Lars Baron/Getty Images

Automoto

28.07.2019 / 17.04

Potpuna ludnica – pobeda Ferstapena, Fetel na podijumu!

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Maxxx

Hahaha gledaj misevi izasli iz rupe pa pisu ovde sve i svasta ahahahahha majko mila. Bas se Volf sekira za Botasa. Botas da se bori sa Luisom.... ahahahhahaha. Vama ne valja kad ima timskih naredbi, ne valja kad nema. Dalje, ovde se neki rasprd..i kao Luis je pogresio. Da Luis je pogresio na crvenim gumama po pljisku, a na zelenim je bio 4 sekunde po krugu brzi od Fetela, koje takodje bio na zelenim gumama. Tacka kraj. Sve receno. Kod Luisa su jedino mehanicari gresili, kao i strategija. Crvene gume po kisi. Da su tad stavili zelene....

Odgovori 0 0

Maxxx

Hahaha glesaj misevi izasli iz rupe pa pisu ovde sve i svasta ahahahahha majko mila. Bas se Eolf sekira za Botasa. Botas da se boribsa Luisom ahahahhahaha. Vama ne valja kaf ima timskih naredbi, ne valja kad nema. Dalje, ovde se neki rasprd..i kaonLuis pogresio. Da Luis je ppglesio na crvenim gumama po pljisku, a na zelenim je biob4 sekunde po krugu brzi od Fetela takodje na zelenim. Tacka kraj.

Odgovori 1 0

dr Lektor

Toto Volf se kao nervira kad je Botas izleteo, a u jednom trenutku govorom tela odnosno stisnutom pesnicom kao da kaze ''dobro je, sada sigurno nece biti borbe za titulu''. Najengleskiji Nemac koji je ikad postojao.

Odgovori 6 4

dr Lektor

Zasto je Hamilton kaznjen? Mislim, ako nije prosle godine za istu stvar, zasto sad? A da, prosle godine bilo borbe za titulu jedno vreme.

Odgovori 5 6

dr Lektor

Maks iz trke u trku pokazuje da je najbolji vozac sveta. Honda napreduje, cini mi se da ce sledece sezone Red BuL imati konkurentan bolid za titulu.

Odgovori 4 9

GordonF.

Zar ti nisi navijao za Fetela!? Inače, Mercedes je svojom očajnom taktikom poklonio Maksu pobedu! Niko nije objavio da je Hamilton bolestan i da je Okon trebao da vozi umesto njega,( tek da znate)!

6 2

dr Lektor

Kakve veze ima za koga navijam sa ovim sto sam napisao? I kakvom bre taktikom, covek se dva puta obrtao na stazi.

2 4

GordonF.

Maks iz trke u trku pokazuje da je najbolji vozač sveta!!! Jedanaest trka, Hamilton sedam pobeda, Botas dve, Maks dve! Po čemu je najbolji vozavč Maks , DOKTORE!? A ko nije izletao sa staze sem Fetela koji je vozio četiri sekunde sporije od Hamiltona koji je pritom bio i bolestan! I još nešto, zašto najbolji nije obišao Botasa ili Hamiltona,( trku je dobio kroz boks, sasvim regularno ali bez nekog umeća)!

3 1

dr Lektor

Daj covece slusas li sebe? Ferstapen vozi za Red Bul, Hamilton za Mercedes! I za tvoju informaciju i dalje navijam za Fetela, a za Ferstapena necu nikad jer mi se kao licnost uopste ne svidja. To ne menja činjenicu da je najbrži vozač na gridu.

3 2

VR46

Najbolja trka u zadnjih 15 godina. Od sad, bi trebalo zabraniti F1 trke po suvom i da se voze samo u vlaznim uslovima.

Odgovori 9 4

civi

Le Kler, najveći promašaj Ferarija u Povijesti!

Odgovori 4 23

GordonF.

Zaboravio si Fetela!

6 14

MJ23

Zasto vam je nekad FerStapen a nekad FerŠtapen?

Odgovori 12 2

Edukacija

Sve je to normalno drugari 😊 cemu tolika mrznja. Ja gledao trku sa zenom pojeo kilo cipsa ludo se zabavio i molim se da i sl bude var upila kao ova , a ko je bolji i to me briga dokle god je zabavno kao sto je ova trka bila. Iskreno navijam za Vetela ali mi je na prvom mestu dobra zabava na stazi pa sce ostalo. Cak nisam ni bio razocaran sto startovao 20 jer mi je to davalo nadu da ce da bude bar u nekom smislu zabavno kao sto i jeste 😊😊😊

Odgovori 14 2

Да Да

Каква трка!!...премотао сам још једном да одгледам одмах по завршетку... Па да ремозирамо...Мерцедес је доста грешио и плус срећа им је окренула леђа( било је више и време, с обзиром да им је све већ дуго ишла под руку ). Ферари је сем добрих одлука у стратегији био просечан али такав је целу сезону или испод просека... Ред бул, тј пре свега макс...сазрео је што је и сам рекао и не можете да га поредите са леклером који је фактички у првој сезони са компатабилном болидом за високе позиције...По мени ће шарл брже извлачити поуке него макс и мислим да се између њих јавља озвиљно ривалство у будућности. Строл, Кјат, Кими сјајни...па и Саинц није био лош дуго се држао... Фасцинантно је колико је публика била против мерцедеса, једноставно немају још поштовање а за то им треба немачки возач у сребрним стрелама... Казна за хамилтона оправдана, било је и време да казне мечку коначно да схвате да нису недодирљиви. Ботас, Гасли и Грожан дефинитивно их мењају или одлазе из Ф1. И да, колико год нисам љубитељ стрела( чак шта више), већ дуго их пратим и знам да ће у Мађарској донети одговор за ово данас. Коментатори навијају за ферари ма колико покушали да то сакрију и буду објективни али су бољи неко многи други инострани који од обичног претицања под дрс-ом праве халабуку као да се догодило чудо. Мени су они супер, опуштени су, зезају се, умеју да буду помало и оштри али добро. Уосталом за кога и да навијају него за највећи тим у историји аутомобилизма Скудерију Ферари ( Доћи ће опет наше време само будите стрпљиви). 😉😉

Odgovori 25 6

Andrej

Ljudi, ajmo se samo sloziti da je ovo bila jedna sjajna trka, ovo treba F1, ovo!Ne volim Maxa i to je eto kod mene tako, ali scaka cast za decka napravio je i on gresku ali u ostalih 63 kruga, sjajan!Lekler po meni nema iskustva dovoljno a i srece, ali mislim da nije na nivou Maxa, Mercedesa pa i Fetela kada je y formi.Fan sam Fetela od pocetka, vozio je ok, nine to dobro ali sa 20 na 2 poziciji, lepo a i bitno za samopouzdanje jako.Madjarska odgovara Ferariju, Fetel je tu i uzeo povedu 2015, mozda je posle podinuma konacno vreme i za pobedu, cidecemo!Sve u scemu uzivajte dok mozete u ovakvim trkama!

