N1

Tenis

14.10.2020 / 15.15

Nadal dobio poziv za Beč, hoće li na megdan Đokoviću?

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Eden Hazard

Naravno da neće. Odigrati će još Masters i završni turnir. Zbog čega je njemu potrebno da ide u Beč?

Odgovori 11 3

Велемајстор

Завршио је он с тенисом за ову год. Идуће год. стартује у Монте Карлу, играће 4-5 турнира на шљаци и пензија. Ионако је ван шљаке незанимљив за гледање па неће бити никаква штета кад отперја са АТП тура.

Odgovori 27 16

Marko

@Велемајстор - Kako je tebi život dosadan

6 9

Dinara Knin

Nemaju u Becu materijal koji se zove sljaka tako da nema nista od toga. Malo koga on vise moze dobiti na betonu, proslo je to vreme.

Odgovori 21 16

Rafaaa

kakva hrabrost i bezobrazluk, posle onakvog debakla pisati ovako, to moze samo nebeski narod.

7 10

��️

e rafice, uvali ti nebeski narod do balčaka💩

11 4

Dinara Knin

Kada se desi da jedan igrac dobije drugog u sest vezanih finala na velikim turnirima u istoj godini kao sto je dobio Nadala to je uobicajeno , a kad ovaj posle prilicnog broja poraza jednom dobije njega onda se to smatra debaklom. Kom li ti zemaljskom narodu pripadas pa primenjujes ovakve arsine iako mogu pretpostaviti sa velikim procentom sigurnosti.

10 3

Vele

I ja bi se obradovao da noletu zaveze jos jednu kravatu

Odgovori 12 26

6:0 ušao mu u glavu

Nadal odmara ostatak sezone .

Odgovori 25 6

he

Izuzetno bih se obradovao kada bi Rafa igrao Beč.

Odgovori 48 3

CRNA HORA

Nece, jer mu ne odgovara tvrda podloga. Drugo, Nole je mnogo opasan kada izgubi. Vjerujem da Rafa igra samo u Londonu.

Odgovori 38 12

Ognjen Bozovic

Odmah u uvodu na naglasim da pratim Novaka I navijam za njega od kad je osvojio svoj prvi celendzer,tj nekih 17 godina. Ali Novak Djokovic mora da odluci sta je njegov prioritet.. U redu je odigrati turnir prije Slema,navici podlogu,ali trosi previse energije.. Dosao je sa pola goriva u Pariz,to se nije mogli vidjeti protiv Ymera,Riverosa gdje je dominiramo,vidjelo se protiv Buste i u polufinalu protiv Cicipasa.. Fokus na AO, to je prekratnica njegove karijere.. a ovaj put ce biti mnogo tesko jer Rafa zna koliko je Novak ranjiv sada.. Zivi bili pa vidjeli, napred Novace!

Odgovori 8 17

GAJA

Prvo Novaku su potrebni sada ovi turniri da bi obezbedio prvo meso na kraju godine 6 put.Sva puta mu je izmaklo bukvalno na kraju godine.Drugo.On sada prvenstveno juri 311 nedelju na prvom mestu i to je prioritet naravno uz Australiju.

19 6

Sve Je Moglo Lakse

Ne slažem se. Novak je potpuno drugačiji na tvrdoj podlozi, zapravo je Rafa tamo mnogo slabiji nego što je Novak na šljaci. Tako da ovo što Novak radi sad je da osigura rekord po broju nedelja, jer je on sad mnogo izvesniji od slemova. A onda će da juri slemove i mislim da je i to izvesno da će prestići Federer, ali isto tako sam mišljenja da će imati isti broj slemova sa Rafom.

12 6

Auh

ljudi BODOVI SE NE ODUZIMAJU do 1.03.2021. po stoti put.

15 3

Hmmm

GAJA Da Federer igra turnir 500 kako bi obezbedio poene, prozivali bi ste ga zbog toga i rekli da je bezobrazan. To ste već radili.Eto samo toliko. Novak ako hoće da zna sta njegovi navijači zaista misle o njemu, treba da čita komentare o Federeru, pogotovu za iste situacije. Jedino ako su njegovi navijači licemjeri, e onda ok.

0 1

Jurgen Klopp

Pa Nadal i kad igra manje turnire igra ih na sljaci većinom jer se priprema za RG, a lijepo je napisano da se ljudi samo nadaju kako će doći ne bi li došlo do eventualnog revanša izmedju njega i djokovica i tako malo digli rejting turnira.

Odgovori 11 13

Reljoza Pg

Ovo je kao u London...😀🎾

Odgovori 25 1

S.M.Kuća

E moj Labude, vidi se da bas pratis Rafu, a Akapulko, Barselona , koji je to rang?? Ali naravno da ce Rafa da izbegne Noleta, pa zna sta ga ceka na tvedoj podlozi.

Odgovori 26 12

Samke

4 US Opena, ima lik i pričaš da Nadal na tvrdoj podlozi veze nema.. od toga 2x djokovica dobio u finalu, i ludoog medvedeva koji je odigrao meč karijere.

