Justin Setterfield, 2018 Getty Images Sport

Tenis

12.11.2019 / 11.13

Odgovor novinara Nadalu: Očekujem izvinjenje

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Гаги

Да је победио, итекако би се распричао. Овако, видело се да је нервозан. На питања новинара није лепо да се тако одговара. Треба бити достојанствен и у поразу.

Odgovori 25 10

Mikelandjelo

@Гаги - Baš si naš'o o Rafi tako da pričaš...

4 4

Mirka

Iznenađena sam nepoštovanjem Nadala koje je pokazao prema ovom čoveku, koji ima 70 godina. Sramotno ponašanje.

Odgovori 20 20

GAJA

Da li Nadal treba ili ne da se izvini to je njegova stvar.Ali koliko bi ovde uvreda bilo na Novakov racun da je Novak ovako nesto rekao.Ne bi zivi ostali od laznjaka I kojekakvih moralista.

Odgovori 81 13

Licemeri

dvostruki aršini...

8 1

Radisa

Samo da primetim oni ovde u komentarima koji su na Nadalovoj strani a ne novinarevoj, dobijaju brdo minusa!? Da li su to Noletovi navijaci? Pa stvarno jadno i mi smo njegovi navijaci ali ne pada mi napamet da lupam minuse na svaki pomen imena Nadala! Stvarno svasta...

Odgovori 22 31

Makisa

jeste bre, ti si Novakov navijač kao i ja, jeste jeste. E, ne blamirajte se više prekomernim patetisanjem. Sramota, od komarca napraviste magarca ali samo od sebe kao i nadal, smešno. A nisi reagovao na hiljade minusa na tekstove o Novaku a ovde reaguješ na desetak-? Interesantno, pravi si navijač ali sigurno NE Novakov, kukavičje jaje i stvarno prestani da ostavljaš gomile nesuvislih komentara pod raznim nikovima u vezi ove nebuloze. Postaje i smešno i jadno.

24 5

Blackman

Kretensko pitanje. Mislim, zaista smatram da novinari imaju pravo da "pecnu" ponekad, ali ovo je stvarno pitanje van svakog konteksta.

Odgovori 32 20

Back in Black

Pa brate covek izgubio a on meša njegov privatan zivot sa porazom,pa kako da ti odgovori.Mislim pitanje je bilo stvarno glupo.

Odgovori 48 19

nada

ako je do izvinjenja ono treba biti obostrano.

Odgovori 14 32

Велемајстор

- OK Novak... seeven Australian Oopen... - Not too baad... Треба бити Ноле и окренути на шалу, али није свако Ноле. 💪🇷🇸💪

Odgovori 94 12

Poslodavac

najgluplji komentar

13 62

Agent.

@Велемајстор - genijalna reakcija. Novak je car

45 6

Mastoor

А да, тај је исти новинар измислио за Савићевића надимак геније

Odgovori 55 7

Back in Black

Nemaj ovaj novinar ama bas nikakve veze sa tim nadimkom niti sa fudbalom on je samo teniski novinar.

9 12

Mastoor

Само да кажем да њега у Италији зову у шали УбиНадал, јер је Надалов навијач

Odgovori 59 4

* Sva polja su obavezna

Riberi operisan: Osećam se dobro, vratiću se jači

Autor

Riberi operisan: Osećam se dobro, vratiću se jači

Riberi operisan: Osećam se dobro, vratiću se jači

Kao što je i najavljeno iz Fiorentine, Frank riberi obavio je operaciju skočnog zgloba.

Benfika ubedljiva protiv Familikaa, dominirao Pici

Autor

Benfika ubedljiva protiv Familikaa, dominirao Pici

Benfika ubedljiva protiv Familikaa, dominirao Pici

U tri meča 14. kola portigalske Primeire pobede su upisali domaćini - Benfika, Setubal i Maritimo.

Vitese konačno došao do pobede

Autor

Vitese konačno došao do pobede

Vitese konačno došao do pobede

Četri meča 17. kola Eredivizije na programu su bila u subotu - 13 golova, tri crvena kartona, dve pobede gostiju, jedna domaćina i jedan remi.

Mijović: Nije bilo agresivnosti, čvrstine i energije

Mijović: Nije bilo agresivnosti, čvrstine i energije

Mijović: Nije bilo agresivnosti, čvrstine i energije

Košarkaši Budućnosti su zaustavljeni u Železniku. Seriju od sedam uzastopnih pobeda prekinuo je FMP koji je zasluženo slavio sa 89:79.
Loading...