Odgovori 17 4

M.M.

Ovo danas je bilo sve samo nije bilo trkanje. A mi pokazujemo koliko smo bolesna nacija kad ovo nazivamo dobrom trkom gde se slupalo deset vozila pa jos u komentarima citam kad bi i sledeca trka bila ovakava. Pa sta mogu da kazem osim bolest ali teska

Odgovori 12 31

Corli

Pa u neku ruku ovo i jeste trkanje, steta sto je mnogo vozaca izletelo, ali ovo jeste trkanje, pravo umece je danas bilo potrebno da se zavrsi trka

14 3

Djura Beton

Pa bila je extra trka, izuzetno uzbudljiva. Pravi vozački test, sve je došlo do izražaja, umeće vozača u otežanim uslovima, taktike i reakcije timova zaista izuzetno uzbudljiva trka. A nazivanjem cele nacije bolesnom je više nego bolesno.

5 4

XXX

@M.M. - Nije ovaj sport za tebe! Prati nesto drugo od danas imas zabranu da pratis f1!

3 5

M.M.

XXX sve cu tebe da poslu sam posto si veliki poznavalac F1. A samo me zanima ko je pokazao umece od svih vozaca ama bas niko jer se svako okrenuo bar jednom jer u ovim uslovima nije ni moglo drugacije,samo je sreca igrala veliku ulogu da ne udaris u zid. Jedino Fetel kao tetkica dok je bilo vlazno da se ne pokvasi. Oduvao ga Kimi u onom koritu nije mogo da mu pridje vise od pola trke,e a kad se osusila staza stavio nove meke gume obisao je jadni MClaren i Toro Roso a ispred njega se slupalo deset vozila i eto ga veliki vozac,jer to umece odgovorite mi.

6 2

No name

M.M Trka se ne vozi 2-3 kruga vec se vozi 64. Fetel nije imao potrebe da daje gas kad su svi izletali.

4 2

M.M.

No Name: Fetel ne zna da vozi pokisi zato je vozio kao tetka,jer ako si trkac ako te radi adrenalin vozis uvek agresivno testiras svoje granice i granice bolida.

5 2

No name

M.M Jel fetel ne zna da vozi po kisi. A da svi zaboravljaju njegovu prvu pobedu u toru rosu po kisi i njegovu prvu pobedu u red bulu po kisi. Opste je poznato da ferrari nije dobar po kisi. Retko ko je uspeovao da pobedjuje sa ferarijem u kisi. Takodje fetel je imao problem sa turbom u trci.

1 1

M.M.

No Name: samo dve pobede po kisi od tako duge karijere u F1,i to jedna u Toro Rosu pa sve ti je jasno isto kao sto je na ovoj trci Toro Rosu dosao do podijuma iskoristio covek karambol na stazi,tako je i tada Fetel kao tetkica,lagano da se ne pokvasi a ostali ne izlete sa staze

1 3

No name

Evo primera koliko ne znas u toru rosu je dosao do pobede sa pol pozicije tako da je on vodio celu trku. I ja sam naveo kao primer te dve trke da je pobedjivao po kisi, ali ima ih jos. Gde je bio hamilton te dve trke????

1 1

MVK12

Zanimljivo da Max odjednom vozi bez gresaka kad nema kolegu kao Ricciarda. Mogli bi staviti Ocona za 2020 pa da vidimo

Odgovori 13 1

Kuntas

Iskrene cestitke Ferstapenu na osvojenom prvom mjestu i trecem mjestu u ukupnom plasmanu .Malo je nezrelo napisano " sumrak Mercedesa " , neznam zasto je sumrak , kad imaju ogromnu bodovnu razliku nad konkurencijom i nista nije strasno . Komentatori strke nisu se ponijeli profesionalno , blago receno !

Odgovori 20 6

S.Nemanja §93§

F3 dobro si primetio ovu trku mogu da okarakterisem kao trku u kojoj nije pobedio najbolji nego manje lošiji

Odgovori 13 6

SM1999

obrisi molim te taj sveti broj sa svog pseudonima brukas ga ovde smesnim komentarima ocigledno gledas i gp i ovo od juce pa ko je trenutno najbolji za njega i navijas a zapravo pojma nemas ni o jednom sportu ni o drugom...

4 6

S.Nemanja §93§

Smešan si dečko od tebe znam pet puta više o svim sportovima a 93 nisam stavio zbog markeza

3 3

S.Nemanja §93§

Kladim se da si f1 i motogp počeo da pratis 2013 kad su markez i fetel osvojili titule pa si računao da će nastaviti sa osvajanjem ali greška isprečio se Luis s mercedesom

4 6

SM1999

ma jok stavio si ga onako slucajno kao prvo ne navijam ni za koga u formuli samo u gp za mm u pobedi ili porazu a ti da nesto znas nebi lupetao da je hamilton najbolji vozac svih vremena posto nije mnogima ni do clanaka ali opet ti kazem veze nemas ni o jednom ni o drugom...

0 4

S.Nemanja §93§

Ajde nadji mi gde sam napisao da je hamilton najbolji svih vremena

2 1

Alex

Joj kako me Hulk iznervirao,znaci i za nas malobrojne navijace renoa tracak nade,mislio sam evo ga podijum najzad a on rob zakuca se u zid u svojoj zemlji pred svojim navijacima pa znaci...

Odgovori 11 3

f3

Interesatno svi mrze mercedesa svi su bolidima udarali onu reklamu mečke pa i po ceni ostajanja u pesku!!!

Odgovori 10 4

f3

Ova trka treba biti bez komentara Ova trka pobedio ko najviše sreće imao ovo nema veze sa umećem svi su izleteli Al neko imo sreće sa nesrećom drugih ko rulet ...neko se vratio posle sletanja a neko ne pa zar verstapen se nije okretao po stazi kao i svi ostali...

Odgovori 12 2

XXX

@f3 - E bas ovo ima veze sa trkanjem ! F1 se na zalost svela da jedino u ovakvim dolazi do izrazaja vozacko umece i sposobnosti, sve ostalo je 85% bolid i 15% vozac!

