SK

Ostalo

21.10.2019 | 17.26 > 17:30

Zglob šake – osnovni pojmovi/povrede/rehabilitacija

Autor

Zglob ručja i šaka su funkcionalno izuzetno bitni za ljudsko telo – od obezbeđivanja funkcije hvata do najsitnijih i najfinijih pokreta prstiju. Ovaj segment gradi veliki broj kostiju, ligamenata, mišića i tetiva, tako da je mogućnost povreda različita.

zglob ruke

Fizio tim

Autori: Slađana Rakić, Dario Simonović, Fizio tim

Najčešće do povrede dolazi prilikom pada ili udarca. Važno je da, nakon povrede, pregled obavi lekar kako bi utvrdio, uz dopunske dijagnostičke metode, o kakvoj povredi se radi i da odredi terapiju.

Neadekvatnom terapijom je regeneracija tkiva i funkcionalno osposobljavanje šake umanjeno, što može ostaviti posledicu na kompletno funkcionisanje organizma.

Kvalitetnom terapijom obezbeđujemo vraćanje stanja zglobu ručja i šake u stanje pre povrede ili maksimalno moguće osposobljavanje i vraćanje funkcije.

Terapija u smislu kvalitetne fizikalne i kineziterapije omogućavaju organizmu da maksimalno ostvari svoj potencijal regeneracije.

Povrede u toj regiji su česte kod profesionalnih sportista, rekreativaca, ali i kod ljudi koji se ne bave fizičkim aktivnostima – vrlo je moguće da se dese u poslovnom, kućnom, ali i nekom drugom ambijentu.

Jedan od češćih sindroma koji se javlja poslednjih godina, a dešava se usled višesatnog sedenja za računarom i radom za istim je sindrom karpalnog tunela. Usled oticanja tkiva, prenaprezanja - dolazi do priklještenje nerava koji prolaze kroz karpalni tunel, pa se javlja bol u predelu zgloba ručja. Ovaj, ali mnogi drugi problemi se rešavaju, kao što je navedeno, uz pravovremeno javljanje stručnim licima i početkom terapije (fizikalne ili kinezi).

Na nekoliko fotografija je prikazana terapija Indibom usled povrede kostiju šake, kao i vežbe u okviru kinezi tretmana koji predstavlja korak bliže oporavku.

Komentari (0)

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Neispravan kod, pokušajte ponovo

* Sva polja su obavezna

Oporavak u sportu

Autor

Oporavak u sportu

Oporavak u sportu

Pojam oporavka u sportu podrazumeva period od završetka rada do uspostavljanja funkcije organizma na približnom ili u nivou stanja mirovanja.

Optimalna ishrana za bolje sportske karakteristike

Autor

Optimalna ishrana za bolje sportske karakteristike

Optimalna ishrana za bolje sportske karakteristike

Dobro isplanirana i izbalansirana ishrana je veoma važna ukoliko poznajemo nutritivne potrebe veoma aktivnih ljudi – sportisti, rekreativci. Saveti koji će biti predstavljeni, u značajnoj meri, mogu da usmere kako je potrebno jesti i piti kada ste fizički aktivni, da imate dovoljno energije, da funk

Kompleks vežbi za donji deo tela – žene (II deo)

Autor

Kompleks vežbi za donji deo tela – žene (II deo)

Kompleks vežbi za donji deo tela – žene (II deo)

Populacija žena se, vrlo često, odlučuje na kardio aktivnosti – aktivnosti tipa izdržljivosti kao model putem kog će postići idealan fizički izgled, ali su vežbe sa tegovima i drugim rekvizitima sredstvo kojim se postiže jako i zategnuto telo.

Kompleks vežbi za donji deo tela – muškarci (II deo)

Autor

Kompleks vežbi za donji deo tela – muškarci (II deo)

Kompleks vežbi za donji deo tela – muškarci (II deo)

U duhu promocije zdravih stilova života nastavljamo sa objavom kompleksa vežbi koji obuhvata donji deo tela dominantno i, ovog puta, namenski je osmišljen za populaciju muškaraca. Pored vežbi za donji deo tela, biće pokazane i dve vežbe za jačanje mišića prednje i zadnjestrane trupa.

