David Ramos, Getty Images

Fudbal

10.10.2019 / 16.49

Zvezda ubedljiva, četiri gola Simića, prvenac La Pare

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Pravda!

# franjo nema potrebe za sarkazmom,svi smo mi isto videli,vi lepo recite onon vasem AV da mane malo sudije. Svaki postovalac i pravi fudbalski zaljubljenik u fudbal vas se stidi,a vi i dalje koristite sarkazam,prevare,izmisljotine. Evo vam predloga,zvanicna maskota fk vuciceva prodavacica ljubavi ce biti Pera Zdera sa sve sendvicom :)

Odgovori 0 3

Srbenda

Splićani mnogo komentarisu zvezdu 😎

Odgovori 4 3

Familija

Sada familijo na mali odmor i nastavljamo dalje još jače još snažnije gazi familijo

Odgovori 5 4

Alo Alo

To je taj stub Srpstva

Odgovori 23 4

Мики

Звезда ове године није ушла само на КиМ и шеснаестерац Партизана!!!

Odgovori 46 21

Železnik Calling

Hahahahah u izasli u najjačem sastavu sa svim strancima, protiv male Trepče. To je taj ,,Bastion Srpstva" hehe

Odgovori 27 32

Back in Black

3 za 3 za 2 znao sam,nameštaljka.Eno triple V vec krenuli da kmece u UEFA.

Odgovori 33 10

Labud Ljubavnik

iživljavate se na timu s Kosova. Posle poevijenog povratka s granice. Labud ceni da je i tebi neprijatno. Pa otuda i takav komentar.

6 8

Pep Gvardiola

Bravo Zvezdo,ovako se poštuje rival na terenu,ovako smo i mi Votforda pobedili 8:0.

Odgovori 16 22

Aco

Gde je sad onaj lik što je reko da je sramota ponižavati slabije timove

Odgovori 32 19

ЈА,ЦЗ.

Да су одиграли нерешено, па прошли на пенале, не бих им толико замерио, колико им сада замерам. Не волим ту демонстрацију силе над слабијима! Зар није било довољно 2, 3 : 0 и ти је то. Него јуче Партизан, па онда ајде и ови данас. Мада се Трепча и Водојажа не могу поредити, али су претерали и једни и други...

Odgovori 16 23

Marco

Ogromna je razlika u kvalitetu, da se stvarno igralo punom snagom islo bi to preko 20 razlike! Ovako da su poceli da se sprdaju i namerno promasuju, to bi bilo izivljavanje!

25 7

Bojan

Jadnici...nasli na kom da se izivljavaju...

Odgovori 21 34

Vcc

partizanovci morate se zaliti uefi i fifi sto je zvezda prosla i dala dva gola vise. namesteno.kukavice jadne.

31 15

Pravda!

A sta cemo sad? Ko je sad kompleksas? Ko je sad mali klub? Ajde da vas cujem sad sramote,ne zaboravite sta ste lupetali juce!

Odgovori 17 21

Bratija

To su botovi, nisu navijaci Zvezde! Zaduzeni su da sendvicare. Za juce je izivljavanje a danas nije! Sve je organizovano na nacin kako nam drzava funkcionise!

10 2

mare

Stvarno nepotrebno, ne kazem da su trebali da se dodaju na centru ali je 8:0 previsok rezultat

Odgovori 11 4

Libela

Hahahahaha pa zar i protiv Trepče vam sude nameštaljke gospode bože. Tri gola zvezde iz čistog ofsajda. Sramota od FSS bolje da utakmica nije ni igrana.

Odgovori 16 34

franjo

@Libela - Nisi dobro video, svih 8 je iz ofsajda, tako bi sudije sudile da smo protiv vas igrali. Ili 6 iz ofsajda a 2 faul nad golmanom.

17 7

* Sva polja su obavezna

Šta čeka Đokovića i Nadala u Kazahstanu?

Šta čeka Đokovića i Nadala u Kazahstanu?

Šta čeka Đokovića i Nadala u Kazahstanu?

Novak Đoković i Rafael Nadal odigraće egzibicioni meč u Kazahstanu krajem oktobra, a organizatori su otkrili šta ih sve očekuje tog 24.

Kirjos završio sezonu, čeka Dejvis kup

Kirjos završio sezonu, čeka Dejvis kup

Kirjos završio sezonu, čeka Dejvis kup

Australijanac Nik Kirjos povukao se sa turnira u Beču i Mastersa u Parizu.

Stivens: Edvards? Nisam video ništa slično (VIDEO)

Stivens: Edvards? Nisam video ništa slično (VIDEO)

Stivens: Edvards? Nisam video ništa slično (VIDEO)

Trener Boston Seltiksa Bred Stivens bio je impresioniran onim što je mladi Karsen Edvards pokazao u pripremnom meču protiv Klivlend Kavalirsa.

Nešnalsi dominantno do prvog finala MLB

Nešnalsi dominantno do prvog finala MLB

Nešnalsi dominantno do prvog finala MLB

Vašington Nešnalsi će prvi put u istoriji franšize igrati finale MLB lige, pošto su savladali Sent Luis Kardinalse sa 4:0 u seriji.
Loading...