Getty Images/Stuart Franklin

Fudbal

24.08.2019 / 18.50

Solšer: Ako imamo još penala, počećemo da ih dajemo

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

XXX

Koji biser moras biti da das ovakvu izjavu!!! Jel moguce da ovakvi likovi vode klubove poput MU?!

Odgovori 13 11

Zile

Bravo za komentar, baš sam to hteo da napišem. Znači , po njemu, da naprave sporazum sa Federacijom i sudijama da im na svakoj utakmici dosude 1-2 penala pa ce time vremenom igraci naučiti da budu precizniji prilikom izvodjenja istih :-))))

4 3

Zlatan

Ovaj treba da pusti snmak od Salaha kako je danas izveo penal da oni malo vide i nauce kako se izvodi jedanajesterac.

Odgovori 22 4

XXX

@Zlatan - Ovaj treba da ode i to sto pre!

5 5

Aca

Trezveno i optimisticno od njega.PL je tek pocela i drugi se mogu lako okliznuti.A ko je posle 1.kola pomislio da Utd moze prici vrhu ozbiljno se prevario.Pozicija 4 bi bila realna

Odgovori 12 1

Nenad Radosavljevic

Man Junajted je prosecan tim,sa velikim brojem neiskusnih igraca...Sa ovakvim napadom reko koga ce pobediti u gostima,moza par pobeda i to ce biti uspeh...

Odgovori 13 3

Prevodilac

Mene zanima kako se na engleskom kaže "i ja sam kao mlad mašio penale".

Odgovori 3 2

Godzi

"even I, as a young player, have MASIO some penalties" :)

9 0

Vanja Radisevic

Ljudi moramo da shvatimo da nije problem niti u van galu niti u murinju niti u oleu. LJUDI ONI NEMAJU SA CIME DA RADE. HALO BRE NEAMJU IGRACE BRE. Imamo par mladih dobrih igraca ali ceo mlad tim ne moze napredivati kako valja mora biti neko iskusan da pogura tu decu, da im ukaze sta je dobro sta ne. Volim sto ole forsira mlade ali pored toga sto ne postoji iskusam igrac sem dehee junajted ima balvane u ekipi kojih se ne moze resiti(ili nece) ko zna koliko vec godina(smoling jang dzons roho darmjan pereira LINGARD itd itd...). Junajted igraca nema. Jedan je bio fergi koji je mogao da osvaja titule sa kleverlijem flecerom itd. Toga vise nema. JJUNAJTEDU SU POTREBNI IGRACI!!!!!!!

Odgovori 15 8

Aleksej

Od kako je Ferguson otisao 2013 Mancester je potrosio 900mil funti na pojacanja,to je vise od milijardu evra,posle Barselone I Sitija su potrosili najvise para na igrace,to znaci da im ne fale igraci nego mozak. Ovo mozes lako da proveris. Siti je sa 100 mil vise doveo bolja pojacanja neuporedivo. Ne navijam za Siti ali razlika je ocigledna gde se bolje I pametnije radi.

28 1

Brkati_Covek

U Cityju je igrace dovodio Guardiola, dok su u Unitedu igrace dovodili razliciti menadzeri. Svaki menadzer je doveo samo par igraca po svom ukusu i dobio otkaz. Dosao drugi menadzer, njemu ti igraci ne trebaju koje je doveo prethodni menadzer. I opet smo na pocetku.

10 0

bili

@Vanja Radisevic - To su balvani koji ne umeju liptu da prime. Vratite film i setite se pogba kako da loptu po zemlji na 17 m, a lingardu se odbije do centra! To su takvi duduci da nije normalno. Marsijal jednu fintu ima. Svi ga odavno provalili, rasford samo gurne loptu i trk. Ni to ne prolazi. Tako igraju 4 kola. U petom nesto urade i onda ljudi kazu: e evo vidos da znaju! Umesto da kazu da znaju ako u 4 kola za redom nesto urade. Nema nade. Ali gledamo i navijamo😊

2 1

NAJZVEZDAŠ

Gospodo, kao što sam govorio i pre mesec dana, M. UTD će se grčevito boriti za 5. mesto.....to je danas klub koji je potpuno izgubio kompas, ljudi koji vode klub očigledno nemaju plan ni za dva meseca, a kamoli za 4-5 godina unapred. Ne radi se ovde o krizi rezultata, već o tome da tim igra veoma loše za standarde tog kluba. Ovaj nivo igre je sasvim prihvatljiv za Bornmut, Lester, Everton, i sl. ali nikako za M. UTD.