3 2

f3

Ova trka treba biti bez komentara Ova trka pobedio ko najviše sreće imao ovo nema veze sa umećem svi su izleteli Al neko imo sreće sa nesrećom drugih ko rulet ...neko se vratio posle sletanja a neko ne pa zar verstapen se nije okretao po stazi kao i svi ostali...

Odgovori 6 1

Maxxx

Ahahahah pazi ovo....sad se pojavljuju nickovi koji su nestali tacno pre godinu dana kada je Fetel zavrsio u zidu (jedan od njih je ovaj "hahahaha"....mada je on koristio preko 20 nickova tada). Tada je bilo samo 40 komentara i evo sada izlaze iz rupe ahahaahahh. Drago mi je sto su se uverili u ononstobsam im pisao da Fetel te 2018 sa boljim bolidom nece do titule. Katastrofa kakvi ljudi. Godinu dana citaju i ne smeju da pisu. Koja sujeta. Kalve veze ima ko pobedjuje....pisemo svi pobogu ljudi.

Odgovori 14 5

g-drive

Le kler je drugi grozan ili krashan.baku u tvrdzavu, monako hteo kroz ogradu, ovde u joni wokera, kakav blam, verstapen je za njega klasa i po do dve iznad!

Odgovori 4 8

Mati

Kakva Trkaaaa..

Odgovori 10 4

Gasolina

Verštapen je za le klera tata.on bi u onom ferrariju luisu zadavao velike probleme. A ovaj hari poter nek uzjaše metlu.

Odgovori 18 15

Civi

Preporuka celnicima F1. Prije pocetka svake trke organizirat ples na kisi da bi dobili uzbudljivu trku ili ce zanimanje za trke biti sve manje, jer ovakva formula malo koga zanima. Zato vracevi i ples za kisu i to je to.

Odgovori 10 6

Rango

Dobar ovaj "ekler", mister craš, koji bre le kler koji crni vrani.

Odgovori 7 11

Nenad5

Prvo, vrhunska trka! Konacno! Ko god da je pobedio, trka bi i dalje bila vrhunska! Drugo, komentatori. Kome se ne svidjaju, nek potrazi stream ili nek ugasi ton. A ima i f1 apl pa platis i gledas prenos. Tako da, ostavite se njih! Oni ljudi rade svoj posao i poseduju vise znanja o svom poslu i f1 od svih nas. Trece, Max je konacno sazreo i Mecka treba da ga se pripazi do kraja sezone. Nista nije gotovo. Iako navijam za Crvene, njih ne vidim kao konkurente Meckama. Ove godine. Sve u svemu, vrhunska zabava 2 sata, jedva cekam petak i Madjarsku! Sportski pozdrav!!!

Odgovori 18 22

GordonF.

Stvar sa komentatorima je u tome što ne rade svoj posao nego otvoreno navijaju,( pa onolika radost zbog Hsmiltona)!? Njihov posao je NEUTRALNO komentarisanje a ne euforija što se neko okrenuo na stazi ili je kažnjen! Maks jeste sazreo ali greška u timu Mercedesa mu je poklonila pobedu,( prvih 20 krugova nije ni prišao Hamiltonu)! Inače naredna trka odgovara Ferrariju i Red Bulu ali dečaci, BEZ EUFORIJE!

16 8

kimi

@mihail..da u pravu si sad gledam reprizu..prvi ulazak u box traje cela večnost..na kraju ekrana vididim deo boxa alfe..mehaničar nema gumu i čeka iz boxa..zetnuli ga.

Odgovori 13 1

Slavisa

Tacno Kimi da je u Ferariju bio bi 60 70 bodova iza Vettela kao i uvek... tako da dobro ide Ekleru iako je fokus na Vettelu uvek

Odgovori 15 6

mihail

@Slavisa - zaboravio si da je Kimi završio sezonu na trećem mestu!

6 1

Dejan beli

Dzabe ovo sve,Ferari nikad nije bio gori nego sa ovom posadom.Ko god je gledao danasnju trku Mogo je da zaključi da je Vetel foliranti,kako danas moze po ovakvim uslovima da ostvari dobar rezultat,i da u 5 kruga stigne i pretekne trojicu,i posle silnih pit-stopova dodje do drugog mesta,a cele sezone mrlja,znaci nece nema druge.Nego moramo da trpimo ovog Hamiltona,i da iz godine u godinu f1 gubi svaki smisao....

Odgovori 13 39

Edukacija

I kisni je proklizao 😉 bilo je ludo nezaboravno kao na vasaru... 😊

Odgovori 24 5

kimi

kimi je imao novu cpec. motora, turbinu i mgh-u, a vetel upravljacku elektroniku motora..zato kazem da je bilo malo srece bio bi na podiumu..ali dobro je bice u madjarskoj konkurentan, jedino sto je shasija korito i tu nemoze se nishta

Odgovori 15 1

Ralf

Napokon da Ferari iz nicega izvuce nesto..danas su imali brzinu i strategju sve se poklopilo napokon i za njih...zao mi je Leklera i Botasa a za Luisa i on je samo covjek

Odgovori 37 5

Goran

Moji komentari na konto losih kimentatora naravno nisu objavljeni Voleo bih da sa + ili - ocenimo njihov "rad"

Odgovori 57 6

Џо

исто се и мени дешава,просто више него дегутантно навијање за ферари,а против Хамилтона,поготово оно њихово радовање када је Хамилтон излетео.Стварно су коментатори дно дна.Навијајте за кога хођете,али док коментаришете будите објективни.

45 17

Zoran

Dzo ti si samo zaljubljen u Hamiltona pa ti se sve to samo tako cini. Znas kako kazu, ljubav je slepa..

9 23

Џо

Зоране грешиш буди објективан,ја навијам за Меларен,али ови коментатори су страшно острашђени навијачи ферарија као и ти

26 4

kimi

'zao mi eklera' zao mi eklera''....sta bre zao??..vozi top bolid a izgleda da nije ono sto su svi drvili da je..od njega brzi bi bili i kvjat i lando i sainc i albon..a kimija da ne spominjem..tvrdio sam i jos tvrdim da ekler je preforsiran..nista vise!

Odgovori 11 29

John Doe

Veze ti nemaš!

15 7

kimi

eklwr je prenaduvana priča..ništa bolji od krašana iz haas-a..azejrbeđan u zid..monako u zid..nemačka u zid..ti imaš veze vidim..al u vodobodu..ili u infostanu.

