Matthew Stockman/Getty Images

Košarka

19.07.2019 / 02.57

Smailagić o Kariju, pretnji Kazinsa, Mutinoj ponudi...

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

probus

Alen čini mi se ima sve što treba da postane dobar košarkaš.Drago mi je što je rodjen u Beogradu to će mu verovatno pomoći da manje obraća pažnju na primitivce sa različitim arsenalom gluposti.

Odgovori 13 1

Romi

Zoranpn@ islamske vjeroispovjesti, ne muslimanske

Odgovori 2 0

Kobi

Srbin i Srbijanac nisu isto.. Srbin je pravoslavac a Srbijanac je i narodnost koja živi u Srbiji.. Nek momak igra za Srbiju al ga u medijima nazivajte Srbijancem..! Da nebi bilo kao sa Ljajićem.. Poštujte njihove ličnosti i oni će postovati državu u kojoj su rodjeni!

Odgovori 14 32

Portland TB

tesko je to telecoj glavi objasniti, mada mislim da je rijec o namjernim "greskama".

3 6

Dragan RS

Srbijaac nema veze sa narodnošću, to je geografski pojam.

7 2

DAVOR

Znam da je lapsus cisto da ispavim podatak iznet u tekstu jer i ovako nas je malo u NBA po talentima koj poseduje ova zemlja. Bice naedne sezone 5 igraca u NBA iz nase zemlje. Otisao Teo dosao Alen pored Bogdana, Jokica, Bjelice i Bobana.

Odgovori 7 20

Vuja

Pa dosao Guduric=6

31 0

Dragutin

Gudurić u Memfisu!

17 0

DAVOR

Eto hto da ispadnem pametnjakovic, mada i mene to nervira pa mi se to vratilo posred sujete kao bumerang.

5 2

djaps

Mali je mnogo dobro gradjen za kosarku. Jake noge i ramena, a skocan, dobar balans cini mi se... Podseca me na Drejmonda Grina... Strpljivo Alene, i srecno!

Odgovori 53 3

Miloš XI

Poslednji pasus je najzad demistifikovao razna pisanja, da će Smailagić odlučiti da igra za neku drugu reprezentaciju. Uz pravilan razvoj, eto nama četvorke za narednih 10-12 godina 👏

Odgovori 119 1

Dragutin

Kakva dilema kada je igrao za mlađe selekcije Srbije. Po FIBA pravilima ako se igrač nađe u protokolu jedne reprezentacije za neku utakmicu u pioniri a on je zauvek igrač te reprezentacije. FIBA ne dozvoljava kao fudbal da u mlađim selekcijama se igra za jednu, a kao senior za drugu reprezentaciju.

18 2

Xxx

Alen Smailagic srbin..dajte ljudi..

Odgovori 7 256

Xxx

ne blamiraj se...

189 2

There Is No Spoon

Ne odredjuje vera naciju, kao ni nacionalnost veru. Krajnje je vreme da se to shvati.

123 1

Boza73

Pink, Informer i ostala SNS glasila su za tebe pa te molim da napustis SK

85 0

Бања Лука Р. Српска

Звјездан Мисимовиђ, Сергеј Барбарез прави муслумани. Уосталом какве везе то има?

27 4

Zo

Ti najbolje znaš obzirom da si iz blizine video da li je sva kožica na mestu. Lepo je što si to sa nama podelio.

27 0

Бања Лука Р. Српска

Србин се пише великим словом.

20 8

Mile

vidi da ti ponognem oko razumevanja nacionalne pripadnosti,sve sto je na IĆ je srbin....svidelo se to tebi ili ne...to je tako.Srbin ima pravo da se zove i Alen i Samir itd itd i da se preziva Smailagic ...takodje ima pravo da bude neke druge religije a ne samo Pravoslavne...javi se pa da ti hos malo sto sta razjasbim prijatelju da nebi ziveo u zabludama i miki maus pricama tkz tito projekta.

12 16

Zoranpn

Sta nije jasno?Covek je Srbin muslimanske veroispovesti!

22 5

Aragorn

Mešate narod i naciju... i ne čudi sa obzirom da smo mi na pola puta od naroda ka naciji... pa svi ovde imaju problem sebi da objasne neke stvari.

8 2

* Sva polja su obavezna

Insinje spektakularnim golom presudio Romi

Insinje spektakularnim golom presudio Romi

Insinje spektakularnim golom presudio Romi

Fudbaleri Napolija pobedili su Romu u derbiju 30. kola italijanskog šampionata rezultatom 2:1.

Mesi i dalje pomera granice

Mesi i dalje pomera granice

Mesi i dalje pomera granice

Napadač Barselone Lionel Mesi na gostovanju Viljarealu u 34. kolu prvenstva Španije oborio je lični rekord po broju asistencija u jednoj sezoni.

Matiću dugoročan ugovor na Old Trafordu

Matiću dugoročan ugovor na Old Trafordu

Matiću dugoročan ugovor na Old Trafordu

Vezni fudbaler Mančester Junajteda Nemanja Matić produžio je ugovor sa klubom sa Old Traforda do leta 2023. godine, prenosi italijanski novinar Đanluka Di Marcio.

Hajduku izmiče Liga šampiona

Hajduku izmiče Liga šampiona

Hajduku izmiče Liga šampiona

Novi poraz Hajduka. Od kada su zaseli na drugu poziciju Splićani su vezali i drugi poraz i pali na peto mesto. Ovog puta poraženi su na Poljudu od Osijeka i sada imaju samo teoretske šanse za drugo mesto i plasman u kvalifikacije za Ligu šampiona.
Loading...