SK

Fudbal

19.08.2019 / 22.18

Mustafi ide u Romu

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Count Dooka

Uuuuuuuraaaaaaaaaaaa nema lepšeg dana od ovog za sve fanove Arsenala! Najgori štoper u istoriji kluba!!!!! Još i drugog šiptara da se rešimo...

Odgovori 15 0

Top

Zbog Lihštajnera, Mustafija i Džake sam počeo da mrzim Arsenal, sad jos samo ovaj mučenik što ne zna apsolutno ništa da ode i to je to

1 0

Žan Ž. Ruso

O hvaljeni Bože, ono ode, nadam se zauvijek!

Odgovori 39 5

Nemanja Stanojkovic

A zamislite bude štoper sezone :)

Odgovori 24 4

Luka

ma slobodno samo sto dalje od arsenala i onom panju iwobiju zelim da da 30 golova u evertonu sano dalje od arsenala, samo jos dzake da se resimo i bice to timcina, vec i jeste bez njega u prvoj 😀😀😀

3 0

Lfc1892

Mustafi i Lovren.E to bi sou bio.

Odgovori 78 0

Skuni

Pa ovi celnici Rome se sprdaju sa navijacima! Ovo je pakao! Sta rade...

Odgovori 42 0

Dragorad

Lonce u kafani😂

Odgovori 32 0

Mića

Arsenalov potez decenije.

Odgovori 63 0

fax1337

veka,ne decenije 😂😂

23 0

Arsenal99

Ovo treba proslaviti 😁

Odgovori 63 0

Blek Stena !

Da otkupi svjetskog šampiona u boćanju...najveca prevara od Prestiža

Odgovori 31 0

Marko

Konacno! Sad jos Xhaka da ode i da se “ocistimo” :)

Odgovori 99 4

Black Dow

Apsolutno se slažem!

33 0

Реза

А они дали капитенску траку чаки!!! Ко прати АрсеналТВ на јутјубу, зна колико навијачи Арсенала не воле тог крајње просечног играча.

9 0

* Sva polja su obavezna

MotoGP: Nema ni Velike nagrade Japana

MotoGP: Nema ni Velike nagrade Japana

MotoGP: Nema ni Velike nagrade Japana

Posle niza trka koje su otkazane ove sezone, Dorna je obavestila da svetski šampionat u motociklizmu neće posetiti ni stazu Motegi u Japanu.

Džordan: Tužan sam i ljut, dosta nam je

Džordan: Tužan sam i ljut, dosta nam je

Džordan: Tužan sam i ljut, dosta nam je

Majkl Džordan je komentarisao ubistvo afroamerikanca Džordža Flojda koje je rezultiralo velikim protestima širom Sjedinjenih Država.

"Velike su šanse da David Luiz ostane u Arsenalu"

"Velike su šanse da David Luiz ostane u Arsenalu"

"Velike su šanse da David Luiz ostane u Arsenalu"

Kako stvari stoje navijači Arsenala neće u skorije vreme videti leđa brazilskom štoperu Davidu Luizu. Njegov agent je rekao da postoje velike šanse da će saradnja biti produžena.

Dok čekamo PL: Najbolje finte, varke, driblinzi...

Dok čekamo PL: Najbolje finte, varke, driblinzi...

Dok čekamo PL: Najbolje finte, varke, driblinzi...

Još malo je ostalo do povratka Premijer Lige, dok čekamo da ponovo krenu uzbuđenja na Ostrvu, podsećamo se nekih atraktivnih poteza sa premijerligaških terena.
Loading...