5 6

Zoran

Kimi brinem se za tebe kada pomislim da ce Raikonen jednoga dana otici u zasluzenu penziju.

4 14

kimi

nece!!..vozice do 50-te, a posle mogu samo da dajem podrsku mad maxu!

9 1

Stefan91

Ja sam sokiran kolicinom cinizma medju fanovima mercedesa! Ti isti navijaci su se bukv smejali Ferarijevoj nesreci tokom kvalifikacija i sad prebacujete suprotnoj strani sto se raduje. Inace jedan od vas je spomenuo neku karmu. E pa karma se i desila! Prosle godine je Fetel izgubio trku danas je Hamilton sto svojim sto timskim greskama. Ne mogu da opisem koliko mi je zao Leklera sto ga je kostala njegova prevelika zelja za pobedom i u neku ruku neiskustvo, da je samo 10 m ranije pustio nogu sa gasa ne bi zavrsio u ogradi. :/ Na kraju dana ipak je ovo bila jedna od najboljih trka u F1.

Odgovori 26 39

S.Nemanja §93§

obzirom da botas nije završio trku ništa hamilton nije izgubio jer ako misliš da max a pogotovo fetel mogu da ga stignu onda ne znam sta da ti kažem

35 5

Zoran33

Stefane, takodje u svakom komentaru ljubitelja zivota i dela ispirsovano istetoviranog engleza sa kul frizurom, bilo je ismejavanje Fetela kako ne zna da vozi pod pritiskom?!! Fetel je prosli put napravio jednu gresku i skupo ga je kostala,Luis danas ..pa ko ce ih sve izbrojati..

6 15

Maxxx

ahahahah zoran 33 izasao iz rupe ahahahah....ljibitelj gejtela

3 0

Maxxx

koliko mrznje i zlobe kao i rasizma u svakom komentaru ovog klo..ra zoran33. Pati i gledaj sestu titulu, a Fete ne zna da vozi pod pririskom

3 0

Stefan91

Nemanja ja pratim formulu jos od ere Sumahera i Hakinena tako da vrlo dobro znam da je Hamiltom bolji od Fetela i plus ima najmocniji bolid. Sto se tice Verstapena siguran sam da bi pobedio Hamiltona kada bi nekim slucajem vozili za isti tim.

1 1

Honda

Komentatori nisu mogli da sakriju svoje odusevljenje kada je Hamilton pogresio i kada je kaznjen, sve pod plastom brige za zanimljivost trke i takmicenja.

Odgovori 83 38

Miknir pg

Svako normalan navija protiv njega.

34 45

Familija

ceo svet danas navija protiv mercedesa i hamilton jer je on već osvojio ovu sezonu posle prvih pet staza čak i u britaniji ima sve više pristalica fetela i ferarija od Hamilton i mercedesa

16 21

Boze

Mislis konacno je kaznjen.Jednu su mu cak oprostili spora voznja pod sig.vozilom

12 34

Boze Boze

Posto vidim da mecke poraze ne umeju priznati napisacu samo jedno i onda se pokrite usima.NA JUBILEJ U NEMACKOJ DA PUBLIKA TOLIKO VOLI KADA MERCEDESI POSRNU TO JE STVARNO SRAMOTA .IZVIZDATI SVOJ TIM .Zamislite Rosija da u Mudjelu tako ismevaju Nemoguce.Lepo sam ja juce rekao brkica bi pobio celu nemacku da vidi ko mu vozi bolid.Samo ste osetili da ste od krvi i mesa i da niste nedodirljivi.A uvek sam tvrdio da ni Fetel ni Hamilton neznaju voziti pod pritiskom.

6 38

DamjanZ

Meni je mnogo drago zbog Kvjata, momka su bukvalno sahranili, istjerali iz F1 i evo ga god dana kasnije na podijumu. Izbacili su ga red bulla samo par trka posle 2 mjesta. Vratio se i svaka mu čast. Mozda momak mnogo psuje ali daleko od toga da je los vozac i da ne zasluzuje mjesto u ovom karavanu, a ovdje su da voze ne da pricaju.

Odgovori 30 1

Pera

za 70%vozaca tamo, dani je profesor voznje

5 0

Miloš XI

Žao mi je Botasa, nije zaslužio onakav kraj ozbiljnije trkačke karijere...

Odgovori 22 8

rade PG.

Gledam samo koliki je potencijal Maks Verstapen, decko je u uslovima gdje su sampioni ispadali, cijelo vrijeme kontrolisao situaciju prijetio dominantnom mercedesu dok je bio iza , niti jednog trenutka nije se osjetila nervoza u njegovoj glavi, nepogresivo ide ka vrhu, sjajna trka !

Odgovori 48 8

tupan i glupan

Bravo za komentatore!!!

Odgovori 33 15

Auslander

UBEDLJIVO NAJZANIMLJIVIJA TRKA U POSLEDNJIH 10 GODINA!!!!! Moji omiljeni vozači nisu osvojili ni bod ali ne žalim, Formulu pratim 40 godina i slobodno mogu da kažem da je u tom razdoblju malo bilo ovako zanimljivih trka. Predlažem FIA da u pravilima propiše da svaka staza mora da ima integrisane prskalice za veštačku kišu. Pomoću softvera omogućiti da se pale i gase nasumice i da trajanje bude nepoznato timovima, navijačima i vozačima!!!! Dobićemo neviđeni spektakl!!!! Haos u boksu Mercedesa i 40ak sekundi tamo-vamo tumaranja kada je Hamilton nenadano uleteo, NEPROCENJIVO!!!!

Odgovori 37 13

S.Nemanja §93§

to ste vi više volite tuđu nesreću nego svoju sreću

13 20

Montoya

Za debakl Mercedesa najodgovorniji Wolf i ekipa.Umesto da kao i obično kad imaju 1 i 2,konzervativno odvezu trku i obave redovnu zamenu guma,shodno trenutnim uslovima na stazi,dozvolili su da ih navuče ferari i Lekler,prelaskom na meke gume za suvo.U tom momentu Lekler ne gubi ništa dok je mogao mnogo da dobije.Mercedes je odgovorio istom strategijom za Luisa i naravno pogrešio i od rutinske pobede Hamiltona,čoveka ni krivog ni dužnog bacili na začelje.Ono što fascinira to je Luisovo umeće da se dva puta čupa i vraća na stazu,a ostali poput precenjenih Leklera i Botasa ostajali mometalno zaglavljeni u pesku!

Odgovori 23 27

GordonF.

