Getty Images/Friedemann Vogel

Fudbal

19.06.2019 / 00.22

Koga Zvezda može da dobije u drugom kolu kvalifikacija?

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Joca

Toršavn 😎

Odgovori 2 1

Igor

Svi ozbiljni protivnici. Ako Zvezda ne bude igrala 100%, moze ispasti od bilo koga 😊

Odgovori 9 20

Mailman

Moze neko od ovih albnaskih, Sutjeska ili Skendija

Odgovori 93 18

Smeker

Jako si duhovit, branitelju Kosova i metohije.

17 40

Montenegrin

E moj "poštaru"...da ne bješe Sutjeske, ne bi danas bilo ni tebe...sportski pozdrav...

8 19

Japanac

Mozda Lovcen

6 1

Joca

@Mailman - @Montenegrin sad ću da ti kažem nešto. Bitka na Sutjesci je obična laž I titova propaganda, I zapravo je bila deo operacije Schwarz koja je imala zadatak da uništi Dražine i savezničke snage na obalama Jadrana. Eto sad znaš istinu. Ti si vrv iz titograda...

4 0

Montenegrin

@Joca brate, krenuh nešto da pišem i, vjeruj mi, odustadoh...za sve si u pravu, pozdrav!

2 1

Pravnik

Sa kim partizai igra u prvom kolu kvalifikacija za LŠ?

Odgovori 25 10

Sima Saraga

sa Terzićem i Kokezom

8 2

Bulat

Jedini ozbiljni protivnici koji bi iziskivali puni angažman su AIK I Slovan Bratislava.Škendija bi bila nezgodna zbog atmosphere, ali je daleko od Zvezde po kvalitetu.Šerif može malo da se odupire ali I to je daleko od Zvezde.Sve u svemu sa Slovanom ili AIK-om bi bile ozbiljne takmičarske utakmice,ali svakako treba Zvezdu gledati već u trećem kolu.

Odgovori 33 2

Афористичар

Ако хоћемо у Европу било који од ових ривала треба да нам буде мало јачи тренинг!

Odgovori 26 2

Stefan Stankovic

Slovan,opet idemo na cetiri ekipe sa ppcetnim slovom S.Ponovo protiv Slovacke ekipe.

Odgovori 9 3

Risto

Ispadaju u prvom krugu...

Odgovori 3 20

Marelica

Gde ste vi billy na žrebu?

4 4

Zoca

Izbeci slovan I aik ovo ostalo je boranija

Odgovori 17 3

Sima Saraga

a ti grašak

3 4

Koga

Briga

Odgovori 2 3

Sima Saraga

Dobija burek

Odgovori 3 3

Mastoor

Како Арарат уопште учествује у квалификацијама када су били тек 9-.ти у свом првенству?

Odgovori 5 3

Chagrta

kako je Krsta bio selektor a nije nikad bio trener

10 3

Mastoor

Значи кажеш Кокеза им наместио

2 2

Teddy Bär

Skendija garant.

Odgovori 2 1

Trtr

Slovan i Serif mi deluju kao malo neugodniji rival, ali ocekujem prolaz u trece kolo! Nisu jaki protivnici, a i standardi su sada veci za Zvezdu!!

Odgovori 1 2

Crvena petokraka

Dobro bi bilo da dobijemo Ararat. Jermeni su nam duzni ostali kroz istoriju!

Odgovori 2 5

Familija

Redom rastavljaj ništa ne ostavljaj kidaj familijo

Odgovori 4 4

Sima Saraga

gaće

2 2

Zvezda Marinkova Bara

Skendiju cemo dobiti ali ih necemo dobiti.

Odgovori 1 10

0101010

Dajte da vidimo sa kim smo u grupi ove godine

Odgovori 7 1

?

Ili koga ce Saduva dobiti u drugom kolu!

Odgovori 4 6

Sima Saraga

Haha da bre sve poznavaoci fudbala brinu koga će u drugom kolu buhahaaa

3 1

Doria

Nije bitno...ajde za pocetak da prodjemo prvo kolo...

Odgovori 11 2

Emir

Nece ni prvo proci ha ha

Odgovori 18 144

Milan

Umesto da gradimo dobre odnose...bez obzira, pozdrav iz Subotice!

6 3

Kljajićevo

dobro Srbine neka si nam rekao.

6 4

Branko

Bas si smjesan.hahahaha

4 3

Deki

U bre, ala si ti zloban....

5 3

Andan888

Mislim da ce dobiti Sutjesku.

Odgovori 38 18

Milanista

Šerif ili Sutjeska iz Alb... Ovaj Crne Gore

Odgovori 114 25

Montenegrin

@Milanista - brao ti ga poltronu vučkov

5 13

Sahat Kula

odlicna fora.

11 5

Ns

Nema Vučko veze s ovim, vi se od 2006. čudno ponašate, naravno ne svi.

3 2

Mornar

Samo da si zdravo. Prvo smo mi pa Kosovo,sledeca ko ? Vojvodina, mozda Sandzak? Razmislite malo kako neće niko sa Vama. Pozdrav

0 2

Ns

@Mornar To je politika, to nema veze sa osecanjima. Ni Rs nece sa Bosnom pa ih drze na silu. Vojvodina hoce sa Srbijom, a i u Sandzaku ima puno muslimana koji postuju Srbiju.

1 0

* Sva polja su obavezna

Uživo: Glupost Žandera, penal za Olimpijakos - 1:0

Uživo: Glupost Žandera, penal za Olimpijakos - 1:0

Uživo: Glupost Žandera, penal za Olimpijakos - 1:0

Crvena zvezda u Pireju igra za evropsko proleće. Zadatak je jasan, ne sme da doživi poraz od Olimpijakosa, kako bi osvojila treće mesto u Grupi B i tako obezbedila nastavak evro sezone u Ligi Evrope.

Šakota: Tipična španska ekipa, imaju dobre šutere...

Šakota: Tipična španska ekipa, imaju dobre šutere...

Šakota: Tipična španska ekipa, imaju dobre šutere...

Poslušajte šta je pred duel Crvene Zvezde sa Baskonijom rekao trener srpskog tima Dragan Šakota.

Kako Budućnost može u Top 16 Evrokupa?

Kako Budućnost može u Top 16 Evrokupa?

Kako Budućnost može u Top 16 Evrokupa?

Košarkaši Budućnosti nadigrali su Galatasaraj sa 94:78 u 9. kolu grupe D Evrokupa, a zatim je Trento uz fenomenalnu partiju Alesandra Đentilea, koji je ubacio 37 poena, pobedio Arku sa 85:78.

SP klubova: Al Sad posle produžetka do četvrtfinala

SP klubova: Al Sad posle produžetka do četvrtfinala

SP klubova: Al Sad posle produžetka do četvrtfinala

Počelo je Svetsko prvenstvo u konkurenciji klubova u Kataru. Domaći Al Sad uspeo je da opravda ulogu favorita protiv šampiona Okeanije Jengena iz Nove Kaledonije i to tek posle produžetka.
Loading...