Iznenadilo nas je koliko brzo su esport organizacije uskočile na Fortnite i PUBG "hype train" kada su ove igre postale toliko popularne da se u njima video i esport potencijal, ali to je ništa u poređenju sa brzinskim reagovanjem na najnoviji gejming hit u svetu - Apex Legends.

NRG Esports
Iako je za sada najavljen samo jedan turnir u ovoj video igre, NRG Esports se već bacio u potražnju za članovima njihovog budućeg Apex tima. Naravno, oni su nagovestili da su dobrodošli i strimeri i jutjuberi koji prave kreativan video sadržaj, ali možda baš među njima pronađu i neki talenat koji će predvoditi njihov tim u predstojećim Apex takmičenjima.
Iako je NRG Esports relativno nova organizacija, osnovana 2015. godine kada su kupili slot u League of Legends takmičenju NA LCS, u međuvremenu su se poprilično proširili (iako nisu ostali u LoL esportu), tako da sada broje timove u čak 11 različitih igara, a najuspešniji je svakako njihov CS:GO tim, koji je trenutno jedna od tri najjače ekipe u Americi, uz Team Liquid i Cloud9.
Imajući u vidu činjenicu da je Apex Legends za samo nekoliko dana skinulo preko 10 miliona igrača, ne čudi što su u roku od samo nekoliko sati dobili veliki broj ponuda. Pitanje je samo koliko ovako rano već mogu da procene da li je neko zaista dobar, kad još nema ozbiljnog kompetitivnog sistema unutar same igre, ali ako imaju efikasan način da procene nečiji talenat, zbog svoje brzine mogu i te kako biti u prednosti nad konkurencijom.
Komentari (0)
Komentar je uspešno poslat.
Slanje komentara nije uspelo.
Neispravan kod, pokušajte ponovo