Vitamini i minerali – elementi ishrane za svakoga

Autor

Vitamini i minerali – elementi ishrane za svakoga

Vitamini i minerali – elementi ishrane za svakoga

U osnovnoj piramidi ishrane, pored makronutrijenata (proteini, ugljeni hidrati, masti), sastavni deo svakodnevnog unosa kalorija bi trebalo da čine vitamini i minerali kao deo koji čini mikronutrijente.

Zglob lakta – anatomija, povrede, rehabilitacija

Autor

Zglob lakta – anatomija, povrede, rehabilitacija

Zglob lakta – anatomija, povrede, rehabilitacija

Lakat predstavlja kompleksan zglob koji je formiran od tri kosti - dve podlaktice i jedne nadlaktice. Između njih se nalazi sinovijalna opna ispunjena tečnošću i hrskavica koja smanjuje trenje u samom zglobu čime se olakšava pokretljivost.

Kompleks vežbi za gornji deo tela – za žene (I deo)

Autor

Kompleks vežbi za gornji deo tela – za žene (I deo)

Kompleks vežbi za gornji deo tela – za žene (I deo)

Naredni tekst je nastavak ciklusa koji je započet prethodnom objavom. Za razliku od muškog dela populacije, žene su osetljivije na vreme preplavljeno suncem i garderobom koja odgovara datim vremenskim prilikama, pa se ažurnije pripremaju u kontekstu treninga.

Kompleks vežbi za gornji deo tela – za muškarce (I deo)

Autor

Kompleks vežbi za gornji deo tela – za muškarce (I deo)

Kompleks vežbi za gornji deo tela – za muškarce (I deo)

Trenutno je period godine kada svuda oko vas možete primetiti ljude koji vežbaju. Izbori su različiti – neko vozi bicikl, neko se šeta, neko ide u teretanu, neko igra basket, odbojku, fudbal, neko preskače vijaču... Dakle, ko želi i ima volju – može.

Povreda ramena – opšte činjenice

Autor

Povreda ramena – opšte činjenice

Povreda ramena – opšte činjenice

Povreda ramena je jedna od najčešćih i najtežih kod sportista, vrlo često je uzrok mnogih prekinutih karijera ili neostvarenih snova i ambicija.

Sportska ishrana – uvodne smernice

Autor

Sportska ishrana – uvodne smernice

Sportska ishrana – uvodne smernice

Pravilna i izbalansirana ishrana je jedan od faktora od kojeg zavisi ne samo zdravstveno stanje sportista, već i rezultati koje postižu tokom pripremnog i takmičarskog perioda, ali i sam period oporavka, prelazni period (u nekim sportovima) u velikoj meri zavisi od ishrane.

Bol u leđima – ’verni’ pratilac svakog čoveka (II deo)

Autor

Bol u leđima – ’verni’ pratilac svakog čoveka (II deo)

Bol u leđima – ’verni’ pratilac svakog čoveka (II deo)

Pored, do sada, objašnjenih uzročnika i simptoma koji prate jedan od najčešćih zdravstvenih problema čoveka, predstavljamo vam još jedan set vežbi koji će značajno pomoći pokretljivosti vašeg kičmenog stuba.

Bol u leđima – ’verni’ pratilac svakog čoveka (I deo)

Autor

Bol u leđima – ’verni’ pratilac svakog čoveka (I deo)

Bol u leđima – ’verni’ pratilac svakog čoveka (I deo)

Sport Klub u saradnji sa Fizio timom nastavlja da vam predstavlja vežbe koje bi mogle da vam pomognu u svakodnevnom životu.

Vežbajte sa Sport Klubom i Fizio timom

Autor

Vežbajte sa Sport Klubom i Fizio timom

Vežbajte sa Sport Klubom i Fizio timom

Sport Klub i Fizio tim donose vam seriju tekstova u kojima ćemo vam opisivati vežbe. Za početak smo odlučili da se pozabavimo time što nepravilan položaj glave dovodi do skraćenja mišića vrata, pa smo spremili vežbe za istezanje mišića vrata i ramenog pojasa.
Loading...