Getty Images/Christof Koepsel

Fudbal

20.11.2019 / 20.23

Boaći odveo Zvezdu u četvrtfinale Kupa

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Aca Puška

Nije valjda bio penal???

Odgovori 11 9

FSS

Zvezdanaesterac radi punom parom

Odgovori 25 40

Vuk Vučko

Ne može bez penala

Odgovori 20 42

ЈА.ЦЗ..

Ајде Вучко ти сад тако реалан, какав само ти мислиш да си реци сам, јел био пенал или не??? Имаш на јут југу погледај, и ја сам ту видео, нисам гледао директно, па реци. По теби неви прекршио правила судија да није свирао тај пенал, а када је свирао онда.је прекршио. Ма није него. Стварно си рњралан, свака ти част. Уосталом, прнал смо и промашили, тако да то није оџлучило утакмицу...

2 4

Đape

E moj Miloje, šta vi igrate?

Odgovori 28 22

Drzavni projekat

Ovi dosta penala mase u zadnje vreme. Fss ce morati hitno da reaguje i uvede neku strozoju kaznu protiv protivnika zvezde. Pa ne moze to tako gospodo da se navlaci za njih a oni da ne daju gol radikalne mere pod hitno!

Odgovori 35 53

Hub

Da šutitaju penale bez golmana

9 28

Frau HELGA

Odveo sudija 😂😂💪💪💪

Odgovori 20 48

Ljepotan

Kao da sam gledao utakmicu medjuopstinske lige😂

Odgovori 46 29

Fred

Ti ni fizicko nisi radio tako da ni ne znas sta je fudbal...Razmazila te liga sampiona kraj malih ekrana pa si razvio neki standard...Ako umes bolje skini se sa momcima pa pokazi...

29 20

ЈА.ЦЗ..

Ма шта кажеш!? Па шзо си онда гледо? Јесу ли вас то колективно натерали, да бу вас социјализовали за рад у групама?

29 14

Voja

Bio sa klincem. Odličan fudbal. Sjajan ambijent.

Odgovori 36 20

Frau HELGA

hahahahaha

13 28

* Sva polja su obavezna

Stanković: Prva misao ide za Majkl Odža

Stanković: Prva misao ide za Majkl Odža

Stanković: Prva misao ide za Majkl Odža

Trener Crvene zvezde Dejan Stanković bio je zadovoljan novom pobedom, ovog puta na gostovanju protiv Mačve, a iskoristio je da pošalje poruku porodici nedavno preminulog Majkla Odža.

Rumunija: Kindija na dva gola viška u borbi za opstanak

Rumunija: Kindija na dva gola viška u borbi za opstanak

Rumunija: Kindija na dva gola viška u borbi za opstanak

Ekipa Kindije iz Targovišta je savladala rezultatom 2:0 ekipu Mioveni u prvom meču baraža za opstanak.

Meksiko: Zaustavjene Pume, samo bod sa dva igrača više

Meksiko: Zaustavjene Pume, samo bod sa dva igrača više

Meksiko: Zaustavjene Pume, samo bod sa dva igrača više

Nema više ekipa u meksičkoj Aperturi sa maksimalnim učinkom. Jedina koja je imala dve pobede posle dva kola U.N.A.M. igrala je nerešeno na svom terenu sa Huaresom 1:1.

Prva WTA titula posle pauze ide Italijanki Fioni Fero

Prva WTA titula posle pauze ide Italijanki Fioni Fero

Prva WTA titula posle pauze ide Italijanki Fioni Fero

Fiona Fero je u dva seta slavila protv Anet Kontaveit iz Estonije i tako je osvojila turnir u Palermu. Po setovima je bilo 6:2 i 7:5.
Loading...