Justin Setterfield, 2018 Getty Images Sport

Tenis

10.12.2019 / 04.57

Vilander: Nivo na kojem igra Rodžer je sve niži

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Arsen Lupen

zavist, ljubomora.....svuda u svetu, ne samo kod nas.

Odgovori 172 6

Велемајстор

Гре'ота како га пеглају 😂 Ноле му је завршио пензију 😂😂😂

Odgovori 15 170

Coa

Na Wimbledonu.

12 170

#1

Igraće taj i u invalidskim kolicima, samo penezi, penezi pusti slatki i mili.

Odgovori 24 323

Marko

Zašto ne bi igrao kad još uvek za 3-4 trening meča sa Zverevim zaradi kao Novak za celu sezonu od nagrada sa turnira?

321 24

Komika

Marko a koliko je zaradio Novak uključujući i iste revijalne mečeve, kao i onaj sa Rafom? Cifre Marko, i napiši proverljiv izvor podataka. Nećeš ti ništa napisati zato što ništa neznaš.

23 304

Marko

Federer je zaradio nešto više od 10 miliona dolara od egzibicije sa Zverevim, baš koliko ni Novak od turnira tokom godine. A koliko je Novak zaradio od egzibicije to ti napiši. I usput koliko je Federer od svojih sponzora Unikla, Mercedesa, Barilje, kad već insistiraš... pa uporedi sa Novakovim. Objavi da se nasmejemo...

224 14

Aha

GOAT- moze i u kolicima, protiv ovih na dve noge!

10 229

Komika

Marko, ti ovde tvrdiš nešto a ne ja, kad tvrdiš onda dokazuješ i to validnim podacima. Namerno si pomešao zarade od turnira i od revijalnih mečeva. Novac od turnira je neuporediv, namerno neću da ti napišem ali računaj. 2xGS, 2x Masters, 1x500 naspram 1xMasters i 2x500. Novac od revijalnih mečeva je sličan (Novak je i sa Rafom igrao, (dva najbolja igrača sveta) ali ovde nije obljavljena zarada pa naravno da ne znaš), a od sponzora koje sad uključuješ zarada se jasno vidi na Fobsovoj listi. Usput Novak je jedan od vlasnika Unikle, to je uključivao njegov ugovor sa njima. Prema tome ni jednu cifru ne znaš, a ja nemam nameru više da takve kao ti, koji napamet piskaraju, a pojima nemaju, snabdevam podacima. Što se tiče smejanja za to ti treba ogledalo.

7 210

Seviljista

Pa sta tu nije jasno? Covek puni 39 god,sta ocekujes??? Realno jos 2020 i to bi trebalo da je kraj za Rodzera

Odgovori 23 316

Macs

Pa već je u godinama, naravno da je niži nivo igre, to je normalno

Odgovori 321 23

Deda

Sećam se kao da je bilo juče, Mac Vilander je u svojoj 39. godini igrao na istom nivou kao i kad mu je bilo 25, živa istina!

Odgovori 321 23

Marko

Nivo na kojem igra Rodžer je dovoljan da na pragu pete decenije života pocepa Novaka 6:4,6:3 u supervažnom meču koji je odlučivao o broju 1 na kraju godine. Nikad viđeno u svetu tenisa i nikad se nešto slično neće ponoviti.

Odgovori 321 23

Soni

Šta to nije viđeno, federrer pobedio Novaka, malo popravio očajan međusobni skor i zaradio 200 poena, jer to. Ili to što ga je Novak dobio u 3 (tri) finala omiljenog mu Vimbldona na travi njegovoj omiljenoj podlozi, uzeo tri pehara i 6000 bodova a njemu udelio tri tanjirčića za servis! Šta?

23 316

Aaa

26:24 je ocajan medjusobni skor?! Ako je to ocajno sta je onda 11:0, ili 19:1? Pitam, cisto da ne budem u zabludi.

313 23

Ronin

26:23 u pobedama za Novaka je za tebe @Soni "očajan skor"?! Koju reč upotrebiti za skor 19:3 u korist Rafe protiv Vavrinke ili skor 19:6 u korist Novaka, takođe protiv Vavrinke?

