Mark Thompson/Getty Images

Automoto

06.12.2019 / 02.31

Rejsing point možda postaje Aston Martin?

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Nemesis

Čisto da dodam bitnu informaciju na članak. Mercedes već neko vreme snabdeva Aston Martin sa svojim motorima, a takođe isti taj Aston Martin je prošlih sezona delio Red Bull sa tadašnjim dobavljačima poginulih jedinica.

Odgovori 1 0

1Beogradjanin

Aston Martin, a ispod poklopca Mercedes?

Odgovori 13 0

f3

@1Beogradjanin - ja neznam zašto mercedes ne kupuje motore od ferarija kažu brzi su...na pravcu! a ferari nek kupuje sasiju od mečke i eto uzbudljivo na trkama!

12 2

Bojke

@f3 pa vidi, i belgiji, monci, ferari otkinuo, ali to su staze gde snaga motora ima uticaja, a onda dodje singapur gde aerodinamika (i sam bolid generalno) mnogi vise utice na rezultat od motora jer staza ima puno krivina, i opet ferari pobedi.. i onda ih vise nema nigde 😀 E sad ja nisam teoreticar zavere, ali situacija je prilicno cudna. Ili je ferari radio nesto na tih par trka sto je odlucio da ne radi vise, ili je mercedes hteo da vidi koliko ima prostora za igru ..

4 1

Igore00

Tuzno je sto Hulkenberg nema mesta a u F1 ostaje ovaj strol jr zbog tate! Inace ja mislim da bi ja bolje vozio kvalifikacije od njega,lik svaki put ispada u Q1😂.

Odgovori 15 11

Dusan30

Idemo do pobede :)

Odgovori 9 0

Mladji Kartel

Jos malo ce da kupi i takmicenje ...

Odgovori 12 1

* Sva polja su obavezna

Kecmanović: Ništa nije poklanjao...

Autor

Kecmanović: Ništa nije poklanjao...

Kecmanović: Ništa nije poklanjao...

Miomir Kecmanović priznao je da je Andreas Sepi bio bolji od njega i da je Italijan zasluženo pobedio u prvom kolu Australijan opena – 6:4, 6:4, 7:6.

Holand, Edegor, Serlot... Norveška ima svetlu budućnost

Holand, Edegor, Serlot... Norveška ima svetlu budućnost

Holand, Edegor, Serlot... Norveška ima svetlu budućnost

Kada norveški reprezentativci budu istrčali na teren 26. marta protiv Srbije, poslednje što će nas mučiti je pravilan izgovor njihovih prezimena...

Fudbalski savez tužio Junajted

Fudbalski savez tužio Junajted

Fudbalski savez tužio Junajted

Mančester Junajted dobio je tužbu od Fudbalskog saveza Engleske zbog ponašanja njegovih igrača na utakmici protiv Liverpula koja se igrala tokom minulog vikenda.

Halep preko Brejdi do druge runde

Halep preko Brejdi do druge runde

Halep preko Brejdi do druge runde

Rumunska teniserka Simona Halep plasirala se u drugo kolo Australijan opena, pošto je na startu turnira savladala Dženifer Brejdi u dva seta, 7:6, 6:1.
Loading...