Odgovori 26 3

Nenad Radosavljevic

Slazem se da Man Junajted nema tim ali i 5 mesto je mnogo za njih u ovoj godini...Napad im je prosecan i tu je najveci problem..Pogbe em nije u formi em igra na pogresnom mestu...Lingard ne moze da se sastavi a i nezasluzuje da bude u timu...

7 1

pedja

Kad se setim kako ste ga uzdizali nakon murinja, a meni lupate minuse kad kazem da nije on za junajted. Junajtedu treba ozbiljan trener, ovaj novu godinu nece docekati

Odgovori 9 8

Petar

Hajde da prestanemo da pljujemo Junajted i da se zapitamo kako to Džejms dobija žute kartone na "simuluranje" kako to nisu dosudjena dva čista penala, kako to sudija ne vidi ofsajd od metar ipo u Junajted ovom kaznenom?

Odgovori 5 14

Aleksej

Eto sad sudije krive,nista menadzeri nista uprava,nista Vudvord ili kako se vec zove. Znaci Pogba I sudije,ma daj.

12 1

Makaveli The Bot

Junajted i njegovi navijaci da slave englesku sudijsku organizaciju, koja je na osvajanje silnih trofeja prethodnih 20 godina imala veci uticaj nego SAF licno.

2 4

Srele01

Solskjer nema nikakav autoritet, pokušava da bude drugar sa igračima, a to ne ide. On u tome preteruje i to tako ne može, deca moraju da osete tvrdo i poštovanje prema treneru! A oni ga definitivno nemaju i za to je on sam kriv. Naziva ih Rashi, Lingi, aloooo?! Čoveče!!! Trener tako ne može da se ponaša, pogotovo ne na početku. Ja razumem da ih poznaje od malena ali to tako ne funkcioniše! On nema nikakav autoritet i tu sve pocinje. Jos i mnogo toga ne zna, sto je šupalj to je posebna priča. Kad vidim Rašforda da šutira slobodnjake, dodje mi da bacim peglu. A dečko stvarno misli da ume, smejurija. Nemamo sredinu terena i tu je najveći problem, nema ko da kreira igru, nema ko da povuče. Fale bukvalno 2 kvalitetna srednjaka. Danas ono sto sam gledao je bilo horor, patnja. Žao mi je Solskjera jer sam ga obožavao kao igrača i želim mu samo uspeh ali ovako,...ovako ne ide! Mogao bih toliko toga lošeg da napišem i da obrazložim, a tako toga malo sto je dobro.

Odgovori 31 10

Milan

Koja si ti prevara od trenera.....

Odgovori 19 14

Monfils

Ne kapiram ove strcnjake ovde, pa Pogba je igracina ipo, drzi taj truli Mancester koliko toliko na nogama, kad god pogledam utakmicu Mancestera Pogba je uvek igrac koji pravi razliku na sredini, e sad sto ostali nisu dovoljno dobri u tinu to je druga prica vec, ne pobedjuju oni ali Pogba kao jedinka izvrstan igrac, u TOP 5 veznih igraca u celom svetu.

Odgovori 20 38

GigsSkolsKinBekam

po čemu je "igracina"? Nilo ne spori da je solidan igrac, mozda talenat ali veliki igrac? Ponasanje pre drugog gola palasa je njegov standardni stil, opusteno lagano peta pokupice neko valjda. Jel sprecio neki napad? Jel organizovao napad? Napolje pogba dovesti nekog za 4 putaanje para.u najgorem slucaju igrace isto. Decko kome je frizura vrhunac

14 1

Master Yoda®

Monfils zadrži se na tenisu...

