Ethan Miller/Getty Images

Košarka

17.01.2020 / 07.23

Jokić predvodio Denver do preokreta i pobede nad GSW

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Gambeeet

Kavaj Lenard je najbolji košarkaš na svetu trenutno i tu nema nikakve dileme. Ako ne bude bilo povreda značajnijih igrača u redovima Klipersa, osvojiće šampionski naslov, najverovatnije preko Lejkersa na Zapadu, a potom i Baksa u Finalu. Tehnika (uz ono što be Ameri rekli 'fundamentals'), fizička snaga i ono što ga čini drugačijim od današnjih "zvezda" - mentalna snaga na nivou najboljeg svih vremena, izdvaja "Kandžu" od ostatka karavana. Mislim da će se po okončanju njegove karijere o njemu govoriti kao o jednom od najboljih košarkaša koji su ikada kročili na košarkaške parkete.

Odgovori 37 11

Dončić

Posle mene

3 20

Sasa. LA-Clippers

🙏🙏🙏❤❤❤❤

9 0

Pseudopoeta

Kad se vraca George na teren? Zna li neko?

Odgovori 13 1

Sasa. LA-Clippers

@Pseudopoeta - Sutra. 😉

2 1

Pseudopoeta

Ehh sutra. Ne zezaj.

1 0

Sasa. LA-Clippers

@Pseudopoeta - 5-6 utakmica. 🙂

3 0

Santos

Znaci poludim u sred trece cetvrtine na 20 razlike za Golden Stejt i odem da spavam, reko sanse nema da stignu to, jos ne igraju ova trojica... I budim se malopre i ne verujem 😀

Odgovori 18 0

Kota

@Kimi Ja znam za statistiku, a ne za statustiku.

Odgovori 0 5

Tottenham Hotspur

Kakva sirovincina

Odgovori 2 22

Kimi

Dobar Jokara , ali Barton presudio sa trojkama

Odgovori 18 0

Drzavni projektant

Jokic je poprilicno podbacio ove godine i prilicno pokvario brojke od prosle godine!? Tako da neki Vil Barton ima veci doprinos od Jokica ili recimo Plamini pravi vise skokova u odnosu na minutazu. Jokic definitivno nije najbolji u Denveru ove godine i to je vidljivo...

Odgovori 3 52

Novosadjanin 021

@Drzavni projektant - sta pricas brate?

8 0

Eto..

pa ko je onda najbolji u Denveru koji je drugi na ovakvom zapadu ?

1 0

Kiža

Treba reći i da za Denver nisu igrali Mari, Milsap i Haris.

Odgovori 69 0

Žan Ž. Ruso

To im je veliki “plus“, jer ova trojka im samo nevolje pravi. Pod hitno, ako iko hoće, treba trejdovati Mareja i Herisa.

13 13

Nepoznat

ko je Mari?

1 4

Uzgoj

Bogdan Bogdanović je i dalje najbolji srpski košarkaš.

Odgovori 14 59

Goran NS

on je najbolji kosarkaski zet ... NISTA VISE

7 7

Mak

po čemu je najbolji?

3 0

Drzavni projektant

Ma koliko mi voleli da "pokida", ovo je ipak tanko... Bled je ove sezone samo neki povremeni bljesak.

Odgovori 11 52

Hugo

slusaj ovog tanko... stvarno ste eksperti

28 0

NPmar

20+ 10+ 5+ ne moze nikada biti tanko. Realno. Slabije je poceo sezonu ali ovo je vise nego dobro.

30 0

Pravda!

Druze,ne zaboravi da nije odmorio posle teske sezone,bar ne koliko je bilo potrebno. I ove sezone je svestan da on sam nece moci da pobedi nijedan tim,pa se fokusira na asistencije da pokusa da razigra ostale igrace. Kosarka je timski sport,prosle sezone davao redovno po 30 poena,ali dzaba,u polufinalu su stali,nije mogao sam,ove sezone pokusava da ukljuci jos par igraca,jedino se tako moze do finala konferencije.

23 0

Novosadjanin 021

@Drzavni projektant - moram opet da se javim na tvoj komentar jer ne mogu da progutam da neko misli da je ovo tanko, TANKO? Jesi normalan druze? Kako bre? U kom svetu?

4 0

C

Srbenda

Odgovori 34 9

Migo

Dobar je bio Jokić,ali 8 izgubljenih lopti je puno... Barton 7/10 trojke, Plamli 15 skokova,itd

Odgovori 47 8

Sulendar

@Migo - 10/20 šut

16 1

Hugo

ti nabrajas njegove saigrace... on u ekipi sa njima igra kosarku da zajedno pobede. Ne razumem o cemu pricate ? Lose je sto plamli ima vise skokova ?! Sto je saigrac sutirao trojke 7/10 ?

1 1

Nebitan

Jos jednom objasnio!

Odgovori 37 8

Kimi

palite se na naslov.. Pogledaj statustiku...

10 18

bataaca

kimi pogledaj utakmicu,ključne poene za produžetak,stalno udvojen tako otvara ostalima,a što se tiče izgubljenih lopti i nedosuđenih faulova ...

11 0

bataaca

Pozdrav za sttističare i tupadžije...danas se kaže ...hejteri...gledajte i uživajte,na drugim mestima sejte negativnu energiju...a da i glasajte za Nikolu,Vuča,Luku ..Bogija,Belog itd.

22 1

Nebitan

palite se na statistiku, pogledajte utakmnicu

6 1

Novosadjanin 021

@Nebitan - uh “pogledaj statistiku” ljudi su uvek najgori bili. Pritom, statistika uopste nije losa, osim izgubljenih lopti, al tome je uvek sklon

0 0

* Sva polja su obavezna

Osam trojki, 50 poena: Kako je Jang "ugasio" Vrelinu

Osam trojki, 50 poena: Kako je Jang "ugasio" Vrelinu

Osam trojki, 50 poena: Kako je Jang "ugasio" Vrelinu

Tre Jang je predvodio Atlantu do pobede nad Majamije postigavši tačno 50 poena. Pogledajte njegove najbolje momente sa utakmice.

Sudamerikana: Union de Santa Fe i Finiks u 1/8 finala

Sudamerikana: Union de Santa Fe i Finiks u 1/8 finala

Sudamerikana: Union de Santa Fe i Finiks u 1/8 finala

Ekipe argentinskog Union de Samta Fea i urugvajskog Finiksa plasirale su se u osminu finala Kupa Sudamerikana.

Najbolji momenti pobede Srbije u Finskoj (VIDEO)

Najbolji momenti pobede Srbije u Finskoj (VIDEO)

Najbolji momenti pobede Srbije u Finskoj (VIDEO)

Pogledajte najbolje momente sa meča Finska - Srbija u kvalifikacijama za Evropsko prvenstvo 2021.

Kingsi savladali Grizlise, jednocifreni Srbi

Kingsi savladali Grizlise, jednocifreni Srbi

Kingsi savladali Grizlise, jednocifreni Srbi

Sakramento Kingsi su savladali Memfis Grizlise na svom terenu sa 129:125.
Loading...