Ethan Miller/Getty Images

Košarka

18.11.2019 / 14.16

Partizan pustio u prodaju karte za Ritas

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Aragorn

Koliko bi dobro bilo da dobijemo ovo... Kao nagrada za prvu polovinu odigranih utakmica u EK, a i energetski dobru utakmicu juče.

Odgovori 11 1

ЈА.ЦЗ..

Знсчи среда вашар у Београду? Нисам знао. Јел има шатра, музика или само та текма?

Odgovori 7 36

Pepe

Boli Partizan sine boli, znam 😂😂😂😂

32 3

Krcunija Zeleznik

ima komedija sutra u Berlinu 😂😂 cuo sam da Nesa Ilic uzima mesto prvog trenera,jel istina to? Idi u zeleznik i kukaj na gasenje kluba 😂😂

11 0

Boban Kv

dobices mikrofon da pevas

10 0

civot

Ima, eno Borise jos se vrti pod kosem. Pusti ti nas vaser, bolje se brini za svoj cirkus od ekipe

3 0

PFK i KKP

Ajmooooo!!! Ko je najboljiii!!! Partizan naravnooo!!!!

Odgovori 20 6

A

Samo dodjoh da kazem da na vestima koje se ticu vaseg kluba koji toliko volite imate tek po par komentara al zato na vestima koje se odnose na Zvezdu svaki drugi komentar grobarski. Cuj svaki drugi,ama bas svaki! Frakcija milion,pobise se sinoc sami sa sobom i ako su pobedili. Bitnija vam Zvezda i fmp...i vi ste mi neki navijaci,frakcijasi.

Odgovori 6 28

Krcunija Zeleznik

mislis na one navijace koji pljuju svoj klub i kada ne ide? Ajde bre najgori ste,tu ste samo kada se dobija a kada se gubi nema vas 200 na tribinama,mebe ne zanima ko se bije nego klub kako igra i pazi sa losom igrom vas dobijamo 3,ali vec u sledecem derbiju plus 20 lagano za partizan

16 9

Ki

zvezda i fmp? Postoji samo fmp i radnicki basket druze

12 7

Pepe

boli Partizan boli sine, znam 😂😂😂😂

11 2

Logitech

E ako ne pobedimo ovaj Lijetuvas Ritas onda Jankovic i Bircevic sami treba da raskinu ugovor, na svoju stetu, oni su uljezi u ovoj ekipi, prvi ne zna da sutira slobodna bacanja, a drugi promasio profesiju.

Odgovori 4 8

Kole

Gazi gazi kao i zvezdu, ajmo crno beliiiii !!!

Odgovori 14 6

ЈА.ЦЗ..

Ако будеш тако газио као Звезду, изгубиђеш сигурно. Како сте то вече играли, да сам ја довео ове чике, проћелаве што туку баскет ту испред зграде, верујте да би вас лако добили. А тек Звезду би тукли као добар дан +20. Мало пре сам их гледао...

3 13

* Sva polja su obavezna

Rouz: Oprostite, ali rođen sam za ovakva sr**a

Rouz: Oprostite, ali rođen sam za ovakva sr**a

Rouz: Oprostite, ali rođen sam za ovakva sr**a

Detroit Pistonsa Derik Rouz igra odlično kao veteran, a u centru pažnje NBA javnosti našao se u noći između ponedeljka i utorka kada je 0,3 sekunde pre kraja vremena pogodio za pobedu svoje ekipe u meču protiv Nju Orleans Pelikansa.

Dalas Stars otpustio trenera zbog neprofesionalizma

Autor

Dalas Stars otpustio trenera zbog neprofesionalizma

Dalas Stars otpustio trenera zbog neprofesionalizma

Dalas Stars potvrdio je u utorak da je Džimu Montgomeriju uručen otkaz.

Stam: Van Dajk je možda bolji nego što sam ja bio

Stam: Van Dajk je možda bolji nego što sam ja bio

Stam: Van Dajk je možda bolji nego što sam ja bio

Legendarni štoper holandske reprezentacije Jap Stam govorio je o defanzivcu Liverpula i jednom od najboljih fudbalera sveta u prethodnoj godini - Virdžilu van Dajku.

Čelnici Evertona razgovarali sa Emerijem

Autor

Čelnici Evertona razgovarali sa Emerijem

Čelnici Evertona razgovarali sa Emerijem

Prema izveštajima britanskog Atletika, Everton je već obavio prve razgovore sa Unaijem Emerijem.
Loading...