Gray Mortimore/Getty Images

Košarka

08.12.2019 / 21.03

Šakota: Nisam očekivao da ćemo juriti rezultat

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Aca Puška

A za koji konkretno FMP govori?

Odgovori 1 14

Toto-ko-tunjo

Ni limarcici. A ponadali se na +10, vidi se po komentarima da ih preplavile emocije. Avaj...

Odgovori 12 0

Zlajinneprijatelj

Ovde je i Sasa Matic video da je stelovan rezultat, da smo igrali sa 50 % snage +20 lagano. Sramota

Odgovori 9 21

Mirko

Poremetila vas povreda Filipa Covica? Daj, mora da se salis?

Odgovori 20 23

Her Flik

hahaha koji SNS cirkus

5 22

Jovanicaco

Pa sta ovo radite plus 10 pa 10 izgubljenih lopti do kraja fmp 2. Kako vas nije sramota

Odgovori 16 35

Familija

gazimo vas gde vas vidimo jer mi smo sampioni

26 14

lakipfc

Joj kolilo botova

Odgovori 13 27

Milica jahacica

Kada moj Ostoja nije tu, ja ne igram protiv sebe, uvek nadjem nekoga.

Odgovori 30 7

Familija

Samo napred gazi familijo

Odgovori 31 15

Pepe

kukuruz

8 14

prekomoracki krš

covic poceo da pise i scenarija. holivud mu ne gine. jos kad borac uleti u ligu, covjek ce imati tri kluba....gasi ligu

Odgovori 23 39

Back In Black

on je uvek bio samo glumac,nista vise.Pravi gmizavac

21 39

Grobar Bot IQ u minusu

Covic vam ne izlazi iz glave zivot vam je upropastio.

37 16

Majkl Kuhta

Ova utakmica je dozvoljena???? 🤣🤣🤣🤣

Odgovori 23 41

Toto-ko-tunjo

Tebi svakako ne. Zdravlja radi.

7 9

Ki

Jedan tim igra protiv samog sebe

Odgovori 19 39

Pravda!

Plus 10 i onda Vesna namigne i fmp se raspadne,hahaha,kolko vi ne znate nista fer i sportski da osvojite. Kolka ste vi sramota! Ovo je zalosno!

Odgovori 21 48

Grobar Bot IQ u minusu

Tako ce Vesna da namigne kada igramo protiv mlade partizanke onda kada je bitno i vi ce da se raspadnete kao protekle pet godine.Na njen mig vas deremo.

39 15

Salle

miran Igokea, Mega, Cepter Partizanen

37 11

ddr4

@grobar bot verovatno isto kao i na proslom derbiju. Covke ide na ulaz a gubite 3 razlike hahaha koliko NE INTELIGENCIJE na jednom mestu HHAHAHAHAHAHA smesni ste, opet cemo vas pregaziti... KKP!

7 6

Bulat

Imate jednu slicnu farsicnu tradiciju u hrvatskoj nogometnoj ligi.Dinamo i Lokomotiva.Uvijek je napeto i svim silama se navodno trude da dobiju starijeg brata.Ali ne ide zadnjih 20 godina nikako.Bas je mladji brat bio blizu veceras,ali eto... Ovo je komedija...kako dodjose do produzetka nije ni njima jasno.

Odgovori 18 40

Grobar Bot IQ u minusu

Normalno da dobro zna navijac treceg najboljeg kluba u Hrvatskoj Partizan desavanja u svojoj drzavici.Danas su igrala dva srpska kluba i sinoc jedan Mega i to su nas ponos i jedini predstavnici Srbije u ABA ligi.

31 11

ЈА.ЦЗ..

Мени није јасно како.вама Напредак за 5,минута даде три гола, а ти питаш каки Звезда у кошарци стиже 10,разлике. Чини ми се да је оно прво мало невероватније. Мада, да будем искрен и мени се ово вечерас није свидело, навијао сам на пантере...

3 11

ЈА.ЦЗ..

Ниси лош тренер, али где наће мој ФМПе да победиш!? И овај Човиђ не зна шта ради! У АБА треба да форсира ФМПе, а Звезду ту само да уиграва за ЕЛ. Кад хођеш голуба на грани, изгубиш и врапца из руке. Жао ми, навијао сам на ФМПе! Видеђемо шта ђе бити...

Odgovori 7 28

Grobar Bot IQ u minusu

Nebojsa Covic Fredi Kruger za mlade partizanke dolazi im u san.buhahahaha

32 6

Kodiaq

Povredjen Filip?! Nazalost to nam je jedina sansa da dobijemo novog pleja

Odgovori 43 42

Grobar Bot IQ Misa Tumbas

Idemo Šakota na cetvrtu u nizu u Evroligi,ponos Srbije.

Odgovori 79 16

Sever

Demontiramo

Odgovori 43 12

Grobar Bot IQ u minusu

Šampioni

Odgovori 43 12

Pepe

u kriketu

5 4

Ki

Šakotiramo

Odgovori 47 13

Dragan

Prepariramo

Odgovori 39 10

Dr

Zakivamo

Odgovori 37 9

Vesna Besna

Dominiramo

Odgovori 42 10

Dr

Razvaljujemo

Odgovori 38 10

Majkl Kuhta

Kidamo

Odgovori 40 10

Ki

Deremo

Odgovori 38 10

Vesna besna

Cim je covic iskplacio oci,ovo stadose da igraju.Hahaha saopstenje sutra jer su ovi usli u produzetak a nisu trebali 🤣🤣🤣

Odgovori 16 35

Grobar bot IQ Miša Tumbas

bot

21 13

Aleksej

Lepo me nasmejase nocas sa ovom namestaljkom.25 pobeda u nizu protiv fmp-a 🤣🤣🤣

Odgovori 23 36

Dr

Ovo je bruka sto radimo.Da ovako namestamo jednu kosarkasku utakmicu.Sakota stidi se

Odgovori 18 40

Back In Black

Cista sklanjalica.Bruka i sramota

Odgovori 23 34

* Sva polja su obavezna

Milojević ispustio premijerno učešće na AO

Milojević ispustio premijerno učešće na AO

Milojević ispustio premijerno učešće na AO

Srpski teniser Nikola Milojević poražen je u poslednjem kolu kvalifikacija za prvi gren slem turnir sezone Australijan Open. Od njega je bolji bio Francuz Kventin Ali 6:3, 7:6.

Sedmica Tampe i dve drame

Sedmica Tampe i dve drame

Sedmica Tampe i dve drame

Odigrane su tri utakmice NHL karavana. Tampa Bej ubedljivo je slavio na gostovanju Vinipegu 7:1, dok su ostala dva meča odlučena posle produžetaka.

Nezaustavljiv Dončić vodio Mevse do nove pobede

Nezaustavljiv Dončić vodio Mevse do nove pobede

Nezaustavljiv Dončić vodio Mevse do nove pobede

Dalas Maveriksi savladali su u derbiju Zapada Portland 120:112, a opet je u centru pažnje bio slovenački reprezentativac Luka Dončić.

Ribakina je novi vladar Hobarta

Ribakina je novi vladar Hobarta

Ribakina je novi vladar Hobarta

Teniserka iz Kazahstana Elena Ribakina osvojila je titulu na WTA turniru u Hobartu, pošto je u finalu u dva seta savladala Šuai Ženg 7:6, 6:3.
Loading...