Gray Mortimore/Getty Images

Košarka

21.09.2019 / 10.53

Perperoglu: Zvezda ne prihvata sporednu ulogu

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

eto

kako se situacija razvija, jedini nacin da se odrzimo u euroligi je da gazimo sve redom i isto tako i svaka druga ekipa iz aba koja se bude plasirala. NAPRED ZVEZDO!

Odgovori 2 2

Varnava

Doktor kosarke, posebno ga inspirise atmosfera pune dvorane. To je dokazao nekoliko puta prosle godine u euro kupu i posebno protiv franjevaca. Ako bude zdrav siguran starter u petorci Braun, Beron, Perperoglu, Gist i Odzo. Medju najjacim petorkama od kad se kosarkaska lopta zakotrljala malim Kalemegdanom.

Odgovori 17 1

Валди

Једно од најозбиљнијих појачања у последње 3,4 године. Тата!

Odgovori 124 6

Мики

И Принтезиса....

5 25

Đape

Maestro!!!

Odgovori 77 6

Bravooo

Nije bolji od Bircevica, penzioner... Ni na SP nije mogao medju 20 grckih igraca... "Doktor" hahahhaa

Odgovori 8 89

Hej Stratos...

Ahahah Jos peče ono njegovo ponižavanje na -35

51 5

miki profesor

Povedi Birčevića i Sašu Đorđevića u dvorište, ili na poljanu, pa igrajte basket. To je taj domet !

35 5

Fun Facts

U pravu si bolji je Bircevic, jače maše peskirom na klupi

38 5

Мики

Појма немаш,Бирчу воде због Муте,Грци имају Перпрогла на тој позицији!!!

4 15

Јован

@Bravooo - какав си ти краљ хахаха

8 2

Grunf

Bircevic, koji to bese, sta taj igra??? Mora da bude bas dugacka klupa da bude mesta i za njega...

9 0

Chemanista

Doktoroglu , kralj ,igracina

Odgovori 63 5

* Sva polja su obavezna

Tomas: Usponi i padovi, ali i trofeji na kraju sezone

Tomas: Usponi i padovi, ali i trofeji na kraju sezone

Tomas: Usponi i padovi, ali i trofeji na kraju sezone

centar Partizana Rašon Tomas odlično igra u prvoj polovini tekuće sezone i jedan je od ključnih igrača za uspešan nastup beogradske ekipe u Evrokupu, u kojem su crno-beli obezbedili plasman u drugu rundu.

Boljšunovu skijatlon u Lilehameru

Boljšunovu skijatlon u Lilehameru

Boljšunovu skijatlon u Lilehameru

Ruski skijaš Aleksander Boljšunov trijumfovao je na prvom skijatlonu sezone koji je u okviru Svetskog kupa održan u norveškom Lilehameru.

Juče norma za OI, danas medalje: Sjajne Tijana i Milica

Juče norma za OI, danas medalje: Sjajne Tijana i Milica

Juče norma za OI, danas medalje: Sjajne Tijana i Milica

Nove sjajne vesti za srpski tekvondo - Tijana Bogdanović trijumfovala je na Gran priju u Moskvi u konkurenciji do 49 kilograma u duelu sa starom rivalkom Kineskinjom Vu, dok se Milica Mandić (kategorija preko 73 kg) na završnom turniru u 2019. okitila vicešampionskim zvanjem.

Petriotsi vraćaju Folka u svoje redove

Petriotsi vraćaju Folka u svoje redove

Petriotsi vraćaju Folka u svoje redove

Nju Ingland Petriotsi potpisaće novi ugovor sa kikerom Nikom Folkom, potvrđeno je za ESPN.
Loading...