Getty Images/Stuart Franklin

Fudbal

06.12.2019 / 00.12

PL pregled: Šta se dešava sa Arsenalom?

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

popov

Dobili su svog Solšera, eto šta se desilo...

Odgovori 15 2

Dustin Brown

Uništava ih vlasnik. Njega Arsenal u biti ne interesuje - oni su kao jedna od mnogih stvari koje on poseduje. Dok god mu zarađuju pare, baš ga je briga. Problem je naravno što je vlasnika malo teže otpustiti...

Odgovori 24 2

Nikola-Vl

Zanimljiva situacija kod drugog gola Njukasla, pomocni je podigao zastavicu, igraci Sefilda su stali, Selvi daje gol i sudija ga priznaje posle gledanja vara, ali po meni pomocnik nije trebao da dize zastavicu, i da je podigne tek posle gola Selvija, ovako ne znam koliko je bas regularan gol.

Odgovori 31 1

Fantasy

Po pravilima novim je regularan. Tako je priznao obamejangu protiv mancestera, i proslo kolo ihenacu. Meni je ovdje gora reakcija igraca sefilda, koji bi na ovom nivou morali biti upoznati sa pravilima, pa kakvo god to pravilo bilo. A ako pogledas snimak, vidjeces da glavni sudija trci i prati akciju kao da nije sudija pomocni digao zastavicu. I meni je glupo ovo pravilo, ali takvo je.

0 0

Neutral

Toliko su zanimljivi da vise niko nece ni da ih komentarise 😂.

Odgovori 28 1

Motogp Lover

Zgazio ih brajton igrom....Nisam nikad verovao da ću to reći

Odgovori 43 0

Realista

Losa selekcija "pojacanja", losa hemija i los trener.

Odgovori 57 0

COYS

Emery out!!!

Odgovori 25 4

Ljuba

uprava napolje!!!

12 1

* Sva polja su obavezna

Ništa od povratka: Vest Hem ne želi Pajea

Ništa od povratka: Vest Hem ne želi Pajea

Ništa od povratka: Vest Hem ne želi Pajea

Dimitri Paje se ovog prelaznog roka neće vraćati u Vest Hem, a kako stvari stoje neće ni napusti Marselj, iako je u njemu nezadovoljan, javljaju francuski mediji.

AO: Kerber rutinski do trećeg kola

AO: Kerber rutinski do trećeg kola

AO: Kerber rutinski do trećeg kola

Nemačka teniserka Anđelik Kerber bez većih poteškoća slavila je u drugom kolu Australijan opena protiv Prisile Hon rezultatom 2:0, po setovima 6:3, 6:2.

Tim sprečio senzaciju, Zverev maksimalan

Tim sprečio senzaciju, Zverev maksimalan

Tim sprečio senzaciju, Zverev maksimalan

Austrijanac Dominik Tim i Nemac Aleksandar Zverev opravdali su uloge favorita u svojim mečevima i plasirali su se u treće kolo Australijan Opena.

Jokić: Nema izgovora, moram da vodim tim bolje

Jokić: Nema izgovora, moram da vodim tim bolje

Jokić: Nema izgovora, moram da vodim tim bolje

Centar Denver Nagetsa Nikola Jokić ističe da odsustvo nekoliko igrača ne sme da bude izgovor njegovom timu za poraz od Hjuston Rokitsa.
Loading...