David Ramos/Getty Images

Automoto

13.08.2019 / 22.26

"Zarko sa suzama u očima tražio raskid ugovora"

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Ivan

Da li ce ekipa SK-a biti u Valensiji? Nemam Twitter ni Instagram, pa da pitam ovde koji je najbolji sektor za gledaoce na stazi u Valensiji jer kupujem karte uskoro. Hvala i sportski pozdrav.

Odgovori 1 1

S.Nemanja §93§

nisam nikad bih u valensiji ali znam da je specifična po tome da gde god da sedneš vidiš celu stazu

2 2

Ivan

Nemanja hvala za info. Ima vremena do trke, ali ipak da pitam. Karte se mogu kupiti i na motogp-u i na sajtu staze. Hvala mnogo.

1 1

AK47

Neko ce da leti iz Yamahe kako stvari stoje,ili Rosi ili Vinjales.

Odgovori 9 3

4646464646

kojom logikom ?

4 1

Miodrag

Vinjales.Rosi je budućnost Yamahe...

5 3

?

Apsolutno pametan potez Zarka. Čovek nije toliko mlad za Moto gp vozača. On može nešto da uradi u naredne tri, četiri sezone, a radi se o vrhunskom vozacu(moje mišljenje) koji može da se bori za pobede(na konkurentnom motoru). Sad, pitanje je da li ima mesta za njega u nekom takvom timu. Nisu ga baš nešto podržavali sponzori kroz karijeru. Navijam svim srcem za njega da uspe.

Odgovori 31 0

DamjanZ

Nema Silverstona na sk hd sk1 sk2 sk3??? čak ni trke???? Razočarenjeeee... tamo neki fudbal na plazi bitniji od moto gp trka.... HAOS

Odgovori 10 7

S.Nemanja §93§

sk2 sledeće nedelje

9 0

Oscar

Pa Silverston 25.08 na SK2 pocev od 12:00h moto3, trebalo bi da zna onaj koga zanima moto gp 😎😎😎

0 3

4646464646

Moguce da su radosnice

Odgovori 17 5

Giovanni

Ako Horhe zaista na kraju sezone napusti hondu, vidim Zarka na njegovom mestu. Deluje mi da ce honda zeleti vozaca poput Zarka u svojim redovima, da uz Markeza donosi bodove timu...

Odgovori 13 6

hahahahah

horhe je izjavio da ce ispostovati uhovor do kraja,sto znaci da ce voziti Hondu do kraja ove i sledece sezone,a onda bata zavrsava da Aleks dodje na hondi

8 6

Miodrag

Horhe nema para da otkupi svoj ugovor jer je Hondin menadžment pametno zastitio svoje interese tako da ima da gine na Hondi još ovo pola i celu sledeću sezonu a posle će možda čak i u penziju.

5 13

Miodrag

Na drugom Hondinom motoru bi trebalo da se izredjaju svi vozači moto GP-a kako bi se pokazalo i dokazalo da nije do motora nego do vozača sto su do sada dokazali i Pedrosa i Lorenco...ko je sledeći...a posle desete titule će majstor da predje u KTM i da dokaže da je šampion šampion na svakom motoru.

2 2

W3eqo

Zasto se u moto gp-u toliko uvazavaju moto2 i moto3 titule i govori se svetski sampion i ako nije u toj kraljevskoj klasi?

Odgovori 2 37

FIKA

zato sto su svetski sampioni. Kakve veze ima u kojoj klasi. Sve su to mu..nje

22 1

Proveri obavezno

Pa I pobede I titule sabiraju iz svih categories, a verujem recimo da se neko iz prvih 5 iz motogp vrati u moto2 ne osvaja titulu lagano videcemo sada smita usilverstonu, a covek ima postolja I u 2 I u gp

3 3

Monster

Usudio bih se čak da ustvrdim da su titule u nižim kategorijama merodavnije po pitanju sposobnosti vozača jer su u manje-više ravnopravnijem položaju. U motogp se previše oseća uticaj mašine na ishod trke. Kad je poslednji put neko pobedio na Apriliji, ili bar bio na postolju?

2 1

Filip

Odličan vozač. Bilo bi sjajno videti ga na konkurentnom motoru.

Odgovori 41 2

Komi

Zarko je vruhunski vozac i siguran sam da ce dobiti angazman u nekoj od konkurentnih ekipa u kreljevskoj klasi ,pa cak da se tako nesto ne dogodi mogao bi da se vrati u moto 2. i osvoji jos jednu -3 titulu svetskog sampiona . A to sto je sa suzama u ocima trazio da se raskine ugovor sa KTM-om. govori kakav je covek i da mu nije na prvom mestu zarada .

Odgovori 45 2

SKYVR

Hahah kakva glupost, sve letele suze. Pa covek jedva cekao da ode. Video da nema leba u KTM. A POZDRAV ZA SVE PRAVE LJUBITELJE MOTOGP-a I NAVIJACE VR46. Pisemo za dve nedelje. A markezovci da izmu malo svez vazduh, guse se u svojim komentarima😀

Odgovori 19 37

SKYVR

Ma da sve plakao. Odakle vise ovi novinari. Izgleda imaju vise citalaca kad lupnu neku glupost.

Odgovori 9 22

milankikindafan90

mislim da je zarko pucao sam sebi u nogu..vecina timova imaju zatvorena vrata sad za bilo koga...mogao je i lorenco da napusti hondu..pa ce izgleda ipak odraditi ugovor do kraja..pozdrav komentatorima

Odgovori 26 6

* Sva polja su obavezna

Luis Suares oduševio golčinom (VIDEO)

Luis Suares oduševio golčinom (VIDEO)

Luis Suares oduševio golčinom (VIDEO)

Napadač Barselone Luis Suares postigao je prelep pogodak u duelu La Lige protiv Viljareala. Urugvajac je u 20. minutu odlično reagovao posle dodavanja Lionela Mesija i udarcem iz prve plasirao loptu u dalji ugao gola domaćina.

Barsa se i dalje nada - Viljareal izbegao katastrofu

Barsa se i dalje nada - Viljareal izbegao katastrofu

Barsa se i dalje nada - Viljareal izbegao katastrofu

Fudbaleri Barselone u jednom od dva derbija 34. kola La Lige ubedljivo su u gostima pobedili Viljareal rezuzltatom 4:1.

Insinje spektakularnim golom presudio Romi

Insinje spektakularnim golom presudio Romi

Insinje spektakularnim golom presudio Romi

Fudbaleri Napolija pobedili su Romu u derbiju 30. kola italijanskog šampionata rezultatom 2:1.

Mesi i dalje pomera granice

Mesi i dalje pomera granice

Mesi i dalje pomera granice

Napadač Barselone Lionel Mesi na gostovanju Viljarealu u 34. kolu prvenstva Španije oborio je lični rekord po broju asistencija u jednoj sezoni.
Loading...