Apsolutno TAČNO!

2 0

mihail

Neko napisa “žao mi Leklera”. Dečko je ok. , u nekim trkama nije imao sreće, negde ga “prodala” ekipa, negde sam grešio (sve sastavni deo trkanja). Ne može se postati šampion stalnom kampanjom mondenski krugova. Eto, meni je žao Botasa iako nisam njegov navijač.

Odgovori 15 9

Cane Rubio

Luis najbolji vozac trenutno i osim Sene mu nema ravnog. Stvarno mi nisu jasni ovi likovi koji se samo bave mrznjom prema Mercedesu. Niste fanovi vec hejteri. Ne kvarite dozivljaj ovako mocne trke. Bravo Strol, bravo Kvjat! A izjaviti da Luis ne zna po kisi vozit samo pokazuje osnovno nepoznavanje ovog sporta.

Odgovori 36 35

Sister

i ti se baviš mržnjom prema ferariju

22 13

Max

zaboravi da pomenes Sumahera

12 5

��

Neko je hteo "namerno" ili "slucajno" da upropasti 125-ogodišnjicu Mercedesa u Auto Sportu. I to baš na domaćoj stazi. 🤔

Odgovori 12 20

Pera

pa.su narucili kisu, naredili hamiltonu da se dva puta okrene na stazi i zapretili botasu pa je morao da se slupa... jasno kao dan

2 5

Alex

Verovatno Bog. Zato što je poslao kišu. Ali hvala mu,gledali smo extra trku.☺

1 5

Aleksandar

Da nije Rozberg poslao svoje ljude da okreću Luisa po stazi kao što su mu kvarili motor da Niko pobedi...

1 1

libelula

Kako bi tek u sportskom smislu izgledalo da “crni konjić” u Madjarskoj uzme dva mesta na podijumu...a inače će ionako doći 30 000 “tifoza”.

Odgovori 7 15

Goxy

Nema od toga nista, vec sledeca trka bice hladna kofa vode za ferarri i red bull.

12 7

kimi

toooooo brate rusineee...a da nije ono izletnje kimi bio bi na podimu..bržii je bio od vetelinke!!

Odgovori 25 5

mihail

@kimi - mislim da ga je ekipa zadržala predugo prilikom prvog ulaska u boks.

18 1

Darko

Kakvi pristrasnost komentatora sa SK,reći da je Botas izgubio šansu za titulu je u najmanju ruku smešno,čovek nikada nije bio konkurent Luisu,jednostavno je za tri klase slabiji vozač.Zatim njihovo forsiranje Leklera da je čudo od vozača a ima bar pet mladjih vozača koji su mnooogo bolji od njega!Koliko je Luis dobar vidlo se kada se dva puta kao mačka izvukao iz peska,na tome bi mu zavidio i sam Mark Markez.Pri tom se na kraju čude kako ne pretiče na začelju,zaboravljajući da je dva puta izletao,menjao krilo i uništio balans bolida,pritom i pretrpeo ozbiljna oštećenja!

Odgovori 24 7

Zoran33

Deco tebi nije dobro, i to ne kazem samo zato sto navijas za Luisa.Botas nije tri klase slabiji vozac, nema u f1 pet mladjih vozaca koji su bolji od Leklera i Luis je imao srecu, a ne neko umece, da pri okretanju nije zakacio ogradu ili vecim delom ostao u pesku.

1 10

Maxxx

ahahahah koliko minusa ahahhaha. Koliko si ti n3srecan covek i koliko mrznje ima u tebi

4 0

Sava

Danas je "veliki dan" za sve ferarijevce kao i komentatora Pavla zvanog "medjutim"!Danas im je Nova godina,Božić,Uskrs i Krsna slava .Luis je "opravdano"kažnjen,nije pobedio,pa njihovoj sreći nikad kraja,euforija do neba,pa likujte to se dešava jednom u deset godina,već u narednoj trci sledi brutalno otrežnjenje!

Odgovori 32 77

Dedino ...

o čemu ti pričaš??? F1 je u vlasništvu mercedesa.za ovaj prekršaj svako bi dobio drakonsku kaznu a Hamilton sramnih 5 s

18 21

hahahahah

pa jeste imaju srecu svi zato sto hamilton lomi sve na stazi hahahahahahah

11 8

Moaner

Inače Sava je STARI navijač Mercedesa i Hamiltona tako da ga je ovo danas potreslo 😁

13 2

Puz

realno gledano sve je moguce ali tesko je ocekivati da Mecka potone kao Ferari u drugom delu sezone prosle godine. Ozbiljna je to masinerija, ali ne bi valjalo po sezonu da se sad nabriju i unistavaju kao prosle god. Mislim da Luis nije u formi u kakvoj je pre bio

15 1

Goxy

Pavle tzv komentator moze samo da gleda u semafor, nista drugo... tamo.mu sce pise i ko je tata i mama isve i svja...

12 5

S.Nemanja §93§

Nadam se da ste sad srećni i zadovoljni uživajte dok možete jer će Luis već na sledećoj da vas pregazi

Odgovori 32 59

No name

Tako ste rekli i za ovu trku

18 13

Kornjačin vrač

Posle rijetko zanimljivih trka u Austriji i Britaniji ocekivao sam opet standardno smornu trku, a ispade najzanimljivija trka dugi niz godina unazad. Samo da nastavi ovako.

Odgovori 57 7

Massa 2008 Šampion

Gasli se može pozdravit od Red Bulla

Odgovori 53 3

Marko Rosic

Kad bi svaka trka bila kao 30% ove...

Odgovori 35 1

Liman 4

Ovakve trke dižu gledanost, uživao sam od prvog do poslednjeg kruga.👍

Odgovori 31 2

kiza

Kimi je car, moze da vozi i onaj traktor sto izvlaci slupane bolide uzeo bi poene

Odgovori 80 7

S.Nemanja §93§

Nadam se da ste sad srećni i zadovoljni uživajte dok možete jer će Luis već na sledećoj da vas pregazi

Odgovori 18 43

SM1999

pregazice ih mozda snaga mercedesa stavi luisa van mercedesa i dobices sve isto npr zameni kimija i njega i bice sve veoma verovatno isto pa i max moram reci imam neki osecaj da kam bi bio u mercedesu i bez timski naredbi da bi pojeo vozacki lewisa ali polako red bull i honda je veoma opasna kombinacija konacno nesto dobro i za vettela zasluzio je ovo...

3 11

Miknir pg

Goran Njemacka publika mrzi njemacki tim? Pametnom dovoljno.

