Gray Mortimore/Getty Images

Košarka

19.07.2019 / 15.14

Kuzmićevo stanje sve bolje

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

JA.CZ.

Са медицинске тачке гледишта, велика је ствар управо то што може да покређе све екстремитете и што је комукативан.

Odgovori 40 0

Владо Бања Лука

Само још једном да напоменем да су дежурни доктори-анестезиолози из Клиничког центра Бања Лука одрадили фантастичан посао, односно примарно збрињавање и интубирање повријеђених Кузмића и Илића који је био са њим у преврнутом Порше Кајену. Водећа повреда је била повреда главе и оток мозга. Такође, у пратњи других анестезиолога из Хеликоптерског сервиса РС је тог јутра успјешно пребачен на даљње лијечење у Београд. Лично познајем људе који су били дежурни ту ноћ и јутро... Драго ми је да се на крају све добро завршило.

Odgovori 148 0

MJ23

Vlado? Nacelnik klinickog centra!? Pa naravno da poznajes doktore u KCu :) ...doktore dobrodosao na SK! ;)

28 2

Šeba

Bravo.

Odgovori 82 0

XXX

Izdrzi Kuzma, ceka te mesto tamo gdje si ga zasluzio svojim postupkom!

Odgovori 71 11

Ministar

To sto ti pises je vec zavrseno i niko nece odgivarati uzalud se radujes punice vas Kuzma samo tako

17 2

JA.CZ.

Кузмиђ није возио, то је веђ утврћено, осим тога пошто нема погинулих, то је.велика олакшавајуђа околност, сад ја нисам правник да то у танчине објасним, али управо они тако говоре. Казни.ће сигурно бити и то драстичних, али евентуалног лишавања слободе било кога тешко. Биђе великих новчаних казни, па можда и трајног или привременог одузимања дозвола, али нешто више не. Тако кажу правници, али сада је ипак битније да се сви поврећени.успешно опораве.

22 2

XXX

@XXX - Ja.Cz trajno oduzimanje dozvole bi bila primjerena kazna, ali za onoga ko je vozio pa ko god to bio!

16 1

Peca basketaš

Jak je Ognjen, kremen kamen..da je rodjen u drugom vremenu znali bi ga kao Baš Čelika! Ne daj se faco!

Odgovori 57 2

Familija

Bori se kuzma

Odgovori 52 1

Dragutin

Hvala Bogu, hvala vrhunskim doktorima i osoblju UC! Jak si ti Kuzmiću i pobjeda u ovoj utakmici će doći, ali će trebati vremena. Izdrži Kuzmiću!

Odgovori 62 0

Miloš XI

Bravo Ognjene, najgore je prošlo 💪

Odgovori 53 0

* Sva polja su obavezna

Lakazet i Obamejang za drugi trijumf Tobdžija

Lakazet i Obamejang za drugi trijumf Tobdžija

Lakazet i Obamejang za drugi trijumf Tobdžija

Fudbaleri Arsenala slavili su u meču drugog kola Premijer lige protiv ekipe Barnlija rezultatom 2:1.

Petrovićev Saporo deklasirao Šimicu, Hirošimi derbi

Petrovićev Saporo deklasirao Šimicu, Hirošimi derbi

Petrovićev Saporo deklasirao Šimicu, Hirošimi derbi

Fudbaleri Hirošime slavili su u gostima u meču 23. kola japanske Džej-lige protiv ekipe Tokija rezultatom 1:0.

Ferdinand: Poređenje Megvajera i Van Dajka nije fer

Ferdinand: Poređenje Megvajera i Van Dajka nije fer

Ferdinand: Poređenje Megvajera i Van Dajka nije fer

Legendarni fudbaler Mančester Junajteda Rio Ferdinand smatra da su nepravedna poređenja Harija Megvajera i Virdžila van Dajka.

Tuhel: Ako ne pronađemo rešenje, Nejmar ostaje

Tuhel: Ako ne pronađemo rešenje, Nejmar ostaje

Tuhel: Ako ne pronađemo rešenje, Nejmar ostaje

Trener Pari sen Žermena Tomas Tuhel najavio je da će se Nejmar na teren vratiti naredne nedelje, ukoliko ostane u klubu.
Loading...