Michael Regan/Getty Images

Fudbal

08.11.2019 / 16.49

Emeriju "gori pod nogama": Moramo da dobijemo Lester!

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Raško

Valjda su ToPdžije?

Odgovori 0 2

Vldblk9a

Kaze u prirodi je da igramo brzo. Jeste tako bilo dok ti nisi dosao, sada Arsenal koga sam uzivao da gledam igra najdosadniji fudbal u evropi. Samo ti ifi pa igraj taj tvoj "brzi" fudbal negde drugde, sto dalje od Arsenala.

Odgovori 3 0

Miller

GG1

Odgovori 2 1

Zemunac 1987

Kako ce Gavramejang da vas spusti na zemlju,jer ste mnogo poleteli.Busi lisice!!!!!

Odgovori 7 9

HARIS

Ajde Vardi uruci otkaz ovoj neznalici.

Odgovori 31 4

MirkoPG

2+pp

Odgovori 3 4

Skariolo

Dobicete jednu trojku od Rodzersa

Odgovori 32 3

Makaveli The Don

Lester,kecuga vikenda....

Odgovori 27 3

Back in Black

U kakvoj je formi Lester i koliko su puni samopouzdanja moze Emeri polako da pocne kofere da pakuje.

Odgovori 48 1

* Sva polja su obavezna

Azar: Na odmoru se gojim, imao sam 80 kilograma

Azar: Na odmoru se gojim, imao sam 80 kilograma

Azar: Na odmoru se gojim, imao sam 80 kilograma

Pred meč Reala i Pari sen Žermena fudbaler Madriđana Eden Azar je pričao o mogućnosti da zaigra za parisku ekipu, a takođe je otkrio i kakvi su njegovi običaji kada je na odmoru.

Lorenco "clutch" Braun doneo ključan koš Zvezdi (VIDEO)

Lorenco "clutch" Braun doneo ključan koš Zvezdi (VIDEO)

Lorenco "clutch" Braun doneo ključan koš Zvezdi (VIDEO)

Iako Lorenco Braun nije u prvih nekoliko meseci sezone u pravoj formi, bio je ključan igrač u poslednjim momentima u trijumfu Crvene zvezde nad Žalgirisom. On je posle solidne odbrane na Džoku Lendejlu uhvatio ofanzivni skok i pogodio za vođstvo 60:58 na 15 sekundi do kraja.

Gavrančić: I u revanšu idemo na pobedu

Gavrančić: I u revanšu idemo na pobedu

Gavrančić: I u revanšu idemo na pobedu

Siniša Gavrančić, trener Vojvodine NS seme, bio je zadovoljan zbog pobede, ali je napomenuo da se vrlo brzo sve zaboravlja i misli okreću ka revanšu u Belorusiji, koji je na programu u sredu od 15 časova, uz direktan prenos na Sport Klubu 1.

Tako šutira Aleksej, lopta jedva dira mrežicu (VIDEO)

Tako šutira Aleksej, lopta jedva dira mrežicu (VIDEO)

Tako šutira Aleksej, lopta jedva dira mrežicu (VIDEO)

Aleksej Šved je u finišu prve četvrtine duela između Himkija i Valensije pogodio veoma težak šut ali sa toliko osećaja da je lopta jedva dodirnula mrežicu. Inače bio je to tek jedan od samo tri pogotka iz igre za najboljeg ruskog košarkaša na gostovanju Valensiji. Meč je završio sa 11 poena.
Loading...