Getty Images/Stuart Franklin

Fudbal

01.06.2019 / 23.35

TAA: Ja sam Liverpulovac čiji se san ostvario!

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Galiot

Voleo bi da Zule Stojkovic centrira upola ko Arnold,bio bi znatno bolji igrac....

Odgovori 7 3

Reyes De Europa!

Zavidim Liverpulu jer imaju najbolji bekovski tandem, Arnold ima 21 godinu i vec je klasa. Cestitke!

Odgovori 61 1

ALEXIS 7 FAN

Protiv barse se vidjelo da nije nikakav sportista,a o tome kakav je igrac je smijesno pricati pored njega martial radio sta je htio

1 51

TA

Ako misliš na onu podvalu kod kornera, da, stvarno je nikakav sportista, sram ga bilo.

7 3

.

Jel uradio nesto protiv pravila, nije, jel neko bio povredjen pa da ne uradi to, decko ih je uhvatio na spavanju i kaznio, ko im je kriv.

12 1

ALEXIS 7 FAN

Pravi sportista bi sacekao da se postave,a ne onako hinjski jadno je zato to niko i ne radi a jos jedan primjer je smec protiv rome prosle godine namjerno smecuje i nece da prizna da je penal

1 5

neca

ti si moj car- neka ti je prva u nizu za LFC

Odgovori 52 1

Scouser

Pravi scouser u timu . Bravo momce . Protiv barse si pokazao klasu . YNWA

Odgovori 93 1

stivi

💪💪💪💪💪💪

Odgovori 59 1

* Sva polja su obavezna

Da li Zvezda ima čemu da se nada u Londonu? (VIDEO)

Da li Zvezda ima čemu da se nada u Londonu? (VIDEO)

Da li Zvezda ima čemu da se nada u Londonu? (VIDEO)

Fudbaleri Totenhema u 9. kolu Premijer lige odigrali su nerešeno u Londonu protiv Votforda 1:1. Pevci ponovo nisu blistali i uz mnogo sreće došli su do boda tri dana uoči meča Lige šampiona protiv Crvene zvezde. Da li srpski prvak ima čemu da se nada u Londonu?

Loš početak Garsije u Lionu: Zvižduci i jasna poruka

Loš početak Garsije u Lionu: Zvižduci i jasna poruka

Loš početak Garsije u Lionu: Zvižduci i jasna poruka

Fudbaleri Liona remizirali bez golova su na svom terenu sa Dižonom u 10. kolu Lige 1, na debiju novog trenera Rudija Garsije.

Ostojić: Utiču na nas i dešavanja na drugim utakmicama

Autor

Ostojić: Utiču na nas i dešavanja na drugim utakmicama

Ostojić: Utiču na nas i dešavanja na drugim utakmicama

Partizan je poražen na gostovanju Mladosti u Lučanima, a nakon meča Bojan Ostojić rekao je da je igračima najteže zbog takvog rezultata.

Milošević: Sve je ovo normalno u našoj situaciji

Autor

Milošević: Sve je ovo normalno u našoj situaciji

Milošević: Sve je ovo normalno u našoj situaciji

Partizan je pred mač sa Mančester junajtedom uLigi Evrope vezao dva poraza u Superligi Srbije. U Lučanima je u korist domaćina presudio jedan gol.
Loading...