Odgovori 23 17

Massa 2008 Šampion

navijali su za Fetela i Hulkenberga

34 2

BostonCeltic

To je maxova bezobrazna publika

4 1

Stoks

Što reče moj prijatelj, treba da polivaju stazu pre svake trke. Kao travu pre fudbala.

Odgovori 33 5

Lačal

Volim automobile, ali ne pratim automoto. Nemam pojma o čemu se radi.

Odgovori 4 33

Botas

Da je vise ovakvih trka Formula bi bila medju najgledanijim sportovima

Odgovori 42 2

Slobo

Dobra trka ,mercedes se previse osilio i prosao bas kako i treba Max odlican zao mi Leklera mislim da je mogao do pobede,Kimi sta radi sa onom alfom cudo ,Vetel sampionski objasnio botasu kako se obilazi strol u krug i po,a ne deset krugova i zid....

Odgovori 76 13

Puz

u pravu si da su se osilili, taktika je pobediti po svaku cenu, inace bi malo hladnije glave, bar jedan ponovo bio na podijumu. Stos je sto ce Mecka iz gomile pogresnih odluka danas, verovatno izvuci pouke...

15 1

Spartacus

Iskreno nisam se ovom rasporedu na čelu trke nadao mislio sam da Verstappen može ali Vettel i Kvyat potpuno iznenađenje za mene iskreno ali pozitivno Mercedes debakl

Odgovori 48 3

Goran

Grosjean i Magnuson svaku trku se kucnu sa gumama kao da kažu živeli ajmo dalje hahahahahhahaha

Odgovori 114 1

Marko

ahahahahaha,a vala da znas da si u pravu, svaku trku nazdrave.....

37 1

Familija

Kada vremenski uslovi nacine trku zanimljivom dobro bi bilo da se trkaju stalno ali nije tako mercedesov bolid je klasa za sebe inace bilo je vise preticanja i pomeranja na tabeli danas nego sto ce biti za celu sezonu

Odgovori 38 4

Puz

Evo Mercedes na jubilej dupli krompir, kako su prosle godine od ove trke krenuli uzbrdo, sad moze da se okrene sve naglavacke. A pospani Max dva puta zaspi na startu i oba puta pobedi. Po ostale bolje da startuje dobro 😂

Odgovori 44 22

Reljoza PG

Vozači dana komentatori SK

Odgovori 58 11

Rkoma

Najbolja trka posle Kanade 2011?

Odgovori 33 2

Marko

Odličan je bio i Brazil 2012.

1 1

PredragM

Odavno mi ćemo telo nije bilo u grču gledajući trku . Ovo je ono što bi F1 trka trebalo da bude !

Odgovori 58 2

Real Madrid

Najbolja trka ikada svi su bili podjednaki sto je bilo super, svi su mogli do trijumfa, svaka cast za Fetela bravo za Ferstapena, Hamilton neocekivano dosta grijesi, Lekler sam sebi upao u stomak ponovo, Kvjat vozac dana

Odgovori 44 9

Av Gra

Neka se raduvaat malce od ferari inaku ke dobijat srcev udar..

Odgovori 16 4

Dallas 77

Maks Ferštapen...miks Šumahera i Sene, plus luđačka publika Holandeza !!!

Odgovori 32 11

Dallas 77

...ima ljudi koji su govorili da posle pogibije Sene više ne prate F1, mislim da su i ti sada dobili "razlog" da opet gledaju trke

8 4

Dallas 77

Honda ??? Gde je dokaz da su napredovali ??? Dve godine tragikomedije u Meklarenu sa Alonsom, prošle godine prosek u Toro Rosu, Rikardo beži u fabrički Reno, zbog dolaska Honde u Red Buk, Meklaren spektakularan sa Renoovim motorom u odnosu sa Hondinim motorom, Gasli prosečan, kao što bi bio i Kvjat, Albon i svi drugi, a Ferštapen dve pobede, ispred oba Ferarija u generalnom plasmanu...ako u Moto GP nije do Jamahe, ovde nije do Honde...šta bi Maks radio u Mercedesu ??? ...a u Ferariju, uz svoju publiku plus Ferarijevu ???

5 16

kimi

Gordon77 ne lupetaj..red bullov bolid i toro roso-ov su ko bog i šeširđija

11 4

SM1999

ako ste slusali pricu od pre pocetka trke sve vam je jasno ko je Airton!

1 1

GordonF.

Uzbudljiva trka! Utisak, katastrofalne greške Mercedesa, preterano i degutantno veselje voditelja zbog Hamiltona i podijum Fetela posle.... Inače, KO JE PRVI U GENERALNOM PLASMANU!?

Odgovori 26 41

Marko Rosic

Stvarno, TRKA je bila trka decenije, niko nije bio srecan zbog mercedesa nego zbog samog desavanja na stazi, tu je bio i hulkengerg, leklerk, gasli..

23 9

Xyz

Ajd ne lozi se vise.

15 11

GordonF.

Prosto pitanje traži prost odgovor: KO JE PRVI U GENERALNOM PLASMANU,( il' je ovo za većinu teško pitanje)!?

4 2

f3

Pa juče mi se neko smejao kad sam napisao da najveća opasnost za mercedes je red bul da je Honda čudo ... pogotovo kad je vozi verstapen A ferrari već izgubio od red bula! Znam da navijači ferarija ovo ne vide još uvek ubedjeni da su najbolji... ja to gledam sa strane kao navijač bilo kog kluba!

Odgovori 25 8

SG

Komentatori objasnili kako se komentarise i voli formula. Svaka cast momci!

Odgovori 66 14

Marko Rosic

stvarno su pokidali

20 12

Marko_96

Svaki komentar je suvisan,luda trka,nepredvidiva do poslednje krivine,takva nam formula treba.Bravo za sve manje timove,bravo za Toro Rosso,bravo za Dania on je za mene vozac dana,bravo za Strola.Botas je izletanjem potpisao raskid ugovora sa Mercedesom.Max postaje ozbiljno opasan za sve.Najbolja trka u poslednjih nekoliko godina sigurno

Odgovori 35 3

Maxxx

Sta covek da komentarise ovde???? Kakva trka. Fetel mudro na kraju. Da ne poveruje covek. Onog momenta kada je Merces do tada dominantnom Luisu stavio crvene gume, presudili su i njemu i sebi. Pratili su Ferari i eto. Nije mi samo jedna stvar jasna. Kako je Luis bio onako spor na kraju? I jos nesto. Eto dokaza da se i Mercesea kaznjava. Dosta je te price o politici i protekcijama. Iskreno, ne branim Luisa i treba da bude kaznjen ako je kriv, ali ako neko zna da mi objasni. Luisu je otkinuto prednje krilo za koji metar ispred boxa. Kako da udje u box sem onako? Zar da ide jos jedan krug i seje delove po stazi? Ne branim ga, samo pitam. Svaka cast Kvjatu, Strolu i Kimiju koji je po kisi drzao lekcije Fetelu. Kad se prosusilo, Ferari dominacija.

