Getty images/Ronald Martinez

Košarka

14.06.2019 / 12.50

Ker: Kad je Klej pao, mislio sam da se neko šali...

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Bbbbb

Nasi treba da se uce gospodskom ponasanju i sportskom prihvatanju poraza na ovakvim primjerima.

Odgovori 76 0

Бања Лука

Да је Голден Стејт био комплетан освојили би титулу.. Али и они су имали среће са повредама Лава, Ирвинга, Ленарда и Пола.. Биће им тешко сљедеће сезоне јер су прогнозе да Дурант пропушта цијелу сезону, а да се Клеј враћа у фебруару/марту.. Спортски поздрав

Odgovori 49 7

Nesh

Брате, пробај са "ђ" умјесто "ћ"! Ради, видјеђеш...

12 13

Лука

Голден је дао све на терену буквално, Дурент је ризиковао повреду и упропастио следеђу сезону, Клеј такоће, када се вратио на терен сам да изведе бацања, мислио сам да је овај човек од камена, нажалост касније се испоставило да је повреда најгора, и поред свега тога имали су шут за победу да изборе мајсторицу, треба им одати признање. Наравно да су били компелтни цело финале да би освојили титулу, па чак и без Дурента јер би сигурно добили овај меч да се није Клеј повредио, а у седмој је све могуђе, али свакако све честитке Торонту, каква одбрана, Гасол, Ибака, Сијакам, Ленард, нестварно, а у нападу Лаури и Ванфлит као Х фактор хладан као шприцер, заслужили су.

Odgovori 63 3

Justicija

Čovjek rodjen spreman.Pet godina šampion makar i zonske lige je za knjigu rekorda Stiv Njemac Ker je vec u kuci slavnih.

Odgovori 38 6

.

Odličan čovek i trener, ima pravo trenersko umeće i deluje mi da jedino on u nekoj budućnosti, ako nastavi ovako sa ekipom Golden Stejta, može da dostigne nivo Grega Popoviča.

Odgovori 70 6

* Sva polja su obavezna

"Brz, elegantan, golovi... Nema granicu, kao Zidan je"

"Brz, elegantan, golovi... Nema granicu, kao Zidan je"

"Brz, elegantan, golovi... Nema granicu, kao Zidan je"

Fudbaler Bajer Leverkuzena Kai Haverc ima neverovatan kvalitet i veoma podseća na Zinedina Zidana, tvrdi pomoćnik u stručnom štabu Aspirindžija Marsel Daum.

Famalikao srušio Zmajeve, sjajna partija Račića

Famalikao srušio Zmajeve, sjajna partija Račića

Famalikao srušio Zmajeve, sjajna partija Račića

Fudbaleri Famalikaoa pobedili su Porto u 25. kolu Primeire, prvom u nastavku lige posle koronavirusa, rezultatom 2:1.

"Ako se nastavi, možemo do prstena - uveren sam u to!"

"Ako se nastavi, možemo do prstena - uveren sam u to!"

"Ako se nastavi, možemo do prstena - uveren sam u to!"

Predsednik Denvera Tim Koneli uveren je da Nagetsi mogu da osvoje prsten ove sezone.

Fetel u Mercedesu? Ne može se odbaciti ta mogućnost

Fetel u Mercedesu? Ne može se odbaciti ta mogućnost

Fetel u Mercedesu? Ne može se odbaciti ta mogućnost

Toto Volf, prvi čovek Mercedesa, ne odbacuje mogućnost angažovanja Sebastijana Fetela, ukoliko Luis Hamilton ili Valteri Botas odu iz tima.
Loading...