Getty Images/Stuart Franklin

Fudbal

14.08.2019 / 18.07

Zvezda prvo gostuje, odluka na Marakani 27. avgusta

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Milan Mihajlovic

Hoce li biti kaznjen kopenhagen zbog paljenja baklji na mecu sa zvezdom?

Odgovori 4 0

Razlika

Ooooo... Zvezda sampion.... Oooooo... Svi na stadion!!!

Odgovori 17 1

Familija

Samo napred gazi familijo

Odgovori 18 2

Bane1989

Neki ce u Evropu a neki ce da gledaju kako neki igraju Evropu 😂😂😂😂😂😂

Odgovori 19 4

Teddy Bär

Zamislite, nijedan sipos nema u Boys-ima... Prosto neverovatno za Svajcarsku.

Odgovori 23 2

libelula

Au, došlo vreme da se priča i o datumu izvlačenja grupa za Ligu Śampiona. Pa da li je moguće da dva puta uzastopno učestvujemo. Ali, molim vas nemojte ni slučajno preko penala , ko zna da li bi to izdržao..,

Odgovori 27 4

Petar Miladinović

Na UEFA-inoj stranici pise da je 27. u Beogradu

Odgovori 21 3

Nije Bitno

Revanš je utorak 27.8.

Odgovori 21 3

Marko

Tako je breee.. Ma LS lagano, osecam, ZVEZDA ŠAMPION 👏👏👏❤❤❤

Odgovori 41 9

Profesor Vuleta

jel osećaš i mene

3 25

Marko

Osecate ga vi sinko zadnjih 5 godina 😄😄😄😄😄

16 5

Profesor Vuleta

Ovaj sto se potpisuje kao ja je prevarant mali. Njega cu ja kao profesor prava, ljubitelj crno-belih decaka i clan UO da dovedem u red!😀 Zna on moje metode.😉 Crno-beli moj nestasko! Volim takve vragolane!😍

1 0

* Sva polja su obavezna

NHL: Ajlandersi, Kojotsi i Montreal u četvrtfinalu

NHL: Ajlandersi, Kojotsi i Montreal u četvrtfinalu

NHL: Ajlandersi, Kojotsi i Montreal u četvrtfinalu

Hokejaši Njujork Ajlandersa plasirali su se u četvrtfinale istočne konferencije NHL pobedom nad Florida Pantersima sa 3-1 u seriji. Istim rezultatom, Montreal Kanedijansi su bili bolji od Pitsburg Pengvinsa, a Arizona Kojotsi od Nešvil Predatorsa.

Garsija: Samo su retki verovali, Juve ima vanzemaljca

Garsija: Samo su retki verovali, Juve ima vanzemaljca

Garsija: Samo su retki verovali, Juve ima vanzemaljca

Trener Liona Rudi Garsija izuzetno je ponosan zbog toga što je njegova ekipa uspela da savlada Juventus i plasira se u četvrtfinale Lige šampiona.

Grizlisi od -17 do +31: Tander oduvan!

Grizlisi od -17 do +31: Tander oduvan!

Grizlisi od -17 do +31: Tander oduvan!

Košarkaši Memfis Grizlisa pobedili su Oklahomu Siti Tander u Orlandu sa 121:92.

Pep jasan: Tu smo da bismo uzeli trofej!

Pep jasan: Tu smo da bismo uzeli trofej!

Pep jasan: Tu smo da bismo uzeli trofej!

Menadžer Mančester Sitija Pep Gvardiola istakao je posle pobede nad Real Madridom 2:1 i plasmana u četvrtfinale Lige šampiona da je zadovoljan time što je njegova kompletna ekipa uložila veliki napor kako bi izvojevala trijumf.
Loading...