Paul Gilham, Getty Images

Fudbal

16.07.2019 / 00.40

Nejmar obavestio PSŽ da želi da napusti klub

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Harizana

Manutd

Odgovori 0 2

Real Madrid

Prelazi u Real sto posto, pazite sto sam vam rekao

Odgovori 7 28

wwwwhite

@Real Madrid - Sta ce da igra u Realu? levog beka?

31 2

amor i paz

Ne znam koje su mi vesti uzbudljivije , Sergej ili Neimar

Odgovori 33 3

Mihajlo

Opasno pranje para na Pogbi i Nejmaru,svake godine menadzeri bi da im menjaju klub.

Odgovori 36 4

Marko

Ovaj bi svake godine da menja klubove i da bude najskuplji. Mnogo je gori od Ronalda. Razmazeno matoro deriste.

Odgovori 53 9

AuroraMax

ma Ronaldo za ovog gospodin covek. Od zla oca, od gore majke 😂😂

5 0

k

Uopšte ne treba žaliti PSŽ ljudi su sami sebe potcenili i stavili interese jednog igrača ispred svojih (iako su mislili da je to isto).. Uvek treba držati do toga da koji god igrač da dođe klub je ipak iznad njega, a ako dođe neki igrač koji je iznad kluba, ili se tako ponaša, taj igrač i nije za taj klub.. Sami ste se namestili kao da je Nejmar veći od vas i ispao je veći jer ste želeli pare (od kombinacija) i sad jao loš čovek .. Ako! P.S. Ovo pišem kao totalni anti Nejmar navijač, šta više mislim da je ozbiljan igrač ali ga ne volim nikako možda čak najviše od svih igrača (da ga ne volim), a to ne smanjuje ni njegov kvalitet ni te užase koje je uradio PSŽu ... Srdačan pozdrav!

Odgovori 54 6

Sole rocker

Video je da ne može da bude prva i jedina zvezda u klubu , pa bi sad da ide negde drugde , gde to može da ostvari.

Odgovori 34 6

wwwwhite

@Sole rocker - Pa on da se nije ispovredjivao, bio bi ubedljivo najkorisniji igrac PSG-a. Vec sada, ima bolje goal i assist ratio od Mbapea i Cavania

6 1

.

Barsa neka da Kutinja, Malkoma i 30-tak miliona za Neja.

Odgovori 9 32

* Sva polja su obavezna

Žoze: Klop? Tamo su svi srećni, to su sjajne vesti...

Žoze: Klop? Tamo su svi srećni, to su sjajne vesti...

Žoze: Klop? Tamo su svi srećni, to su sjajne vesti...

Menadžer Totenhema Žoze Murinjo kaže da u zimskom prelaznom roku neće dovoditi nove igrače po svaku cenu.

Emeri odbio Everton, neće ni u Kinu

Emeri odbio Everton, neće ni u Kinu

Emeri odbio Everton, neće ni u Kinu

Doskorašnji menadžer Arsenala Unai Emeri odbio je ponudu da sedne na klupu Evertona, prenosi Marka.

Harden osmi najbolji trojkaš svih vremena

Harden osmi najbolji trojkaš svih vremena

Harden osmi najbolji trojkaš svih vremena

Košarkaš Hjustona Džejms Harden u duelu sa Orlandom postao je osmi najbolji trojkaš u istoriji NBA lige.

Novinarka teško povređena na hokejaškom meču

Novinarka teško povređena na hokejaškom meču

Novinarka teško povređena na hokejaškom meču

Tokom utakmice prvenstva Slovačke u hokeju između ekipa Banske Bistrice i Poprada dogodio se neprijatan incident.
Loading...