Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

Fudbal

22.01.2020 / 11.37

Milošević povukao ekipu sa pripremne utakmice

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Slanje komentara nije uspelo.

Toto-ko-tunjo

🤭

Odgovori 3 2

USSR

Hahah zamisli 2 minuta pre kraja on povlaci ekipu...do tada je sve bilo oke valjda...

Odgovori 7 3

Labuda ostavili decki

Pasoska kontrola 😁

Odgovori 8 5

Zabraniti

Vreme je doslo da se u srbiji zabrani fudvabal i da igramo samo odbojku i vaterpol drugi kolektivni sportovi narocito mafijaski fudbal da se zabrane i bice sve ok

Odgovori 26 9

Somi

Grote malene,izdrzite tu nepravdu pa ako bog da zavrsicete od trece do seste pozicije na tabeli 😂😂

Odgovori 56 28

a

2 minuta pred kraj? Sumnjivo. Da nije možda uplaćeno na Vitorul za velike pare, pa mu rekli povuči ekipu da ne propadne tiket.

Odgovori 28 12

Grobar

Pametan potez, ono da nam rade u prijateljskoj...Ko je gledao, shvatiće⚫⚪

Odgovori 20 46

TOKIO BARI FLJAMURTARI

11 13

Grobar

IŠ ti mamu ti.......⚫⚪

14 13

Proleće 13-tog u decembru

I ja koji nisam gledao odmah shvatam. Sve mi je jasno. Odavno.

9 4

Losmi

Ovaj bi to radio i u ding dong ligi.

Odgovori 26 5

Back In Black

pa u ding dong ligi je to trwbao jedno 15 puta do sad uradi s obzirom kako kriminalno sude na stetu Partizana

10 15

Marko

Ma daaa, vama kriminalno sude i u ling long i u prijateljskim i u svim takmičenjima mogucim.. Hoće li proci jedna sezona da nam ne plačete od septembra do maja???😌

10 4

Losmi

Mislis nema vise penala i vjetra u ledja od kada su komsinicini na vlasti? Nema vise lagane setnje do titule? Mislis na taj kriminal?

5 3

Back In Black

marko.ocr kad prestanete da namestate utakmice.

3 3

* Sva polja su obavezna

Luka Magic in Orlando (VIDEO)

Luka Magic in Orlando (VIDEO)

Luka Magic in Orlando (VIDEO)

Dalas je na Floridi pobedio Orlando 122:106, a Luka Dončić je meč završio sa 33 poena (10/21 iz igre, 4/8 za tri, 9/12 slobodna bacanja), 10 skokova, 8 asistencija i 6 izgubljenih lopti za 33 minuta.

Kako zaustavili LBJ i Dejvisa? Sparsi razbili Jutu

Kako zaustavili LBJ i Dejvisa? Sparsi razbili Jutu

Kako zaustavili LBJ i Dejvisa? Sparsi razbili Jutu

Košarkaši Los Anđeles Lejkersa pobedom protiv Memfisa u Stejpls Centru rezultatom 117:105 ostvarili su četvrti uzastopni trijumfa i sa učinkom 42-12 učvrtsili se na prvom mestu Zapadne konferencije.

Senzacija u Japanu - Zubčić pobedio u veleslalomu!

Senzacija u Japanu - Zubčić pobedio u veleslalomu!

Senzacija u Japanu - Zubčić pobedio u veleslalomu!

Hrvatski skijaš Filip Zubčić u japanskom Juzava Naebu ostvario je prvu pobedu u karijeri.

Ćorić: Mnogo sam dobro igrao (VIDEO)

Ćorić: Mnogo sam dobro igrao (VIDEO)

Ćorić: Mnogo sam dobro igrao (VIDEO)

Hrvatski teniser Borna Ćorić se pobedom protiv Lorenca Sonega iz Italije 7:6 (5), 6:3 plasirao u polufinale turnira u Rio de Žaneiru. Ćorić je bio prezadovoljan kako je odigrao, a nije ga poremetila ni jaka kiša. Mečeve iz Rija pratite na kanalima Sport Kluba.
Loading...