricam o borbenosti u svakom krugu, na svakoj stazi, u svakom treningu), to jeste kod Rosija evidentno da je popustilo. De si se trka kada se on stvarno bori kao sto je Mugello 2016-te ili Assen, Phillip Island, ali kazem ne kao pre 10 godina. Takodje mislim da je cinjenica da od pojave Michelina Yamaha se stalno zali, ne samo Rosi nego citava Yamaha se zaista buni da postoje neki problemi. Ljudi cesto kazu zasto se Zarko ne buni? Moje misljenje je da se Zarko ne buni ili zato sto je najveci car na svetu ili zato sto je prosto dosao u MotoGP na stanje koje je zatekao i kao novajliji njemu je to u startu prihvatljivo. Ne kazem da je to sigurno tako, ali ima mi nekog smisla, on ne zna za bolje prosto i skidam mu kapu sta radi sa time sto ima, ali sam ubedjen da izvesni problem postoji :)

22 1

AleLav

Prvo za Lorenca se slazem delimicno, ali decko "priprema" pobedu vec skoro deset meseci, setices se da je u poslednjim trkama 2017 bio jako brz na pocetku, a posle je gubio... sad kad mu je motor kliknuo, samo moze biti konkurent za titulu i da dokaze da je najprecizniji vozac trenutno u motogp-u, u stanju je da vozi identicne krugove. A sto se tice Doktora, veoma mali deo je tu do godina (manje koncentracije, sporiji refleksi) medjutim taj covek zeli itekako da se takmici, ali ga Yamaha muci otkad je Lorenzo otisao iz nje. (Da li je to i zbog toga sto je medju svim vozacima upravo Lorenzo najbolji mehanicar, je drugo pitanje) U prilog tome da nije do Rosija jeste upravo i ucinak Vinjalesa koji iz trke u trku govori kako mu nista nije jasno (u smislu funkcionisanja jamahe), tako da bi Doktor sam sebe otpisao iz motogp-a da zna da je "do njega".

23 1

Senninha

E Ducati, ducati, e papani,papani...

Odgovori 24 4

* Sva polja su obavezna

Markesu nema ravnog - i dalje vlada Nemačkom!

Markesu nema ravnog - i dalje vlada Nemačkom!

Vozač Repsol Honde Mark Markes devetu godinu zaredom trijumfovao je na Velikoj nagradi Nemačke, koja je ove sezone vožena kao deveta trka Moto GP šampionata.

Moto3: Martin pokorio Nemačku

Moto3: Martin pokorio Nemačku

Vozač Gresinija Horhe Martin trijumfovao je na Velikoj nagradi Nemačke, devetoj trci sezone u Moto3 kategoriji Svetskog šampionata.
Loading...