Aitor Alcalde, Getty Images

Fudbal

18.10.2019 / 06.07

Barsa ga pušta u Mančester, ali Rakitić kaže: Ne

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Cmok

Najgori klub kako se ophode prema igracima

Odgovori 5 17

Nepoznat

a kako objasni molim te? Jel klubovi nemaju pravo da prodaju igraca? Sta o da tek reci za real?

8 2

Ciro di Marzio

Normalno da neće u Mančester, žena španjolka, da je pametan da se vrati u Sevilju jer očigledno mu novac nije prioritet. Takodje trebalo bi da pristane na pozajmicu jer ovaj Valverde nece dugo a sledeci trener ce ga vjerovatno vratiti u ekipu...

Odgovori 45 4

mag

Nece ga manchester jer je start ima preko 31 cini mi se. Ne uklapa se u ono sto Man Utd zeli da napravi (mladu ekipu koja ce da igra zajedno narednih 5-10 godina).

Odgovori 9 15

Atleti

Treba da reaguje Simeone. Igrac njegovog kalibra nedostaje Atletiko Madridu

Odgovori 30 1

Mario

Odličan fudbaler vidim ga u Interu.

Odgovori 27 2

Skakavac

Pametan covek! Voli sunce a ne ostrvsku kisu!

Odgovori 28 4

k

Promenite slobodno naslov u “Barsa ga tera k’o kera u Mančester” .. Šta će vam vezni red?! Pa vidite da vam baš dobro ide.. Oterajte to malo veznjaka i dovedite još 3 špica po 200 miliona plus Nejmara nazad. I trener nek ostane doveka .. Na pravom ste putu da postanete klub kao Milan ..

Odgovori 57 2

Neretva

Jeste Rakitic u krizi al ovakav veznjak bi dobro dosao Junajtedu,neko ko zna sa loptom,pokusat dovest napadaca,uz jos jednog veznjaka,na zimu,pa na ljeto u rekonstrukciju tima sa Alegrijem nadat se

Odgovori 19 3

* Sva polja su obavezna

Ovo su dani tajt endova, i Kelsi dobio novi ugovor

Ovo su dani tajt endova, i Kelsi dobio novi ugovor

Ovo su dani tajt endova, i Kelsi dobio novi ugovor

Posle Džordža Kitla novi, poboljšan ugovor dobio je još jedan tajt end. U pitanju je Trevis Kelsi vedeta šampiona Kanzas Siti Čifsa.

Vaterpolo transfer bomba: Rašović pojačao Radnički

Vaterpolo transfer bomba: Rašović pojačao Radnički

Vaterpolo transfer bomba: Rašović pojačao Radnički

Član Vaterpolo kluba Radnički iz Kragujevca postao je srpski reprezentativac Strahinja Rašović, najbolji strelac nacionalnog tima sa prošlogodišnjeg Svetskog prvenstva i najefikasniji igrač mađarske lige.

Kina: Evergrande preuzeo vrh tabele

Kina: Evergrande preuzeo vrh tabele

Kina: Evergrande preuzeo vrh tabele

U oba meča u Kini radovali su se gosti. Đangsu Suning je izgubio lidersku poziciju, a nju je prigrabio prvi konkurent - tim Gvangdžou Evergrandea

Savić: Zlatibor ima kvalitet, ali se ne plašimo

Savić: Zlatibor ima kvalitet, ali se ne plašimo

Savić: Zlatibor ima kvalitet, ali se ne plašimo

Milan Savić je na „mala vrata“ došao u Čukarički. Transfer ovog momka iz belgijskog Mehelena na Banovo brdo prošle zime prošao je nekako neopaženo, činilo se da će tako i ostati posle prvih šest meseci provedenih u belo-crnom dresu.
Loading...