12 6

..

ma da samo to je bilo pre 10 i 7 godina, a druge dve kad Novaka nije bilo na turniru što je baš zgodno, zato.....

10 7

Muamer

Kao naneće US Openu 2010 I 2013 godine I na OI-a u Pekingu, zato popij tabletice I na spavanje

2 2

Labud

Čitati pažljivo sta piše. RF igra Bazel zato sto tu živi. Rafa je igrao turnire u Južnoj Americi zato sto su to bile skoro egzibicije na zahtev publike. Federer lepo piše tako igra poslednjih 5 godina. Pre toga nisu mogli da se propuštaju turniri bez potvrde lekara. Vi Nolo vernici pratite tenis unazad 10 godina ja od Bjerna Borga. Ja volim tenis i navijam za majstora RF. Pre toga za Borga i Edberga. Bori me uvo ko je iz koje drzave. Za Novaka navijam kada igra za Srbiju DK. Ne volim njegov tenis zato sto je to cisti trcanje i gimnastika. Svidja mi se tenis Janka i sada Filipa. Novaka van terena ne bih komentarisao, ne bi mi pustili komentar.

Odgovori 12 38

Interesantno

Ti da pratiš tenis znao ni da rafa ima 25 iz serije 500, Fed isto toliko a Novak 14, takođe da pratiš tenis iole NIKADA ali NIKADA ne bi mogao da napišeš da je Novakova igra trkačka i prebacivačka jer tebi može da se nee sviđa njegov stil ali ove floskule ni povremeni pratilac igre ne bi napisao i da, ja inače pratim tenis još od Roda Lejvera , mnogo si smešan u pokušaju da zvučiš ozbiljno i znalački a postigao si samo da zvučiš prilično jadnjikavo.

32 9

GAJA

Toliko potrošenog vremena na pisanje laži i budalaština.

22 4

Miša

Da pratiš tenis znao bi da je propuštanje igranja turnira vezano za godine igrača, ostalo nije za komentarisanje to komenariši sam sa sobom uz pecivo.

19 3

Dare75

Pa sve i da osvoji turnire do kraja godine,a da Djokovic ostane za to vreme kod kuce, mislim da vise nema ni teoretske sanse da bude broj 1 pre marta sl.godine.

Odgovori 32 6

Nikola

Pa nije bas tako. Ako Nadal osvoji Pariz, zavrsni turnir u Londonu i Australiju moze biti cak 1500 poena ispred Djokovica. Naravno to nije lako izvodljivo znajuci kako Novak igra u Autraliji i da Nadal jos uvek nema osvojen zavrsni turnir. Za Novaka je London jako bitan jer se poeni ponistavaju pa obojica mogu uzeti novih 1500 poena.

7 16

Auh

Nikola negde si usput zaboravio da se bodovi NE oduzimaju do marta 2021, tako da sve što si napisao nema veze.

16 3

Nelsinjobn

Ovaj Nikola iole da prati nešto i zna znao bi da AO se nece racunati iduce godine tj nema brisanja pisanja bodova tako da Nole je miran kao titanik na dnu mora. Sad mu je jedino da u martu bude teniser sa najvise provedenih nedelja kao broj 1.

15 2

Nikola

Nadal u Parizu moze da osvoji dodatnih 640, u Londonu dodatnih 1100 i u Australiji dodatnih 1640. Novak samo u Londonu moze da uzme poene i nadam se da ce tu vec osigurati rekord po broju nedelje. Pa sad vi sto pratite racunajte.

7 4

Auh

Nikola sve što si napisao je možda jer rafa nikad nije osvojio Pariz a ni završni turnir a ima samo jednu Australiju a Novak dodatno u Londonu može da zaradi 1300 bodova a to zajedno sa trenutnom razlikom od 1900 i nešto čini to što si ti napisao uz primedbu da ti to pišeš kao da Novak neće igrati ništa i neće odbraniti ni jedan bod, a evo već od 26. 10. igra 500 Beč.

9 3

Auh

Izvinjavam se, sam sebi uskačem u usta jer pošto se bodovi ne skidaju nema odbrane, Nole ništa ne zarađuje u bodovima tamo gde je ostvario maksimalnu pobedu tj osvojio ali može da zaradi u Londonu pa to pokriva sve do kraja Australije uz trenutnu postojeću razliku plus što sad igra i Beč gde može da zaradi i dodatnih 500 bodova plus možda još neki turnir dogodine. I čisto sumnjam da Rafa može da osvoji i Pariz i London koje nikad nije, pitanje je i šta će igrati s obzirom da nije šljaka već beton.

6 4

Nikola

Bec nisam pomenuo jer Nadal jos uvek nije potvrdio da li ce igrati. Ako bude igrao i tu je sve otvoreno sto se tice poena jer obojica nista ne brane. Naravno da racunam poene koje novak "brani", oni su Novaku trenutno uracunati i nece mu se skidati sta god da odradi u Parizu i AO. Razlika je sto Nadal moze dodatne poene da dobije na ta dva turnira i poveca svoj broj bodova na ATP listi.