17 0

utd sarajevo

ne vjerujem sta covjek prica, pa on prvo ne vjeruje u sebe a onda u Pogbu itd..

Odgovori 17 3

Bluberi

Malo je 1 po meču... Shvatiću ovu izjavu kao uspelu šalu na svoj račun. Respect za to.

Odgovori 16 1

GigsSkolsKinBekam

Ako igrac promasi 30% penala taj ne moze da nastavi da ih sutira. Moze da se zove mesi ronaldo pogba cao promasujes previse i daj drugome. U junajtedu tipujem na megvajera ovi ostali nista, nesigurni izvođači

Odgovori 20 0

El Stekinjo

Stvarno poštujem ovog čovjeka, ali pojma nema o ovom poslu i autoritet je 0...kakvi levatići igraju u Junajtedu, pa to je da se naježiš... Užas

Odgovori 28 6

Vanja

Ne, ovaj je spas?! Murinjo nije valjao... 😀

15 5

Džon Stokton

Kada neko shvati da su Pogba Marsijal Rasford Lingard dostigli max jos kod Murinja i da samo tonu shvatice da ovaj Junajted treba da se KOMPLET RENOVIRA. Ešli Jang doktor nauka ta Šoa i Bisaku koji samo trce bez ikakvog idejnog smisla i uvijek po istoj semi bez ikakve lucidnosti vjere u sebe kreativnost ka u moje babe Drage.U pripremama Milan koji je trenutno 50 i neki tim demolirao je taktički i tehnički ovog tzv strucnjaka (mio mi bio ka igrač ali ka trener pa ovo je tragikomedija na Teatru Snova)...JEDINO REŠENJE HITNA SMJENA SOLSKJERA DOVODJENJE HAZENHITLA KOJI IMA PETLJU da se pobije u svlačionici i da mu se muva ne čuje....pa igrači su se danas vukli VUKLIII PO TERENU pa je..bi im krv bi mi piš...derišta nezahvalna

Odgovori 12 15

Dutko

Pa koliko onda penala moraju da dosude za Manchester junajted????

Odgovori 32 5

Chagrta

Daj boze da budu opet 5. kao prosle sezone...

Odgovori 15 3

neBa

Pokri se usima i bolje cuti,nemate vi pojma!!!

Odgovori 33 1

* Sva polja su obavezna

"Probali smo sve, PSŽ nije ni želeo da proda Nejmara"

Autor

"Probali smo sve, PSŽ nije ni želeo da proda Nejmara"

"Probali smo sve, PSŽ nije ni želeo da proda Nejmara"

Izvršni direktor Barselone Oskar Grau kaže da su Katalonci učinili sve što je u njihovoj moći kako bi vratili Nejmara u klub.

Bašić: Dokazili smo da nam je mesto na EP

Bašić: Dokazili smo da nam je mesto na EP

Bašić: Dokazili smo da nam je mesto na EP

Odbojkaši Crne Gore nisu uspeli da izbore plasman u osminu finala Evropskog prvenstva, ali neizmerno ponosni se vraćaju u Crnu Goru jer su premašili očekivanja.

Rodžer: Plakao sam posle poraza od Novaka na Vimbldonu

Autor

Rodžer: Plakao sam posle poraza od Novaka na Vimbldonu

Rodžer: Plakao sam posle poraza od Novaka na Vimbldonu

Rodžer Federer otkrio je da je plakao posle poraza od Novaka Đokovića u finalu ovogodišnjeg Vimbldona.

Subotić: Raduje sinergija

Subotić: Raduje sinergija

Subotić: Raduje sinergija

U prvom od dva prijateljska meča, koji će i jednima i drugima biti poslednje provere pred početak sezone, Budućnost je savladala Mornar 96:76.
Loading...