Odgovori 29 17

Aleksandar

Ipak je izbegao kaznu. Vozio je nedozvoljenom brzinom iza sigurnosnog vozila, bio pod istragom i na kraju ništa...

16 13

Xyz

uvek si krajnje objektivan 😒

4 10

Spartacus

@Maxx U tome i jeste problem za Hamiltona bio znao je da mora da obiđe ceo krug da bi ušao u box zato je tako prešao preko trave i zaradio kaznu

5 0

Maxxx

previse ih je usporavao kako sam razumeo i ok je da ga kazne. A ti dole pitao sam da mi neko objasni kuda da ide u toj situaciji. Nijednog momenta nisam rekao da nije kriv. Od takvih kao ti ne ocekujem odgovor. Umesto irinije upotrebi argument

4 0

Marko

druze po cistom pravilu nije smeo da sece put za skoro 90 stepeni i udje u box, slazem se sa tobom da je smor da nastavi krug ali po pravilu mora, pa makar i morale zute zastave, slicna situacija skoro na istom mestu je bila sa njom i prosle godine. Ne slazem se ovo sto si rekao za kimija i fetela...pozdrav

4 1

Spartacus

@Maxx po pravilima morao je obići ceo krug pa ući u box e sada je problem po Hamiltona io jer je izleteo pred sam ulazak u isti i erovatno po cenu kazne je prešao preko trave nadajući se da će kasnije nadoknaditi vreme kazne

1 1

hahahahah

eeeeeh maxi kakav si ti lik,kaze covek objasnio fetelu,i hamilton objasnio kako se vozi po kisi i lomi sve na stazi pa cak i pit lejn hahahah,svaka cast Fetelu sa 20 mssta na 2,a svaka cast hamiltonu sa 1 iza kubice hahahaha

1 7

Maxxx

Spartacus i Marko hvala na odgovoru. Malo mo ke nelogicno pravilo, ali ako ke tako mora se postovati i kazna je ok. Sad se radi o Luisu i ispada da ga branim, ali to je malo glupo da ide okolo i seje delove, ali sta da se radi....zasluzio je. Spartacus mislis li kao i ja da je Mercedes pogresio sa crvenim gumama?

5 1

Spartacus

@Maxxx mislim da jesu pogresili mada mislim da je Hamilton možda mogao da sugeriše timu u kakvom je stanju staza nisu se ovoga puta snašli

5 0

Maxxx

@hahahah ne znam kako te nije sramota da se sada pojavis posle tacno godinu dana. Nestao si prosle sezone kada se tvoj Gejtel zakucao u zid. Jesi video ko kosi a ko vodu nosi. Mi imamo luft da lomimo ogradr jos 3 trke i opet imamo vise bodova. To govori o vasem kvalitetu zar ne?

5 1

Maxxx

@spartacus vodili su se Ferarijevom taktikom i eto. A imao je ludacki tempo na starim zelenim. Steta

5 0

Maxxx

@Aleksandre imas vest gore zbog cega Luis nije dobio drugu kaznu

6 0

Spartacus

@Maxxx u pravu si a i Ferrari je pogodio taktiku sa Leclerc-om isto potpuno pogrešna taktika je staza dolimično bila suva i malo kasnije kočenje i eto vas pokraj staze

2 0

Aleksandar

Pročitao sam, bila je "anomalija". Što se tiče prve kazne dobro je Luis postupio ako se zna unapred da je kazna 5 sek. Izgubio bi mnogo više da je vozio ceo krug sa oštećenjem...

5 0

14

Nekako mi zao Leklera . Imao je stvarno dobru sansu , mozda cak i za pobjedu . Imao je u prilog sjajne odluke tima . A bio je i agresiviji od Fetela . Mozda bas zato i jeste Fetel sampion . Strpljivost po kisi i sjajne odluke tima donijele su mu drugo mjesto . Sjajna trka !

Odgovori 90 5

Milićko

Ceka nas zanimljiva F1 sa Leklerom i Maksom, jos ako se uskoro ukljuc i sin Sumahera...

27 5

Scholes

Definitivno najbolja trka. Jedna od mojih omiljenih staza. Kad bi hteli da batale ona ulicna s****** i vrate one prave trkacke staze u kalendar. Npr Nurburgring, jedna od najboljih..

Odgovori 52 3

Plivac

Bravo! Pravo u centar. Hoćemo Hokenhajm, Spa, Moncu, Silverston, Manji Kur da se vrat, a manje Bakua i tih gluposti(Baku dobra trka uvek jer se polupaju, a ne zbog obilaženja). Povratak Zandvorta odličan potez

5 2

Marko

Na žalost ova verovatno neće biti na kalendaru sledeće godine. Ovo nam treba, a ne Velika Nagrada Vijetnama...

3 0

S.Nemanja §93§

marko vijetnam još nismo gledali možda i tamo bude svašta ako treba da se izbaci neka nek se izbaci provereno dosadna staza

1 0

BM11

Kakva trka, daj da bude ovakva svaka sledeca i imamo mnono zanimljiviju formulu nego ranije

Odgovori 24 2

Miknir pg

Hahahahahahahah MERCEDES GP, a mercedes u out-u hahahahahah, neka im svaka trka ovakva bude ubuduce:)))

Odgovori 29 27

goran

mozes da ih mrzis samo

20 8

Puz

jedan u moru koji ne navija za formulu, nego navija protiv Mercedesa

11 5

XXX

Toliko o vozackim kvalitetima Hamiltona! Ja ne znam ko ovog coveka moze stavljati u isti kos sa velikanima poput Sumahera, Prosta, Sene i ostalih velikana ovog sporta!!!?? U ovakvim uslovima se pokazuju vozacki kvaliteti, a tada Hamiltona nema nigdje! Jednostavno nije to taj nivo vozaca! U ovakvim uslovima Sumaheru i Seni niko nije mogao ni prici!

