Getty Images/Stuart Franklin

Fudbal

16.09.2019 / 16.50

"Liverpul je favorit, ali neka se ponovi prošla godina"

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Ds 1989

Prošle sez su bili 3. U grupi i njemu je u cilju da se ponovi,ako misli na ,,dobro" odigrane partije očigledno je da prošle godine nisu bile dovoljne za prolaz dalje.

Odgovori 3 19

5

Onako ocajnu utakmicu Lvp sigurno nece opet odigrati..!

Odgovori 28 15

Dogmatik

@5 - Da. Mislim da goru tekmu LFC-a pod Klopom nisam video. To gostovanje u Napulju je bilo 'em bledo 'em mučno. A što se tiće Karla i Napolija, veliki respekt zaslužuju. Biće dobar meč.

16 0

* Sva polja su obavezna

Legenda ne napušta Pirej: Novi ugovor za Spanulisa

Legenda ne napušta Pirej: Novi ugovor za Spanulisa

Legenda ne napušta Pirej: Novi ugovor za Spanulisa

Legendarni bek Olimpijakosa Vasilis Spanulis ostaće igrač crveno-belih iz Pireja do kraja naredne sezone, pošto je sa atinskim crveno-belima potpisao ugovor do leta 2021. godine, potvrdio je Olimpijakos.

Hamiltonov ples po kiši za pol u Štajerskoj!

Hamiltonov ples po kiši za pol u Štajerskoj!

Hamiltonov ples po kiši za pol u Štajerskoj!

Vozač Mercedesa Luis Hamilton osvojio je pol poziciju pred Veliku nagradu Štajerske, drugu trku ovogodišnjeg šampionata Formule 1.

Zatvor ili 15.000 – kazna za kršenje karantina u F1

Zatvor ili 15.000 – kazna za kršenje karantina u F1

Zatvor ili 15.000 – kazna za kršenje karantina u F1

Vlada Mađarske odredila je posebne kazne za vozače ili bilo koga zaposlenog u Formuli 1 ukoliko se prekrše pravila karantina pred trku u toj zemlji narednog vikenda, zbog pandemije koronavirusa.

Borjan najavljuje elitu: Vidimo se u Ligi šampiona!

Borjan najavljuje elitu: Vidimo se u Ligi šampiona!

Borjan najavljuje elitu: Vidimo se u Ligi šampiona!

Golman Crvene zvezde Milan Borjan uveren je da će se crveno-beli i treću godinu zaredom plasirati u Ligu šampiona.
Loading...