Gray Mortimore/Getty Images

Košarka

14.01.2020 / 16.24

"Partizan je veliki klub, napravljen da ide do kraja"

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Hrvoje

Što hoćete vi srbozvjezdaši. Partizan je uvijek bio najveći hrvatski i jugoslavenski klub

Odgovori 2 6

Aco pg

Čoviću ti li si? Mada ti i to ime dobro prastaje. Isti ste mantrak ko i taj Hrvoje.

6 2

Igor

Napadaj, napadaj, Partizane napadaj!!!

Odgovori 63 53

TOKIO BARI FLJAMURTARI

ŠTA ti JE franjo,SMIRI SE,AKO ti NISU JAVILI RAT JE ZAVRŠEN 1945. TJ ISTE ONE GODINE KAD vas JE TUĐMAN ZAČEO U ZAGREBU…ONDA ste 30 GODINA ČEKALI PRVU TITULU…I DA,MOŽDA NISI ČUO,RUSI SU UŠLI U MOSKVU

22 38

Igor

@Igor - OK panteru 👏

17 1

NN

Hvaljenje protivnika pred mec je pogodno iz vise razloga: 1. Politicki je korektno, 2. Odaje sliku dzentlmenstva, 3. Daje na tezini u slucaju pobede, a umanjuje znacaj eventualnog poraza. Pamet u glavu momci, samo oprezno i da se upise nova pobeda.

Odgovori 109 3

Grobar

Nekoga hvale svi timovi i poznavaoci košarke u Evropi, nekoga osramoti Makabi iz Tel Aviva⚫⚪

Odgovori 55 83

Vili

@Grobar - Druga ligi siri svoje grane i prihvati male franjevacke partizane.

46 26

Nolan Smit

Haha veliki klub sa 27 % navijača u srbiji

Odgovori 101 86

Grobar

Uvek je lepše biti u manjini⚫⚪

38 44

Zoran

Veliki klub sa 4 evropska trofeja,od toga 1 evropska titula

34 39

Брус Вејн

Зато што нисмо клуб за рају веђ за господу!

35 49

Toto-ko-tunjo

Brus Vejn, izdanak frakcije Gents...

24 9

Slakes

Moze vas biti koliko hocete,ali nikakva ste podrska svom klubu,bez srca,bez strasti,vi samo pricate o tome,bitan je kvalitet u svemu.

13 31

Đape

Samo 13 miliona nam je budžet?

Odgovori 45 34

Đape

Zvezda Forever!!!

28 18

PFK i KKP

Fmp2 uvek u senci velikog kluba kakav je KK Partizan.

15 11

U 5 Do 5

Neko u sredu protiv nikad jaceg Trenta, a neko protiv nikad slabijeg Žalgirisa. Eh kako je život nepravedan

Odgovori 72 46

Back In Black

ucestvovanje u evropskim takmicenjima nema smisla ako se ne napravi neki rezultat.Sve osim finala u Ek za Partizan je neuspeh,a zvezdi dzabe pobede ako ne bude makar u top 8 sa 13 miliona budzetom.Mada i to nije neki uspeh.F4 je vec nesto drugo

50 77

Hahahahah

nekome se ugasio klub 2011 pa navija za zeoznik,nekoga jos voli cela evropa,sta ces zivot je takav

51 68

Manolito Sasic

pa realno Žalgiris par godina unazad nije tako loše stajao, al lepo od tebe što znaš kad ko skim igra

13 29

AM

Back in Black-vidi molim te da li je uspeh to sto Partizan godinama ima odlican budzet a ne ulazi ni finale ABA lige.

48 32

Back In Black

am pricas nebuloze druze.Nwmas blage veze

5 15

* Sva polja su obavezna

Zašto je uopšte neobično da Štimac pogađa trojke? (VIDEO)

Zašto je uopšte neobično da Štimac pogađa trojke? (VIDEO)

Zašto je uopšte neobično da Štimac pogađa trojke? (VIDEO)

Posle mečeva sa Asvelom odnosno Barselonom na kojima je pogađao trojke, postalo je jasno da Crvena zvezda ima još jednu napadačku opciju kada je dalekometna paljba u pitanju. Vladimir Štimac je pokazao da ima mekanu ruku i da će ubuduće protivnici morati da izlaze na njegov šut.

Lajović: Odluka na sudiji, verujem da je set bio moj...

Autor

Lajović: Odluka na sudiji, verujem da je set bio moj...

Lajović: Odluka na sudiji, verujem da je set bio moj...

Dušan Lajović kaže da je izgubio strpljenje u prva dva seta meča sa Dijegom Švarcmanom, na kraju je Argentinac u trećem kolu Australijan opena slavio sa 6:2, 6:3, 7:6 (9-7).

Dvometraš nije sprečio "tomahavk" Lorenza Brauna (VIDEO)

Dvometraš nije sprečio "tomahavk" Lorenza Brauna (VIDEO)

Dvometraš nije sprečio "tomahavk" Lorenza Brauna (VIDEO)

U toku poslednje četvrtine kada je Zvezda gubila sedam razlike od Barselone, odvažio se Lorenzo Braun. Plejmejker Crvene zvezde je zakucao preko centra Pjera Oriole, a bio je to i najlepši potez na utakmici.

Stonoteniseri Srbije na korak od Tokija

Stonoteniseri Srbije na korak od Tokija

Stonoteniseri Srbije na korak od Tokija

Muška stonoteniska reprezentacija Srbije savladala je Austriju sa 3:2 u pobedama i načinila veliko iznenađenje u polufinalu olimpijskih kvalifikacija, koje se održavaju u portugalskom Gondomaru.
Loading...