Getty Images / Christopher Lee

Fudbal

08.12.2019 / 16.05

Milošević: Ponovo mnogo toga nije valjalo

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Back In Black

Savo ti si Murinjo za onog naseg bunkerasa.Da mu nema sudija,ne bi mi bili treci.Svaka cast za ofanzivan fudbal i postene pobede.Mi cemo kad tad platiti za ove Pipere i Segrte

Odgovori 3 8

Vesa

Ti ne valjas. Odlazi!

Odgovori 17 10

Grobar Bot IQ u minusu

Pa ovo je za Hag.Jaoj izvinite gde bas nadjoh Hag,za zatvor je grobari nemoj se ljutite.

Odgovori 14 10

Aleksej

3 za 3

Odgovori 13 7

Majkl Kuhta

Dogovor kucu gradi

Odgovori 11 4

Ki

Sklanjalica

Odgovori 10 6

Grobar bot IQ Miša Tumbas

Da Savo eno ga golman u Delta siti napunio kese,priznaj koliko si mu dao.

Odgovori 10 8

Ki

Sklanja,sklanja,sklanjalica.

Odgovori 16 14

Aleksej Ki Majkl Kuhta

Daj Savo ne talasaj koliko si im dao za drugi gol.

Odgovori 19 13

Mirko

Da li može jedna utakmica, da Stojković ne primi gol? Mislim da mu je vreme, da se oprosti od aktivnog igranja, možda da bude trener golmana.

Odgovori 27 4

Grobar

Nisam mogao da gledam utakmicu nakon Napretka, ali se nadam da će2. deo sezone biti bolji, psihički se moramo odmoriti, niko nakon Haga ne bi mogao da igra kao Barselona protiv Majorke⚫⚪

Odgovori 12 21

Dr

Dobro drugo poluvreme.Malo su poljuljani,al bitno je da se pobedjuje.

Odgovori 13 27

Vesna besna

Gazi Partizane

Odgovori 19 35

Aleksej

Dobra i vazna pobeda

Odgovori 11 24

Ki

Samo pobedjujte

Odgovori 12 24

Back In Black

Vazna je pobeda

Odgovori 10 24

Vojkan Trifunovic

Samo nek se pobedjuju 19. I 20. Rad i Macva a ove ostale Napredak Cukaricki Tsc Vozdovc Mladost neka,nema potrebe

16 5

* Sva polja su obavezna

Tijafo namučio Medvedeva na putu do drugog kola

Tijafo namučio Medvedeva na putu do drugog kola

Tijafo namučio Medvedeva na putu do drugog kola

Ruski teniser Danil Medvedev slavio je u meču prvog kola Australijan opena protiv Frensisa Tijafoa 3:1, po setovima 6:3, 4:6, 6:4, 6:2.

Mitrović pregovara sa Hetafeom

Mitrović pregovara sa Hetafeom

Mitrović pregovara sa Hetafeom

Stefan Mitrović ima sjajnu sezonu u Strazburu, dobio je čak i kapitensku traku, a njegove dobre partije nisu prošle nezapaženo ni kod drugih drugih klubova. Srpski fudbaler već uveliko pregovara sa Hetafeom, javljaju francuski mediji.

Kecmanović: Ništa nije poklanjao...

Autor

Kecmanović: Ništa nije poklanjao...

Kecmanović: Ništa nije poklanjao...

Miomir Kecmanović priznao je da je Andreas Sepi bio bolji od njega i da je Italijan zasluženo pobedio u prvom kolu Australijan opena – 6:4, 6:4, 7:6.

Holand, Edegor, Serlot... Norveška ima svetlu budućnost

Holand, Edegor, Serlot... Norveška ima svetlu budućnost

Holand, Edegor, Serlot... Norveška ima svetlu budućnost

Kada norveški reprezentativci budu istrčali na teren 26. marta protiv Srbije, poslednje što će nas mučiti je pravilan izgovor njihovih prezimena...
Loading...