Alex Caparros, Getty Images

Fudbal

08.12.2019 / 04.06

Suares: Gol petom - najbolji u karijeri

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Pokojni Toza

Kakav gol ali i dalje najodvratniji igrač ikada!

Odgovori 1 7

Pera

Bolji je De Brujinov gol Njuki

Odgovori 3 3

Луди Песник

Овакве мајсторије се виђају ријетко, какав је забио Суарез.

Odgovori 69 1

bili

Kakav gol Suareza???

Odgovori 43 4

zmay

Ovo je stvarno prelepo. Kompletna akcija do perfekcije izvedena i lucidnost na kraju. Po meni jedan od najlepših golova u istoriji.

Odgovori 122 1

Budala Glupa

Meni osobno bolji je gol Sona

Odgovori 7 46

Данило

ok

24 1

GAJA

Gol Sona Vrhunski fizicki I mentalno zahtevan.Ovaj Sukijev je ipak remek delo.....moj stav.

16 0

Mario

Od Ajaksa, preko Liverpula do Barselone. Jedan od najboljih napadača posljednjih 20 godina definitivno.

Odgovori 88 0

Iggy speed

Za mene najbolji fudbaler jos od vremena Ajaxa pa Liverpoola. Naravno ovde ne racunam vanzemaljce Messija i Ronalda.

Odgovori 68 6

Za Žgaravicu Šefe.....

jbt Ronaldo. Ni prići ne može. ... sem ako nije Nazario Lima....onda izvinjenje!

13 7

Neutralac

Za Zgaravicu - Kazem ti ja najveci uspeh medijsje propagandne masine je sto su stavipi Ronalda u paket sa Mesijem pa kada god se dogodi neka genijalnost svi mehanicki kazu na nivou Mesija i Ronalda iako je to u sustini nidje veze.. Kao kada bih rekao na nivou Dzordana i Nanda De koloa...

7 5

GAJA

Niste u pravu ja ne navijam ni za Barsu ni Real,cak su mi I malo mrski.Mesijev talenat nema granice to je tacno ali licno bih voleo da ga vidim u nekom drugom klubu.I sa Reprezentacijom nije nista uzeo.Ronaldo opet talentovani radnik koji misli na sve fizicki besprekoran.Ja licno postujem I jednog I drugog.Suarez jednostavno Car.Malo mi je smetalo sto je LFC valjao po blatu ali igracki..AJAX,LFC,BARSA svuda je kidao I davao 100%.

2 7

beef

Ozbiljan kandidat za Puskasa. Sjajna akcija predvodjena De Jongom i onda onakva zavrsnica... Prelepo

Odgovori 98 0

Vuk

Gol Suareza je fantastičan.. Retko vidjeno

Odgovori 100 0

Moura

Kako razmislja brzo, fenomenalan napadac

Odgovori 90 0

* Sva polja su obavezna

Ruskinja ljuta na svoj Savez: Nepoštovanje sportista!

Ruskinja ljuta na svoj Savez: Nepoštovanje sportista!

Ruskinja ljuta na svoj Savez: Nepoštovanje sportista!

Trostruka svetska šampionka u skoku uvis Marija Lasickene ne želi da se pomiri sa mogućnošću da propusti i druge Olimpijske igre zaredom zbog doping skandala koji već godinama prati Atletski savez Rusije.

Malo TD Jokića: Hjuston bolji od Denvera

Malo TD Jokića: Hjuston bolji od Denvera

Malo TD Jokića: Hjuston bolji od Denvera

Denver Nagetsi izgubili su u gostima od Hjuston Rokitsa 121:105. Srpski centar Nikola Jokić je u porazu svog tima zabeležio osmi tripl dabl u sezoni.

Hoksi prekinuli pobednički niz Klipersa

Hoksi prekinuli pobednički niz Klipersa

Hoksi prekinuli pobednički niz Klipersa

Atlanta Hoksi prekinuli su niz od četiri pobede Los Anđeles Klipersa, savladavši ih na svom terenu 102:95.

Novi poraz Kingsa, Bogdan i Bjelica dvocifreni

Novi poraz Kingsa, Bogdan i Bjelica dvocifreni

Novi poraz Kingsa, Bogdan i Bjelica dvocifreni

Košarkaši Detroit Pistonsa naneli su šesti uzastopni poraz Sakramento Kingsima, pošto su na svom terenu slavili 127:106.
Loading...