307 23

Soni

Ronin, naravno da nije očajan skor, namerno sam tako napisao, ali pogledaj šta je "Marko" napisao, "pocepao Novaka 6:4, 6:3," Pogledaj ovoga sa nikom " Roger Feder" po njemu RF "razbio" Novaka na W jer je imao 40 vinera a Novak pobedio (da ne analiziram). Ja sam nekada pisao kao ti ali smučili su mi se, od sad ću koristiti njihovi terminologiju i informacije tipa "svi kažu, svi misle, svi znaju". Ja se "ubi" da dokazujem, dajem podatke, izvore podataka, oni "izvale" lagariju i nestanu. Nisu to deca znam "po rukopisu" o kome se radi. Onaj juče napisa dvadeset postova i pominje neku izjavu A. Krojf, ne zna ni kako se zove, a ustvari načuo za izjavu Barbare Šet. Inače sve ja te trikove znam ali nisam hteo da koristim, e sad ću malo drugačije sad ću da se spustim na njihov nivo i objasnim da može i tako ako vole. Za ovo kako ti pišeš i kako sam ja nekad, moraš imati civilizovane sagovornike. Pozz

23 316

Komika

Marko, "meč koji je odlučivao o broju jedan na kraju godine", tvoja rečenica, pa Marko da li je to bilo neko finale pa pobednik posredno postaje No1? A ima i lepše; "Nikad viđeno u svetu tenisa i nikada se neće ponoviti", lepo zvuči ali za kraj neke bajke, ili dečije knjige odakle si prepisao jer ti se svidela rečenica. Komičan si Marko.

23 288

Marko

Soni prozivaš me, zar je skroz normalno da 38 godišnjak u vrlo važnom meču na završnom mastersu pobedi prvog (drugog) igrača sveta koji ima ambiciju postati najbolji teniser svih vremena? To se već dešavalo? Ta pobeda ne zaslužuje respekt, kao ni igra istog Gospodina na Vimbldonu? E svaka čast tvom "objektivnom" pogledu na tenis koji decenijama pratiš, navodno.

201 23

Soni

Marko, Sad više nije meč "koji odlučuje o broju 1"? A to što pišeš da se već dešavalo? načuo si da mu je prekinuo seriju od 41 uzastopne pobede na RG 2011g. (inače na RG je odnos 1:1). Da nisi nešto načuo i kako je Federer prošao u mečevima na USO i AO. Ili o izgubljena tri finala na Vimbldonu čoveka koji pretenduje da bude GOAT. Da pogledamo "respektne" rezultate kad tvoj Gospodin nije imao 38g. Od avgusta 2008g. Do danas Federer je na prvom mestu (dominirao) proveo 63 nedelje, (Novak 275) a od AO januara 2010g. do danas uzeo 4 GS-a (Novak 15). Toliko o dominantnosi u najačoj eri tenisa, hoćeš o tome da diskutujemo? Ili o GS Finalima: 4:1 Novak, Master kupu: 2:0 Novak, ili Masters finalima: 5:3 Novak, možda Atp 500: 2:2 Ukupno 13:6 Novak. A o tvojoj objektivnosti i znanju je lako diskutovati, ti skoro ništa ne znaš!

10 195

Sulendar

Hehehe...Vilander može samo da ti izmami osmeh ...njegove rječi nikog ne dotiču

Odgovori 321 23

Bull

Posto te ne doticu sto si odgovorio. Pogadja vas sva rec protiv Federera.

23 316

Roger ♥ Federer

Hahahah, koji si ti tenis gledao? Mec protiv Novaka i Rafe na Vimbldonu i protiv Novaka u Londonu sve govore. Razbio ih je, na vise loptica nisu ni trcali, protiv Novaka 40 vinera vise. Ako oni nisu pravi protivnici, ko jeste?

Odgovori 321 23

Маринко

Роџеров проблем је што није константан,ето примјер против Новака,разбио га јесте и то је чињеница,али одма следеђи меч је одиграо катастрофално,са безброј грешака,мислим да то ође да каже Виландер.