3 2

Nikola

Slazem se, ako Nadal ne bude igrao Bec, Novak moze tu da poveca razliku. Inace u prvoj poruci sam naveo da ne ocekujem da Nadal osvoji sva 3 turnira, ali da rekord jos nije oboren. Djokovic je toga naravno svestan, sto govori i njegovo igranje Beca.

2 2

X

Napljuvaste Nikolu, a čovek napisao sve tačno. Od reči do reči. Nije on rekao da će Rafa da osvoji te poene, nego koliko matematički može da uzme.

4 1

GAJA

Aug ali si zaboravio da se mogu osvojiti .Nadal može da osvoji 640 u Parizu + 1500 u Londonu.Teoretski može da završi godinu na prvom mestu.

4 2

Dr

Gajo, može kad Novak ne bi igrao. Ali ništa nije baš nemoguće. Sećam se šta je sve Marej igrao i radio da bi bio prvi. Meni je to u početku bio domen teorije kad na kraju on bi prvi. Doduše plaća cena toga.

2 1

GAJA

DR tačno ali je Endi završio godinu prvi kao i prošla Novak cele godine bio prvi i Na kraju ga je prestigao Nadal

1 0

GAJA

Nema pljuvanja ja sam napisao teoretski.....što ne znači da hoće.Mislim da su Novaku potrebne dve pobede u Londonu pa da i teoretski obezbedi prvo mesto na kraju godine.Takođe mislim da Nadal čak neće ni igrati Pariz a i London je znak pitanja.Ralno Novaku je otvoren put do 211 Zato i mislim da igra Beč.Ma da i Tim je tamo tako da nije sigurno 500 bodova....

1 0

Labud

Rafa Nadal je ozbiljan igrač, član kluba 20. On ne igra te male turnire njega interesuju samo i iskljucovo GS turniri. Zasto bi se umarao? Odigraće eventualno zavrsni turnir i čekati AO. On zna šta hoće i to radi planski. RF to isto radi vec 5 godina. U tim godinama čuva se snaga. To je njima jasno ali ovom našem to nikako ne ulazi u glavu. Juri nebitne stvari a propusta SLEMOVE.

Odgovori 15 48

Atp

@Labud - Hahahahaha, pa Federer zadnjih 5 titula osvojio u Bazelu i Dubaiju. Turnirima iz serije 500

32 1

GAJA

Tačno tu spada i Veliki turnir u Akapulku koji je Nadal osvojio ove godine hmmm

20 2

Voja

Ti si očigledno negde prošle nedelje počeo da pratiš tenis,jer da pratiš od ranije,znao bi za Rafine obilaske turnira po Južnoj Americi(Buenos Aires i Rio) nekoliko godina.Sve to vreme Novak se odmarao i spremao za veće turnire.I da,proveri koliko Federer ima osvojenih 250-ica,kad već tvrdiš da ga mali turniri ne zanimaju.

22 1

Mamba

zato redovno igra Barselonu,Dubaji, Akapulko, Bazel povremeno cini mi se,i ne mogu da se setim koje jos turnire iz serije 500.

14 2

Fićo

Moj labude, prvo da se ovjeri to prvo mjesto na ATP, da zvanicno bude najduze na prvom mjestu a onda se lagano moze okrenuti ka GS.

14 2

Dinara Knin

Federer ima 25+24=49 titula sa turnira serije 250 i 500, Nadal ima 21+10=31 titula sa tih turnira, a Djokovic ima 14+9=23 titule sa istih turnira. Ovi podaci dovoljno govore ko je koliko tih turnira igrao.

25 3

* Sva polja su obavezna

Džinovska pobeda: Zvezda od -14 srušila CSKA!

Autor

Džinovska pobeda: Zvezda od -14 srušila CSKA!

Džinovska pobeda: Zvezda od -14 srušila CSKA!

Košarkaši Crvene zvezde pobedili su CSKA sa 86:84 posle produžetka u petom kolu Evrolige.

LE: Nula u Zagrebu, Krunićev prvenac za Milan

LE: Nula u Zagrebu, Krunićev prvenac za Milan

LE: Nula u Zagrebu, Krunićev prvenac za Milan

Fudbaleri Dinama iz Zagreba odigrali su bez golova na "Maksimiru" protiv Fejenorda u 1. kolu grupe K Lige Evrope, a pobednika nije bilo ni udrugom duelu te grupe u kome su se sastali Volfsberger i CSKA.

Poraz Zvezde od Hofenhajma, Stanković isključen

Autor

Poraz Zvezde od Hofenhajma, Stanković isključen

Poraz Zvezde od Hofenhajma, Stanković isključen

Fudbaleri Crvene zvezde porazom od Hofenhajma otvorili su sezonu u Ligi Evrope.

LŠ: Vardaru posle trilera samo bod, Kjelce slomio PSŽ

LŠ: Vardaru posle trilera samo bod, Kjelce slomio PSŽ

LŠ: Vardaru posle trilera samo bod, Kjelce slomio PSŽ

Kompletirano je peto kolo Lige šampiona za rukometaše, uz još dva odložena meča. Porto je u Skoplju odigrao nerešeno 25:25 (13:12) protiv Vardara.
Loading...