Odgovori 59 66

SNIKERS

Jednu gresku napravio i odmah pricate da je los vozac nema toga ko ce ga zaustavit Luis G.O.A.T

35 45

Maxxx

ahahaahahah

19 8

M.M.

Sta lupetas bre taj Sumaher je hiljadu trka izleteo na kisi i usrao trku,ovo je Hamiltonu mozda i prvi put da na kisi izleti sa staze

44 23

?

Pre ove trke Hamilton je pobedio na poslednjih 8 trka po kisi, tako da ne znam i cemu ti pricas

46 18

Neša

@XXX - A prethodne sezone Hamiltonovih dominacija po kisi si zaboravio ili si tek poceo da gledas f1?

38 13

S46

Na trkama koje su potpuno bile mokre, Hamilton 11 pobeda, Sena 5, Šumi 4. Na trkama koje su u nekom trenutku bile mokre Šumi 19, Hamilton 16, Sena 14 pobeda. Da se razumemo ne kazem da je Hamilton bolji od dvojice, pratim ga od ulaska u F1 i Meklarena, kada se borio i smelo napadao sve i pokazivao da je sam vrh ovog sporta danas. To sto ti pricas nema veze sa mozgom, nesrecna trka za ceo tim i to je to. Šumi i Sena su naravno najveci ikad, ali Hamiltonu se ne moze nista osporiti.

44 4

No name

M.M ali zato je i schumaher imao hiljadu pobeda po kisi.

5 15

No name

S46 od tih 11 pobeda minimum pola je bilo u periodu od 2014-2019 u dominantnom bolidu f1 ali ne sporima da je vrv trenutno najbolji u kisnim uslovima

6 3

Maxxx

Snikers i to greska na crvenim gumama po kisi. Greska je ekipe

7 3

Riki

Komentatori na visini , puno im srce zbog mercedesa. Kad Luis dobije kaznu lepo im dok je Fetelova kazna kradja ....

Odgovori 31 40

Đole

Može li kiša na svakoj trci?

Odgovori 35 4

Pendula

Kakav adrenalin, kakva trka!

Odgovori 25 2

Marko

Morao sam pratiti preko rezultata.com i bas sam se iznervirao kad sam video kakva je trka. Molio bih kad bi mi neko rekao kad ima repriza ovih dana? Necu prezaliti ovu sansu za Hulkenberga, zasluzio je bar podijum posle toliko godina

Odgovori 28 2

Milićko

sutra u 18:00 na SK1 , trebalo bi.

12 2

Rafal

Ne mogu da se setim kada je Mercedes ovako protracio 1,2 ne računajući Španiju 2016 kada su se medjusobno... ili Austriju prošle kada je motor otkazao . Prava ludnica danas šteta za Kimija u nekom boljem scenariju je mogao do podijuma

Odgovori 40 2

555333

Auuu, kakva trka! LUDILOOO! Najbolja trka i turbo eto definitvno

Odgovori 28 8

Dr No

KARMA !!!

Odgovori 16 14

Milićko

Trka sezone!! Iako navijam za Botasa...

Odgovori 39 4

Kox

Kakva trka daj boze da svaku trku bude kisa pa da bude zanimljiva trka bas kao u najboljim danima!

Odgovori 33 5

P1

Najbolja trka od kanade 2011 po mom misljenu

Odgovori 31 4

Motogp Lover

Bože gospode šta se ovde desilo 😂 KAKVA TRKAA

Odgovori 26 3

Роле

Да ли вам је сада јасно да је Фетел заслужено био шампион?

Odgovori 30 38

Puz

a sto da nam bude jasno? Opet ga dobio RB. Krenuo sa 20 mesta? Ok. Pa vecinu vremena se vozao na 7-8 mestu gde bi mu i bio krajnji domet eventualno do 5-6, ali je sada i njega malo pogledala sreca... A ova obilazenja na kraju, e pa da njih nije odradio u nadmocnom autu, stvarno je mogao da spakuje stvari odmah posle trke

22 13

F1

ne mogu da razunem toliko zadovolstva. Komentatora. Sto je Hamilton ostetio bolid prosle godine su isti ti komentatori.plakali kada sampion Fetel? Udario zid. Toliko navijanje da svaka naredna trka bude kisa. Zaboravlajucu da Sampion po kishnom vremenu jeste upravo Hamilton. Toliko vidlivo pokazivati navijanhe i radost smejanje. I dalje tvrdim da treba sk promeniti komentatore. Bilo kako bilo Hamilton ce biti sampion a mercedes ce biti takođe sampion u konstruktore.

26 22

No name

HAMILTON JEDVA KUBICU OBISAO

27 15

S.Nemanja §93§

u ovakvoj trci je mogao i iz grčke da krene ako imaš sreće lagano do podijuma

10 2

F1

Bravo za komentatore 💥

Odgovori 66 16

Aleksandar

Ubedljivo najbolja trka u poslednjih 5 godina ako ne i jače!

Odgovori 32 12

* Sva polja su obavezna

Srpkinje bez šansi za polufinale: Sledi borba za OI

Srpkinje bez šansi za polufinale: Sledi borba za OI

Srpkinje bez šansi za polufinale: Sledi borba za OI

Pobedom Holandije nad Južnom Korejom (40:33) u poslednjem kolu druge faze Svetskog prvenstva u Japanu, rukometašice Srbije izgubile su sve šanse da se nađu u polufinalu tog takmičenja.

Gde će Don Karlo: Arsenal ili Everton?

Gde će Don Karlo: Arsenal ili Everton?

Gde će Don Karlo: Arsenal ili Everton?

Italijanski trener Karlo Anćeloti blizu je povratka u Englesku, gde bi mogao da preuzme Arsenal ili Everton, javlja Sky Sports.

Tadić: Liga Evrope? Ma... Hteli smo da osvojimo LŠ!

Tadić: Liga Evrope? Ma... Hteli smo da osvojimo LŠ!

Tadić: Liga Evrope? Ma... Hteli smo da osvojimo LŠ!

Fudbaler Ajaksa Dušan Tadić bio je veoma razočaran posle ispadanja u grupnoj fazi Lige šampiona.

Meloun: Jokić jednostavno mora da uzima više šuteva!

Meloun: Jokić jednostavno mora da uzima više šuteva!

Meloun: Jokić jednostavno mora da uzima više šuteva!

Trener Denver Nagetsa Majkl Meloun izjavio je da loš napad doprineo porazu od Filadelfije (97:92), a kao jedan od glavnih razloga naveo je nedovoljnu ofanzivnu aktivnost Nikole Jokića.
Loading...