24 317

Komika

Šta reče Vimbldon, 3:0 za Novaka u finalima zadnji meč 3:2 razbio ga Novak u tri tajbrejka i uzeo najvažnije poene! Ne znam da li ti'je poznato u tenisu pobeđuje onaj koji uzme više setova a ne ko ima više vinera!!!

24 316

Bull

@Roger Je l osvojio neki GS nije tako da tisina.

23 316

Ronin

@Bull bilo je godina kada Novak i Rafa, takođe nisu osvojili nijedan GS. Da li to poništava sve one godine, kada su osvajali po 1-2 ili 3 GS u jednoj godini?

304 24

Zile

Ronin, i bilo je 9 godina kada je RF uzeo 4 GS-a pa bez komentara o njegovih sadašnjih 20 ne može ni jedan blog da prođe.

23 316

Ronaldo9

Ako ćemo realno,igra penzionerski tenis,dva,tri udarca i gotovo.Moze on da ostane u tenisu jos malo ali na betonu i sljaci vise nema sta da trazi.Na grend slemu su mu potrebni gotovo savrseni uslovi da bi ga osvojio.Mislim da moze opet da se fokusira na wimbledn i da da sve od sebe kao poslednja sansu za neki grend slem. Ps.Konacno da kaze nesto pametno ovaj "gospodin".

Odgovori 23 323

�� �� ��

Dal si svjesan da pricas o covjeku koji ima 40 godina i jos uvijek gazi povremeno? Pa ti si kralj.... Aooo

321 23

Ronaldo9

tebra ti moras prvo razliku da napravis izmedju tenisa na dobrom nivou i tenisa na vrhunskom nivou (koji graju Nole i Rafa ). On uvek moze da dodje do finala nekog mastera i tebi je to vrh rezultat izgleda ali onaj najvredniji trofej koji on cilja a to je GS ,bojim se da je ta priča završena. I ovo kad mi kazu ima covek skoro 40 god je najgluplji argument koji mogu da cujem,u sportu si ili dobar ili los ili pobeđuješ ili gubiš ,niko te ne pita za godine.

23 316

Komika

Ronaldo, tačno.

24 316

Hehe

Nekako je to i logicno kada se blizis 40-oj godini zivota a aktivan si profesionalni sportista

Odgovori 250 23

BoBo

Slažem se, sledeću godinu će da završi u prvih 100. E kad pređe da igra sa veteranima tu će biti odličan.

23 315

Aut

Ali i dalje visok za sve sem za Nadala i Novaka a i njih još uvek može da pobedi.

Odgovori 23 299

Nindza

Kome ovaj vise drzi predavanja..ne znam ko ga vise uopste i pita sta?

Odgovori 250 23

* Sva polja su obavezna

Keni Miler - poslednji "Mohikanac" fudbala devedesetih

Keni Miler - poslednji "Mohikanac" fudbala devedesetih

Keni Miler - poslednji "Mohikanac" fudbala devedesetih

Počeo je u vreme Bađa, Romarija, Žorža Vee, a dočekao Mbapea, Holanda, Ansua Fatija...

Junajted nastavio pregovore sa Sportingom

Junajted nastavio pregovore sa Sportingom

Junajted nastavio pregovore sa Sportingom

Fudbalski klub Mančester Junajted nakon par dana prekida rešio je da nastavi pregovore sa Sportingom oko kupovine Bruna Fernandeša.

Zidan: Ne želim da pričam o tituli, osvojili smo 3 boda

Zidan: Ne želim da pričam o tituli, osvojili smo 3 boda

Zidan: Ne želim da pričam o tituli, osvojili smo 3 boda

Trener Real Madrida Zinedin Zidan ističe da njegov tim mora još da napreduje posle pobede nad Real Valjadolidom.

Stjepanović isplivao olimpijsku normu

Stjepanović isplivao olimpijsku normu

Stjepanović isplivao olimpijsku normu

Srpski plivač Velimir Stjepanović takmičiće se na Olimpijskim igrama u Tokiju, pošto je na mitingu u Luksembrugu isplivao normu za učešće u trci na 200 metara slobodnim stilom.
Loading...