Michael Regan/Getty Images

Fudbal

12.11.2019 / 20.25

Vijera brani Džaku: Poštujte ga, mnogo je uradio!

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Deki

Sta je on to uradio za Arsenal?

Odgovori 37 4

Edin Topčić-Topdzija

brate ne znam ni ja o cemu ovaj prica cuj zaduzio dres Arsenala boze sacuvaj zaduzio ih je koliko i ja sto ih pratim iz nedelje u nedelju i sto me nerviraju

16 3

Ljuba

Pocinje da me je sramota bivsih zvezda tima. Sramota ko su nam zvezde. Persi izdao, Fabregas isto. Ovaj hvali Dzaku. Jedino Jan Rajt prica razumno i nije se prodao.

Odgovori 56 5

majkl kuhta

Dajte bre ljudi, pa covek je kadaje trebao da pruzi najbolje utakmice za Arsenal, morao da bude pores svoje zene kada se kozila. Malo postovanja please.

Odgovori 17 16

ALEXIS 7 FAN

dobro ne volis ga ali je ruzno vrijedjati mu porodicu

29 9

fleet

@majkl kuhta - Dobro čoveče, kako te nije sramota? Kakav je, takav je, ali mu vredjati ženu i dete?!

3 2

Mutinjo

Dovoljno je izguglati sta je uradio...Na 108 meceva u PL postigao 7 golova i imao 12 asistencija. Skoro pa kao Nenad Milijas na 62 utakmice u PL 4 gola i 7 asistencija

Odgovori 42 6

Nemanja

Neznalice mala, pokrij se ušima i ne laprdaj, nisi svestan svojih reči, pa ti praštamo svi koji smo uživali u najboljim godinama kluba za koji "navijaš" i sam.

0 18

Coa

Cemu poredjenje Milijasa i Dzake???

1 0

Angel Merkela

Pa sta je sa svima? ....koliko da se ceka da li ce neko da zaigra kako treba ili ne? Nema vremena za takve glupe strategije kao nekad u Arsenalu ...1-2 godine i to je to ili ima vajde od njega ili ne. Cao

Odgovori 30 2

Man Red

Шта је урадио?

Odgovori 61 6

AshburtonGrove

Mnogo je uradio za protivnike.

Odgovori 68 6

* Sva polja su obavezna

Sjajni Sansi sedmom uzastopnom pobedom do plej-of zone!

Sjajni Sansi sedmom uzastopnom pobedom do plej-of zone!

Sjajni Sansi sedmom uzastopnom pobedom do plej-of zone!

Košarkaši Finiks Sansa nastavili su sa odličnim igrama u Diznijevom kompleksu na Floridi i u pretposlednjem meču ligaškog dela takmičenja pobedili su Filadefliju rezultatom 130:117.

"Možemo protiv Intera, možemo do finala"

"Možemo protiv Intera, možemo do finala"

"Možemo protiv Intera, možemo do finala"

Napadač Šahtjora iz Donjecka Žunior Moraeš uveren je da njegova ekipa može da se plasira u finale Lige Evrope.

Traore sa loptom za 8 sekundi pretrčao teren (VIDEO)

Autor

Traore sa loptom za 8 sekundi pretrčao teren (VIDEO)

Traore sa loptom za 8 sekundi pretrčao teren (VIDEO)

Fudbaler Vulverhemptona Adama Traore u ranoj fazi četvrtfinalnog meča Lige Evrope izborio je jedanaesterac za svoj timu u duelu sa Seviljom.

Nikolić: Nije bio penal, iznenađuju me mediji

Nikolić: Nije bio penal, iznenađuju me mediji

Nikolić: Nije bio penal, iznenađuju me mediji

Trener moskovske Lokomotive Marko Nikolić pohvalio je svoju ekipu posle pobede nad Rubinom u prvom kolu Premijer lige Rusije (2:0), a bio je iznenađen reakcijom medija zbog jedne sudijske odluke.
Loading...